Велике спасибі авторці статті за цікаві та корисні методичні матеріали! Прийоми та форми роботи, які пропонує пані Наталія, допоможуть вчителю-словеснику при організації дистанційного навчання
Дякую Наталії Василівні за змістовний і цікавий матеріал.Саме такі вдало підібрані завдання творчого характеру надихають учнів і викликають захоплення,
Наталіє Василівно, дякую за завжди цікавий та корисний матеріал. Сучасні діти розвиваються в прискореному темпі, їх постійно треба дивувати та зацікавлювати новинками. Тому запропоновані Вами на уроці прийоми та форми роботи відповідають їх запитам і в подальшому в них є шанс стати технологічними новаторами) Бажаю успіхів!
А. Енштейн сказав: "Уміє вчити той, хто вчить цікаво". Ці слова про Вас, Наталіє Василівно! Завжди із задоволенням читаю Ваші статті, які захоплюють, надихають, стимулюють до творчості. Звичайно, вибір інноваційних технологій та методів вимагає як від педагога, так і від учня більш ретельної підготовки до уроку, але результат не забариться. Я також використовую кросенси. Цей метод розвиває у дітей нестандартне мислення, логіку, креативність... А головне - зацікавлює та захоплює, додає віри у власні сили. Дякую Вам за статтю, за досвід. Бажаю сил, натхнення та міцного здоров'я!
Авторка статті розкриває питання про зацікавленість учнів на уроках словесності яскравою наочністю, яку створюють самі ж учні. Такі сучасні методи наочності, як інфографіка, кросенс, лепбук допомагають учителю формувати ключові компетентності здобувачів освіти. Сучасний учень знаходиться на перетині книжкової та комп’ютерної культур, і це не може не враховувати вчитель Нової української школи. Дякую за практичну спрямованість змісту статті!
Дякую авторці статті за методичні родзинки щодо розширення можливостей уроків літератури у поєднанні традиційного та дистанційного навчання! Разом до Перемоги:)
Супер! Ваші роботи - це неймовірно стильне, цікаве, корисне.У такий спосіб здобувачі освіти опановують, систематизують отримані знання.
ВідповістиВидалитиВелике спасибі авторці статті за цікаві та корисні методичні матеріали! Прийоми та форми роботи, які пропонує пані Наталія, допоможуть вчителю-словеснику при організації дистанційного навчання
ВідповістиВидалитиДякую Наталії Василівні за змістовний і цікавий матеріал.Саме такі вдало підібрані завдання творчого характеру надихають учнів і викликають захоплення,
ВідповістиВидалитиДякую, пані Наталіє за матеріал. Яскраво, видовищно, захопливо та корисно. Бажаю успіху
ВідповістиВидалитиДякую за аналіз сучасних інноваційних освітніх технологій. Цікаво та корисно. Бажаю успіху та натхнення!
ВідповістиВидалитиНадзвичайно цікава та важлива інформація.Дакую, пані Наталіє. Бажаю творчих успіхів.
ВідповістиВидалитиНаталіє Василівно, дякую за завжди цікавий та корисний матеріал. Сучасні діти розвиваються в прискореному темпі, їх постійно треба дивувати та зацікавлювати новинками. Тому запропоновані Вами на уроці прийоми та форми роботи відповідають їх запитам і в подальшому в них є шанс стати
ВідповістиВидалититехнологічними новаторами)
Бажаю успіхів!
Досвід креативної,творчої та ерудованої колеги надихає на звершення та самоудосконалення! Успіхів Вам,Наталіє Василівно, та здоров'я!
ВідповістиВидалитиДуже актуальна і цікава стаття. Дякую, що ділетеся своїм досвідом!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиА. Енштейн сказав: "Уміє вчити той, хто вчить цікаво". Ці слова про Вас, Наталіє Василівно! Завжди із задоволенням читаю Ваші статті, які захоплюють, надихають, стимулюють до творчості. Звичайно, вибір інноваційних технологій та методів вимагає як від педагога, так і від учня більш ретельної підготовки до уроку, але результат не забариться. Я також використовую кросенси. Цей метод розвиває у дітей нестандартне мислення, логіку, креативність... А головне - зацікавлює та захоплює, додає віри у власні сили. Дякую Вам за статтю, за досвід. Бажаю сил, натхнення та міцного здоров'я!
ВідповістиВидалитиАвторка статті розкриває питання про зацікавленість учнів на уроках словесності яскравою наочністю, яку створюють самі ж учні. Такі сучасні методи наочності, як інфографіка, кросенс, лепбук допомагають учителю формувати ключові компетентності здобувачів освіти. Сучасний учень знаходиться на перетині книжкової та комп’ютерної культур, і це не може не враховувати вчитель Нової української школи. Дякую за практичну спрямованість змісту статті!
ВідповістиВидалитиДякуємо за цікавий виклад інноваційних технологій. Бажаю автору статті наснаги, творчості, енергії!
ВідповістиВидалитиДякую авторці статті за методичні родзинки щодо розширення можливостей уроків літератури у поєднанні традиційного та дистанційного навчання! Разом до Перемоги:)
ВідповістиВидалитиДуже цікава стаття. Учні мають бути щасливі мати такого креативного вчителя. Натхнення Вам!
ВідповістиВидалити