НУШ: інноваційні трансформації освітнього простору. Підходи, методики та технології
Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок - 2023
Головна сторінка
НАПРЯМ 1
НАПРЯМ 2
НАПРЯМ 3
НАПРЯМ 4
НАПРЯМ 5
НАПРЯМ 6
НАПРЯМ 7
НАПРЯМ 8
Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»
НАПРЯМ 6
Інклюзивний простір в освітньому процесі НУШ:
виклики, знахідки, досягнення
«КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА З ДОШКІЛЬНЯТАМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ОТОЧУЮЧИЙ СВІТ»
,
Оксана МАЙОРОВА, вчитель – дефектолог КЗ «Спеціальна школа № 1»
«ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»,
Людмила КОВАЛЕНКО завідувачка відділу КЗ «Міський центр дитячої та юнацької творчості»
«ВИКОРИСТАННЯ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
»,
Вікторія ГЕРИШ вчитель математики
КЗ «
Спеціальна школа № 1
»
«ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ: ВИКЛИКИ, ЗНАХІДКИ, ДОСЯГНЕННЯ»,
Тетяна ОМЕЛЬЧЕНКО вихователь днз № 73 «Червона квіточка»
«ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА ЛАНКА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»,
Євгеній ГОРЕНКО вчитель фізичної культури, КЗ «Ліцей «Сокіл»
«ФІЗИЧНА АДАПТАЦІЯ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ПІД ЧАС УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ»
,
Людмила УМРІХІНА вчитель фізичної культури, КЗ «Спеціальна школа № 1»
«РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ ДИТИНИ ЗА ДОПОМОГОЮ МНЕМОТЕХНІКИ»,
Алла ЯНКОВА
вчитель-логопед КЗ «Дитячий будинок «Барвінок»
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар