Зі статті зрозуміло, який великий досвід має вчитель - теоретичний та практичний! Дуже цікаві форми, напрямки діяльності(ігрові, розвивальні, формувальні), які враховують всі проблемні зони розвитку учнів. Я розумію, що такі уроки учні сприймають з задоволенням.
Автор статті розкрила методичні секрети проведення занять з фізичної культури та спортивних заходів у закладах спеціальної освіти, де діти потребують особливих педагогічних вимог, знань дефектології з боку викладача... Видно, що педагог працює з даною групою дітей давно та системно це використовує у своїй роботі. Стаття цікава та корисна.
Дуже корисна стаття. Автор розкриває роль фізичної культури в соціалізації та адаптації дітей,які мають порушення інтелектуального розвитку. Ділиться досвідом, впроваджує ігри, використовує спортивні тренажери.Обирає дієвий шлях, який сприяє підвищенню рухової активності,мотивації, створює умови, при яких здобувачі освіти отримуюьт задоволення.
Нова українська школа наголошує, що для дітей з порушенням інтелектуального розвитку важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини. Я згоден з автором, що гра є унікальним методом навчання та виховання в будь- якому віці.
З цікавістю ознайомилась зі статтею колеги та досвідом її роботи, доцільним використанням різноманітних засобів фізичного виховання на терені соціалізації та адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями. Творчих Вам злетів!
Пізнавальним було дізнатися, що для того, щоб досягти успіху в роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку необхідно обрати дієвий шлях, який сприятиме підвищенню мотивації рухової активності, створюватиме такі умови, при яких здобувачі освіти отримають задоволення в результаті здійснення ними фізичних дій та вправ.
Повністю погоджуючись з автором, що діти в грі навчаються та розвиваються, тому ігри треба вміти підбирати правильно. Дякую автору за цікаву інформацію
Провідна діяльність дітей - це ігри, вони зацікавлюють учнів та роблять освітній процес динамічним, не шаблонним. Дякую автору, за цікавий та змістовний матеріал.
Цікава і змістовна стаття. В наш час, коли діти залежні від гаджетів - дуже важливі є заняття з фізичної культури. Згодна з автором статті: "Головне завдання - це підвищити рівень активності, оскільки вона являється однією з найважливіших характеристик всіх психічних процесів, а також є основою успішного навчання дітей". Дякую що поділилися досвідом. Успіхів Вам у вашій нелегкій роботі.
Автор висвітлює значення фізичної культури в адаптації і соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Вказує на важливість використання ігрових моментів на уроках фізкультури з метою профілактики, діагностики та корекції фізичного розвитку дітей. Цікавими і дієвими є правила методу заохочення, так як вони викликають позитивний настрій у дітей. Бажаю вчителю творчих успіхів.
Погоджуюсь із авторкою статті. Дійсно, заняття фізичною культурою є ефективним засобом і методом фізичної, психічної та соціальної адаптації дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Так тримати!
Автор цікаво описала підходи та особливості впливу різних способів та методів навчання фізичній культурі. Я згодна з Людмилою Сергіївною, що для учнів з порушеннями інтелектуального розвитку уроки фізичної культури дуже важливі для фізичної адаптації та соціалізації. Бажаю успіхів у подальшій роботі!
У статті автор детально розкриває дієві та результативні способи та методи навчання, які застосовуються під час уроків фізичної культури. Адже правильний їх підбір сприяє підвищенню мотивації рухової активності здобувачів освіти, що створює передумови для подальшої адаптації учнів. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю.
Автор статті грунтовно розкрила про підходи, способи та методи навчання фізичної культури та її роль в адаптації та соціалізації в учнів з порушенням інтелектуального розвитку. Бажаю успіхів!
Людмила Плужник Стаття цікава, змістовна. Дійсно в сучасному житті дуже важливу роль відіграє фізичне виховання, яке спонукає учнів з інтелектуальними порушеннями до фізичної активності , адаптації та соціалізації.Дякую автору та бажаю творчих успіхів !
Зі статті зрозуміло, який великий досвід має вчитель - теоретичний та практичний! Дуже цікаві форми, напрямки діяльності(ігрові, розвивальні, формувальні), які враховують всі проблемні зони розвитку учнів. Я розумію, що такі уроки учні сприймають з задоволенням.
ВідповістиВидалитиАвтор статті розкрила методичні секрети проведення занять з фізичної культури та спортивних заходів у закладах спеціальної освіти, де діти потребують особливих педагогічних вимог, знань дефектології з боку викладача... Видно, що педагог працює з даною групою дітей давно та системно це використовує у своїй роботі. Стаття цікава та корисна.
ВідповістиВидалитиДуже корисна стаття. Автор розкриває роль фізичної культури в соціалізації та адаптації дітей,які мають порушення інтелектуального розвитку. Ділиться досвідом, впроваджує ігри, використовує спортивні тренажери.Обирає дієвий шлях, який сприяє підвищенню рухової активності,мотивації, створює умови, при яких здобувачі освіти отримуюьт задоволення.
ВідповістиВидалитиНова українська школа наголошує, що для дітей з порушенням інтелектуального розвитку важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини. Я згоден з автором, що гра є унікальним методом навчання та виховання в будь- якому віці.
ВідповістиВидалитиЗ цікавістю ознайомилась зі статтею колеги та досвідом її роботи, доцільним використанням різноманітних засобів фізичного виховання на терені соціалізації та адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями. Творчих Вам злетів!
ВідповістиВидалитиПізнавальним було дізнатися, що для того, щоб досягти успіху в роботі з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку необхідно обрати дієвий шлях, який сприятиме підвищенню мотивації рухової активності, створюватиме такі умови, при яких здобувачі освіти отримають задоволення в результаті здійснення ними фізичних дій та вправ.
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуючись з автором, що діти в грі навчаються та розвиваються, тому ігри треба вміти підбирати правильно. Дякую автору за цікаву інформацію
ВідповістиВидалитиПровідна діяльність дітей - це ігри, вони зацікавлюють учнів та роблять освітній процес динамічним, не шаблонним. Дякую автору, за цікавий та змістовний матеріал.
ВідповістиВидалитиЦікава і змістовна стаття. В наш час, коли діти залежні від гаджетів - дуже важливі є заняття з фізичної культури. Згодна з автором статті: "Головне завдання - це підвищити рівень активності, оскільки вона являється однією з найважливіших характеристик всіх психічних процесів, а також є основою успішного навчання дітей". Дякую що поділилися досвідом. Успіхів Вам у вашій нелегкій роботі.
ВідповістиВидалитиАвтор висвітлює значення фізичної культури в адаптації і соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Вказує на важливість використання ігрових моментів на уроках фізкультури з метою профілактики, діагностики та корекції фізичного розвитку дітей. Цікавими і дієвими є правила методу заохочення, так як вони викликають позитивний настрій у дітей. Бажаю вчителю творчих успіхів.
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь із авторкою статті. Дійсно, заняття фізичною культурою є ефективним засобом і методом фізичної, психічної та соціальної адаптації дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Так тримати!
ВідповістиВидалитиАвтор цікаво описала підходи та особливості впливу різних способів та методів навчання фізичній культурі. Я згодна з Людмилою Сергіївною, що для учнів з порушеннями інтелектуального розвитку уроки фізичної культури дуже важливі для фізичної адаптації та соціалізації. Бажаю успіхів у подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиУ статті автор детально розкриває дієві та результативні способи та методи навчання, які застосовуються під час уроків фізичної культури. Адже правильний їх підбір сприяє підвищенню мотивації рухової активності здобувачів освіти, що створює передумови для подальшої адаптації учнів. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиАвтор статті грунтовно розкрила про підходи, способи та методи навчання фізичної культури та її роль в адаптації та соціалізації в учнів з порушенням інтелектуального розвитку. Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиЛюдмила Плужник
ВідповістиВидалитиСтаття цікава, змістовна. Дійсно в сучасному житті дуже важливу роль відіграє фізичне виховання, яке спонукає учнів з інтелектуальними порушеннями до фізичної активності , адаптації та соціалізації.Дякую автору та бажаю творчих успіхів !
Дякую за цікаву інформацію та підходи до розвитку фізичної форми таких учнів.
ВідповістиВидалити