Білобабченко Олег Леонідович "Фортечна гімназія Кропивницької міської ради" Автор статті грунтовно висвітлює проблему виховання нового покоління українців, які будуть орієнтуватися в інформаційному просторі. Наразі проєкт "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність" сприяє формуванню навичок у здобувачів освіти, що дозволяють критично оцінювати, розуміти й аналізувати медіа та медіа повідомлення, розпізнати фейки, маніпуляції та інші небезпеки у соцмережах та ЗМІ. Автор поділилася власним досвідом використання на уроках української мови та літератури, в позакласному середовищі елементів медіаграмотності, зокрема онлайн- ігор, різних типів проєктів, дослідницьких спостережень та роботу з постерами та обкладинками книжок. Дякую автору за цікаву, змістовну та актуальну статтю!
Капкан Інна. Сьогодення висвітлює потреби людей в дозованому сприйняті інформації, у вмінні проаналізувати те, що бачиш, чуєш. Інформаційний простір зараз наповнений дезінформацією. Стаття Беценко І. дає можливість дізнатися про особливості курсу з медіаграмотності, про цікаві методи та прийои в навчанні дітей розпізнавати фейки, тим самим впевнено себе почувати у житті.
Дякую авторці статті за важливу та цікаву інформацію. Фомувати медіаграмотного випускника потрібно ще з початкової школи, тому цілком погоджуюсь з вашими думками. Стосовно фейків та маніпуляцій зараз, як ніколи, важливо вчити учнів будь- якого віку розрізняти інформацію , яку вони отримують з різних джерел.
Білобабченко Олег Леонідович "Фортечна гімназія Кропивницької міської ради"
ВідповістиВидалитиАвтор статті грунтовно висвітлює проблему виховання нового покоління українців, які будуть орієнтуватися в інформаційному просторі. Наразі проєкт "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність" сприяє формуванню навичок у здобувачів освіти, що дозволяють критично оцінювати, розуміти й аналізувати медіа та медіа повідомлення, розпізнати фейки, маніпуляції та інші небезпеки у соцмережах та ЗМІ. Автор поділилася власним досвідом використання на уроках української мови та літератури, в позакласному середовищі елементів медіаграмотності, зокрема онлайн- ігор, різних типів проєктів, дослідницьких спостережень та роботу з постерами та обкладинками книжок. Дякую автору за цікаву, змістовну та актуальну статтю!
Дякую Вам за таку ґрунтовну та корисну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую, автору статті за цікаво дібраний матеріал .
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву та змістовну статтю, питання порушенні в статті є дуже актуальними
ВідповістиВидалитиКапкан Інна. Сьогодення висвітлює потреби людей в дозованому сприйняті інформації, у вмінні проаналізувати те, що бачиш, чуєш. Інформаційний простір зараз наповнений дезінформацією. Стаття Беценко І. дає можливість дізнатися про особливості курсу з медіаграмотності, про цікаві методи та прийои в навчанні дітей розпізнавати фейки, тим самим впевнено себе почувати у житті.
ВідповістиВидалитиДякую авторці статті за важливу та цікаву інформацію. Фомувати медіаграмотного випускника потрібно ще з початкової школи, тому цілком погоджуюсь з вашими думками. Стосовно фейків та маніпуляцій зараз, як ніколи, важливо вчити учнів будь- якого віку розрізняти інформацію , яку вони отримують з різних джерел.
ВідповістиВидалити