Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Тетяна ЛАРІОНОВА

5 коментарів:

  1. Чухряєва Валентина Іванівна13 січня, 2023

    Стаття заслуговує великої уваги педагогів, які працюють за програмами НУШ. Авторка підійшла творчо, креативно до висвітлення проблеми. На високому методичному рівні зосереджено увагу Тетяни Іванівни на прийомах, формах та засобах навчання ,які сприяють розв’язуванню практично орієнтованих завдань; аналізу життєвих ситуацій; використанню наочності; проведенню учнівського дослідження; виконанню проектів, розв’язуванню проблемних завдань, застосуванню технології розвитку критичного мислення. Застосування компетентнісного підходу на разі створює умови для формування, перш за все, внутрішньої мотивації навчання, а це зараз на часі. Дякую за цікаву , змістовну роботу. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  2. Антонова Світлана Василівна13 січня, 2023

    Погоджуюся з авторкою статті, що методи активного та інтерактивного навчання, творчі завдання, нестандартні уроки сприяють формуванню ключових компетентностей учнів, а головне усвідомити себе особистістю і частиною суспільства.Особливо сподобалося використання вчителем поетичних рядків, уривків літературних творів, легенд, захопливих віртуальних подорожей та екскурсій для мотивації навчальної діяльності учнів та створення емоційного, позитивного настрою на уроці. Дякую за актуальну статтю!

    ВідповістиВидалити
  3. Ознайомившись з матеріалом даної статті, для себе знайшла певні прийоми і методи, які можна використовувати на уроках біології, хімії. Учитель вдало описує різні прийоми та методи, які стимулюють учнів до роботи, самостійно знаходити відповіді на проблемні питання, знаходити вихід з різних нестандартних ситуацій. Адже саме це і є метою НУШ. Вважаю, що саме такі підходи до викладання, формують в учнів уміння вчитися і мати грунтовні знання. Дякую за змістовний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  4. Дарія Лісова18 січня, 2023

    Дякую за корисну інформацію! Занотувала собі численні різноманітні прийоми і методи на заняттях для мотивації навчальної діяльності учнів у НУШ. Саме вони і є важливим фактором успішної реалізації зазначених у статті підходів.

    ВідповістиВидалити
  5. Нетус В.М.
    Дуже цікава та змістовна стаття. Дійсно задача вчителя на своїх уроках- навчити учнів критично мислити, використовувати знання для вирішення конкретних завдань; володіти здатністю генерувати нові ідеї, творчо мислити, приймати нестандартні креативні рішення. Дякую за актуальний матеріал.

    ВідповістиВидалити