Коваленко Марина. Погоджуюсь з автором статті даний вид роботи для учнів є дуже цікавим, актуальним та захопливим. Кожен вид роботи обов"язково поивнен бути пов"язаний з використанням візуальних технологій та відкривати нові можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії. Дякую автору за статтю!
Євген Поркуян .Цікава стаття. Сучасна ситуація вимагає від учителів використання візуальних технологій, які відкривають нові можливості на уроках . Для організації якісного та продуктивного процесу на допомогу прийде впровадження вправ "Хмари слів" . Дякую за ідеї.
Дякую за статтю. Цікавим було дізнатися про "Хмару слів" та його використання. Особисто було корисно дізнатися про ресурс Mentimeter програму для створення Слів хмар.
Володимир Іщенко. Працюючи дистанційно, дуже важливо, щоб між учасниками освітнього процесу був зворотній зв'язок. Саме про це описує автор статті, використовуючи в роботі вправу "Хмару слів" за допомогою різні онлайн-сервісів. Докладно розглянуто декілька , наведено приклади. Дякую за цікаві ідеї, обов'язково скористаюся у власній роботі.
Світлана Шабанова Щиро дякую автору за статтю. Надзвичайно актуально та цікаво. Хмара слів - це один із цікавих інструментів для створення асоціативного куща зі слів в рамках будь-якої теми. Хмару можна використати під час уроку на етапі пояснення матеріалу, актуалізації знань чи узагальнення. Бажаю успіхів та творчості у подальшій діяльності.
Наталія Білобабченко, ліцей " Центральний". Запропонована для розгляду стаття розкриває важливість діалогу між педагогами й учнями , у ході як письмового, так і усного онлайн- спілкування, у процесі дистанційного навчання. Ілюстровані онлайн-уроки, відеоуроки, відеоролики, презентації, схеми, таблиці спонукають учнів до творчості. Дійсно, використання інформаційно - освітніх технологій суттєво підвищує ефективність навчання. Дякую автору за актуальну та змістовну статтю.
У статті авторка детально описала практичний досвід щодо використання технології візуалізації інформації завдяки Хмарі слів. Дякую за цінні поради стосовно застосування технології не лише на уроках технологічного та мистецького напрямку, а й на уроках гуманітарного циклу особливо під час дистанційного навчання.
Учні з більшим задоволенням відвідують ті уроки, де викладач застосовує «трендові» цифрові технології. Адже використання сучасних цифрових технологій у світі стало не просто трендом, а й необхідністю. Слушно зауважила автор статті, що використання яскравої графіки у вигляді хмар слів на уроках дозволить зробити акценти на ключових моментах із теми вивчення. Це, у свою чергу, сприяє переосмисленню та систематизації навчального матеріалу. До того ж, використання різних кольорів, шрифтів та форм хмар дозволить учням швидше опанувати новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.
Ілюстровані онлайн-уроки, відео-уроки, відеоролики, презентації спонукають та заохочують учнів до самостійного вивчення або закріплення матеріалу без додаткових пояснень вчителя, це дуже корисно, особливо, коли доводиться проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми.
Хмара слів - це дійсно цікавий інструмент для створення асоціативного ряду зі слів у рамках будь-якої теми, він має вагомий дидактичний потенціал. Такі форми роботи викликають в учнів пізнавальну активність, зацікавленість у роботі та отриманні результату своєї діяльності. Дякую, колего, за змістовну статтю. Бажаю Вам творчих успіхів!
"Хмара слів"- це один із способів візуалізації текстової інформації, який успішно можна використовувати на уроках з будь-якої навчальної дисципліни. Запропоновані авторкою онлайн-інструменти - гарні помічники як при дистанційному навчанні, так і навчанні офлайн. Дякую колезі за змістовну статтю!
Дякую авторці за живу і цікаву статтю! Висвітлена Вами, технологія візуалізації інформації - "Хмара слів", зацікавила мене своєю доступністю та практичністю. Неодмінно скористаюсь нею під час навчання своїх учнів для введення нових понять, асоціативного ряду зі слів з будь якої теми і на будь якому уроці. Тим паче, що цей дидактичний матеріал може бути і в електронному і в роздрукованому вигляді, що дає можливість використовувати його як під час очного, так і під час дистанційного навчання. Бажаю Вам творчих успіхів та мирної праці!
Дякую за цікаву статтю. Можливостей використання різних освітніх платформ безліч, але й справді важливо щоб функціонал був зрозумілим та простим, як для вчителів, так і для учнів. Та й застосування в освітньому процесі інтерактивних методів забезпечує не лише ефективне навчання, а й підвищує пізнавальну активність, зацікавленість до предмету.
Хмара це ціле, яке складається з певної кількості окремих утворень. Хмара слів - один із цікавих інструментів для створення асоціативного куща зі слів в рамках будь-якої теми. При цьому його можна використовувати як при викладанні нової теми так і для закріплення матеріалу. Учням можна представити хмару слів у вигляді гри під час проведення уроків. Тобто це універсальний інструмент, яким може успішно користуватися вчитель як під час дистанційного, так і онлайн навчання для підвищення пізнавальної активності учнів та їх зацікавленості при вивченні предмету.
Дякую Дарії Анатоліївні за цікавий матеріал! 90% інформації людина сприймає зоровою сенсорною системою, тому під час синхронних та асинхронних уроків використання інтерактивної вправи "Хмара слів" є актуальною та цікавою для учнів, що сприяє кращому запам'ятовуванню інформації та підвищенню інтересу до предмета. Бажаю творчих успіхів!
Авторка доступно розкрила технологію візуалізації інформації "Хмара слів" – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації. Дану технологію можна використовувати на всіх етапах уроку, що сприяє підвищенню ефективності навчання. Дякую за цікаву інформацію. Бажаю творчих успіхів.
Головатюк А.В. Сучасних учнів вже мало цікавлять традиційні уроки - сьогодні вони надають перевагу інтерактивним технологіям. У статті висвітлена потреба у використанні такої інтерактивної вправи, як хмара слів. Створення «хмари слів» досить цікавий прийом. Для себе дізналася про Mentimeter - новий онлайн-інструмент, що призначений для створення «хмарки слів». Mentimeter може стати гарним помічником як при дистанційному навчанні, так і навчанні офлайн. Подобається ще й те, що доступ до інструменту зручний як з комп’ютеру, так і з мобільного телефону. Спробую його застосувати на практиці. Дякую, що поділилися досвідом!
Коваленко Марина. Погоджуюсь з автором статті даний вид роботи для учнів є дуже цікавим, актуальним та захопливим. Кожен вид роботи обов"язково поивнен бути пов"язаний з використанням візуальних технологій та відкривати нові можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії. Дякую автору за статтю!
ВідповістиВидалити"Хмару слів" також ефективно використовувати на уроках суспільно-гуманітарного напрямку, наприклад, історії . Дякую автору статті
ВідповістиВидалитиЄвген Поркуян .Цікава стаття. Сучасна ситуація вимагає від учителів використання візуальних технологій, які відкривають нові можливості на уроках . Для організації якісного та продуктивного процесу на допомогу прийде впровадження вправ "Хмари слів" . Дякую за ідеї.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Цікавим було дізнатися про "Хмару слів" та його використання. Особисто було корисно дізнатися про ресурс Mentimeter програму для створення Слів хмар.
ВідповістиВидалитиВолодимир Іщенко. Працюючи дистанційно, дуже важливо, щоб між учасниками освітнього процесу був зворотній зв'язок. Саме про це описує автор статті, використовуючи в роботі вправу "Хмару слів" за допомогою різні онлайн-сервісів. Докладно розглянуто декілька , наведено приклади. Дякую за цікаві ідеї, обов'язково скористаюся у власній роботі.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Повністю згодна з актуальністю використання технологій візуалізації
ВідповістиВидалитиСвітлана Шабанова
ВідповістиВидалитиЩиро дякую автору за статтю. Надзвичайно актуально та цікаво.
Хмара слів - це один із цікавих інструментів для створення асоціативного куща зі слів в рамках будь-якої теми. Хмару можна використати під час уроку на етапі пояснення матеріалу, актуалізації знань чи узагальнення. Бажаю успіхів та творчості у подальшій діяльності.
Наталія Білобабченко, ліцей " Центральний".
ВідповістиВидалитиЗапропонована для розгляду стаття розкриває важливість діалогу між педагогами й учнями , у ході як письмового, так і усного онлайн- спілкування, у процесі дистанційного навчання. Ілюстровані онлайн-уроки, відеоуроки, відеоролики, презентації, схеми, таблиці спонукають учнів до творчості. Дійсно, використання інформаційно - освітніх технологій суттєво підвищує ефективність навчання. Дякую автору за актуальну та змістовну статтю.
У статті авторка детально описала практичний досвід щодо використання технології візуалізації інформації завдяки Хмарі слів. Дякую за цінні поради стосовно застосування технології не лише на уроках технологічного та мистецького напрямку, а й на уроках гуманітарного циклу
ВідповістиВидалитиособливо під час дистанційного навчання.
Дякую. Цікава стаття. Я також на уроках використовую Mentimeter. Дуже цікаво описано технологію візуалізації інформації.
ВідповістиВидалитиУчні з більшим задоволенням відвідують ті уроки, де викладач застосовує «трендові» цифрові технології. Адже використання сучасних цифрових технологій у світі стало не просто трендом, а й необхідністю. Слушно зауважила автор статті, що використання яскравої графіки у вигляді хмар слів на уроках дозволить зробити акценти на ключових моментах із теми вивчення. Це, у свою чергу, сприяє переосмисленню та систематизації навчального матеріалу. До того ж, використання різних кольорів, шрифтів та форм хмар дозволить учням швидше опанувати новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.
ВідповістиВидалитиДякую за інформативну статтю, вона є корисною для спеціалістів, які використовують інтерактивні вправи в освітньому процесі.
ВідповістиВидалитиІлюстровані онлайн-уроки, відео-уроки, відеоролики, презентації спонукають та заохочують учнів до самостійного вивчення або закріплення матеріалу без додаткових пояснень вчителя, це дуже корисно, особливо, коли доводиться проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми.
ВідповістиВидалитиХмара слів - це дійсно цікавий інструмент для створення асоціативного ряду зі слів у рамках будь-якої теми, він має вагомий дидактичний потенціал. Такі форми роботи викликають в учнів пізнавальну активність, зацікавленість у роботі та отриманні результату своєї діяльності. Дякую, колего, за змістовну статтю. Бажаю Вам творчих успіхів!
ВідповістиВидалити"Хмара слів"- це один із способів візуалізації текстової інформації, який успішно можна використовувати на уроках з будь-якої навчальної дисципліни. Запропоновані авторкою онлайн-інструменти - гарні помічники як при дистанційному навчанні, так і навчанні офлайн. Дякую колезі за змістовну статтю!
ВідповістиВидалитиДякую авторці за живу і цікаву статтю! Висвітлена Вами, технологія візуалізації інформації - "Хмара слів", зацікавила мене своєю доступністю та практичністю. Неодмінно скористаюсь нею під час навчання своїх учнів для введення нових понять, асоціативного ряду зі слів з будь якої теми і на будь якому уроці. Тим паче, що цей дидактичний матеріал може бути і в електронному і в роздрукованому вигляді, що дає можливість використовувати його як під час очного, так і під час дистанційного навчання. Бажаю Вам творчих успіхів та мирної праці!
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву статтю. Можливостей використання різних освітніх платформ безліч, але й справді важливо щоб функціонал був зрозумілим та простим, як для вчителів, так і для учнів. Та й застосування в освітньому процесі інтерактивних методів забезпечує не лише ефективне навчання, а й підвищує пізнавальну активність, зацікавленість до предмету.
ВідповістиВидалитиХмара це ціле, яке складається з певної кількості окремих утворень. Хмара слів - один із цікавих інструментів для створення асоціативного куща зі слів в рамках будь-якої теми. При цьому його можна використовувати як при викладанні нової теми так і для закріплення матеріалу. Учням можна представити хмару слів у вигляді гри під час проведення уроків. Тобто це універсальний інструмент, яким може успішно користуватися вчитель як під час дистанційного, так і онлайн навчання для підвищення пізнавальної активності учнів та їх зацікавленості при вивченні предмету.
ВідповістиВидалитиДякую Дарії Анатоліївні за цікавий матеріал! 90% інформації людина сприймає зоровою сенсорною системою, тому під час синхронних та асинхронних уроків використання інтерактивної вправи "Хмара слів" є актуальною та цікавою для учнів, що сприяє кращому запам'ятовуванню інформації та підвищенню інтересу до предмета. Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиАвторка доступно розкрила технологію візуалізації інформації "Хмара слів" – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації. Дану технологію можна використовувати на всіх етапах уроку, що сприяє підвищенню ефективності навчання.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву інформацію. Бажаю творчих успіхів.
Головатюк А.В. Сучасних учнів вже мало цікавлять традиційні уроки - сьогодні вони надають перевагу інтерактивним технологіям. У статті висвітлена потреба у використанні такої інтерактивної вправи, як хмара слів. Створення «хмари слів» досить цікавий прийом. Для себе дізналася про Mentimeter - новий онлайн-інструмент, що призначений для створення «хмарки слів». Mentimeter може стати гарним помічником як при дистанційному навчанні, так і навчанні офлайн. Подобається ще й те, що доступ до інструменту зручний як з комп’ютеру, так і з мобільного телефону. Спробую його застосувати на практиці. Дякую, що поділилися досвідом!
ВідповістиВидалити