Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Олена КОДЕНЕЦЬ

5 коментарів:

  1. Тетяна Тернавська11 січня, 2023

    Проблема формування дошкільної зрілості та освітнього простору досить актуальна. Підміна понять інтелектуальної готовності та психофізіологічної готовності часто зустрічається під час взаємодії стейкхолдерів дошкільної освіти. Нажаль, батьки часто не дослухаються до вихователів і роблять вибір вести чи не вести до школи свою дитину лише на підставі особистого досвіду, традиціях та/або особистих переконаннях. Зміст статті доцільно наголошує про важливість гармонізації взаємодії батьків, дітей та вихователів/писхолога/методиста дошкільного закладу. Автор влучно зазначає, що дитина маєбути здоровою як фізично, так і писхологічно. Вразливість дитини на кожному важливому етапі її життя залежить від психологічної та фізіологічної готовності пізнавати нове та адекватно долати труднощі. Дякую автору! Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. В статті розглядається проблема формування дошкільної зрілості в освітньому просторі та готовність дитини до навчання у школі, я вважаю, що це дуже важлива тема для обговорення. Пані Олена визначила головні фактори розвитку дошкільної зрілості. Дякую за чудову статтю.

    ВідповістиВидалити
  3. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Пані Олено, Ви обрали та висвітлили дуже цікаву та актуальну тему сьогодення, адже багато батьків виховують дитину самостійно і вважають відвідування садочка не обов'язковим, а саме в дошкільному закладі формується соціалізація, дошкільна зрілість та готовність до шкільного життя. Тому з цією статею слід ознайомитись і педагогам і батькам, що мають дітей дошкільного віку. Дякую за цікаву та змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити