Дякую автору за чудову статтю. Повністю погоджуюсь , учні 5 класу зазнають колосального психологічного навантаження. Сучасна освіта вимагає від вчителя організувати так освітній процес, щоб учні максимально засвоїли усі компетентності .
Погоджуюся із авторкою статті. Адже період адаптації до навчання у 5 класі є одним із найскладніших періодів шкільного життя. Це обумовлено сукупністю тих змін, що відбуваються в шкільному середовищі й внутрішньому світі дітей 10-11-річного віку. Тому наступність між початковою школою та основною базується на збереженні й послідовному збагаченні досвіду учнів.
Перехід учнів з початкової ланки освіти в середню - це одна з найскладніших проблем серед педагогів та батьків. Для дітей період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. У статті дуже добре розкрито проблему адаптації п'ятикласників, розкрито поняття наступності між початковою та середньою ланками школи та надано методичні рекомендації щодо проблеми наступності між початковою та основною школою. Дякую автору статті.
Знаючи автора особисто, можу сказати, що вона велику роботу проводить з дітьми з метою виховання толерантності, відповідальності, поваги до дорослих, емпатії. Завжди допомагає дітям в складних ситуаціях. А мені в нагоді ця стаття тим, що я класний керівник 5-го класу і це питання наступності для мене є актуальним як ніколи. Дякую автору за статтю.
Важко не погодитися з авторкою статті, яка розглядає наступність як один із основоположних принципів неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного розвитку особистості в навчанні дітей на перших трьох ланках системи неперервної освіти. Дійсно, пріоритетною метою освіти в сучасній школі є створення умов для розвитку особистості дитини. Тому щиро дякую акторці за детально описану проблему.
Наступність це надзвичайно важливе питання в освіті. Дякую автору, який в своїй статті піднімає це питання. Окрема подяка за практичні поради для успішного вирішення цього.
Проблема наступності між початковою та середньою ланками освіти є надзвичайно актуальною, адже наступність - це основний принцип неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного розвитку особистості в навчанні дітей на перших трьох ланках системи неперервної освіти. Вдячна автору за цікавий матеріал.
. Автор дуже змістовно виклала матеріал про ефективність освітніх реформ та забезпечення здобуття якісної неперервної освіти, яка залежить від наступності між усіма рівнями освіти: від дошкільної до післядипломної, а ключові навички навчатись упродовж життя (свідомо здобувати знання) формуються саме на перших перехідних етапах навчання, зокрема й на етапі переходу учнів початкової школи до базової середньої школи.Дякую, за практичні поради
Дякую автору за чудову статтю. Повністю погоджуюсь , учні 5 класу зазнають колосального психологічного навантаження. Сучасна освіта вимагає від вчителя організувати так освітній процес, щоб учні максимально засвоїли усі компетентності .
ВідповістиВидалитиПогоджуюся із авторкою статті. Адже період адаптації до навчання у 5 класі є одним із найскладніших періодів шкільного життя. Це обумовлено сукупністю тих змін, що відбуваються в шкільному середовищі й внутрішньому світі дітей 10-11-річного віку. Тому наступність між початковою школою та основною базується на збереженні й послідовному збагаченні досвіду учнів.
ВідповістиВидалитиПерехід учнів з початкової ланки освіти в середню - це одна з найскладніших проблем серед педагогів та батьків. Для дітей період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. У статті дуже добре розкрито проблему адаптації п'ятикласників, розкрито поняття наступності між початковою та середньою ланками школи та надано методичні рекомендації щодо проблеми наступності між початковою та основною школою. Дякую автору статті.
ВідповістиВидалитиЗнаючи автора особисто, можу сказати, що вона велику роботу проводить з дітьми з метою виховання толерантності, відповідальності, поваги до дорослих, емпатії. Завжди допомагає дітям в складних ситуаціях. А мені в нагоді ця стаття тим, що я класний керівник 5-го класу і це питання наступності для мене є актуальним як ніколи. Дякую автору за статтю.
ВідповістиВидалитиВажко не погодитися з авторкою статті, яка розглядає наступність як один із основоположних принципів неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного розвитку особистості в навчанні дітей на перших трьох ланках системи неперервної освіти. Дійсно, пріоритетною метою освіти в сучасній школі є створення умов для розвитку особистості дитини. Тому щиро дякую акторці за детально описану проблему.
ВідповістиВидалитиНаступність це надзвичайно важливе питання в освіті. Дякую автору, який в своїй статті піднімає це питання. Окрема подяка за практичні поради для успішного вирішення цього.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікавий матеріал, питання порушенні в статті дуже актуальні, а надані поради знадобляться у практичній діяльності учителів.
ВідповістиВидалитиПроблема наступності між початковою та середньою ланками освіти є надзвичайно актуальною, адже наступність - це основний принцип неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного розвитку особистості в навчанні дітей на перших трьох ланках системи неперервної освіти.
ВідповістиВидалитиВдячна автору за цікавий матеріал.
.
ВідповістиВидалитиАвтор дуже змістовно виклала матеріал про ефективність освітніх реформ та забезпечення здобуття якісної неперервної освіти, яка залежить від наступності між усіма рівнями освіти: від дошкільної до післядипломної, а ключові навички навчатись упродовж життя (свідомо здобувати знання) формуються саме на перших перехідних етапах навчання, зокрема й на етапі переходу учнів початкової школи до базової середньої школи.Дякую, за практичні поради