Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Ганна МЕРЕЩЕНКО

9 коментарів:

  1. Дякую автору за чудову статтю. Повністю погоджуюсь , учні 5 класу зазнають колосального психологічного навантаження. Сучасна освіта вимагає від вчителя організувати так освітній процес, щоб учні максимально засвоїли усі компетентності .

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуюся із авторкою статті. Адже період адаптації до навчання у 5 класі є одним із найскладніших періодів шкільного життя. Це обумовлено сукупністю тих змін, що відбуваються в шкільному середовищі й внутрішньому світі дітей 10-11-річного віку. Тому наступність між початковою школою та основною базується на збереженні й послідовному збагаченні досвіду учнів.

    ВідповістиВидалити
  3. Перехід учнів з початкової ланки освіти в середню - це одна з найскладніших проблем серед педагогів та батьків. Для дітей період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. У статті дуже добре розкрито проблему адаптації п'ятикласників, розкрито поняття наступності між початковою та середньою ланками школи та надано методичні рекомендації щодо проблеми наступності між початковою та основною школою. Дякую автору статті.

    ВідповістиВидалити
  4. Знаючи автора особисто, можу сказати, що вона велику роботу проводить з дітьми з метою виховання толерантності, відповідальності, поваги до дорослих, емпатії. Завжди допомагає дітям в складних ситуаціях. А мені в нагоді ця стаття тим, що я класний керівник 5-го класу і це питання наступності для мене є актуальним як ніколи. Дякую автору за статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Важко не погодитися з авторкою статті, яка розглядає наступність як один із основоположних принципів неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного розвитку особистості в навчанні дітей на перших трьох ланках системи неперервної освіти. Дійсно, пріоритетною метою освіти в сучасній школі є створення умов для розвитку особистості дитини. Тому щиро дякую акторці за детально описану проблему.

    ВідповістиВидалити
  6. Наступність це надзвичайно важливе питання в освіті. Дякую автору, який в своїй статті піднімає це питання. Окрема подяка за практичні поради для успішного вирішення цього.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую автору за цікавий матеріал, питання порушенні в статті дуже актуальні, а надані поради знадобляться у практичній діяльності учителів.

    ВідповістиВидалити
  8. Проблема наступності між початковою та середньою ланками освіти є надзвичайно актуальною, адже наступність - це основний принцип неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного розвитку особистості в навчанні дітей на перших трьох ланках системи неперервної освіти.
    Вдячна автору за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  9. .
    Автор дуже змістовно виклала матеріал про ефективність освітніх реформ та забезпечення здобуття якісної неперервної освіти, яка залежить від наступності між усіма рівнями освіти: від дошкільної до післядипломної, а ключові навички навчатись упродовж життя (свідомо здобувати знання) формуються саме на перших перехідних етапах навчання, зокрема й на етапі переходу учнів початкової школи до базової середньої школи.Дякую, за практичні поради

    ВідповістиВидалити