Добрий день! Авторка статті, Анна Олегівна, допомогла правильно організувати роботу дистанційного навчання та ознайомила з різними способами комунікації, щоб в учасників освітнього процесу, а саме :здобувачів освіти,батьків та вчителів не виникали труднощі та суперечності під час навчального процесу. Стаття пізнавальна для усіх учасників! Дякую за Ваші поради!
Автор статті ґрунтовно проаналізувала суттєві відмінності між організацією навчання в початковій та основній школі, основні проблеми та сформувала вимоги до організації процесу дистанційного навчання, та приклади його реалізації в закладі освіти для учнів п'ятих класів. А перелічені у статті способи комунікації є дуже зручними для вчителів-предметників, які не можуть постійно зустрічатися з батьками, а в умовах дистанційного завдання, контроль за роботою учнів, виявлення його прогалин та вчасна їх корекція є дуже важливими. Погоджуюсь зі словами автора про те, що: "В цьому році учні 5-х класів, які обрали дистанційну форму навчання, стикнулися з великою кількістю складностей та новинок: нові середовища роботи, комунікація з вчителем, отримання домашній завдань", та підтримую Анну Олегівну у вислові: "...якщо при організації дистанційної роботи всіма вчителями будуть враховані всі аспекти дистанційного навчання та дотримуватимуться однакові вимоги до дітей, то останні зможуть швидше адаптуватися, призвичаїтися та ефективно працювати".
Погоджуюсь із авторкою статті щодо відмінності організації роботи в початковій та основній школі. Цьогоріч п'ятикласники, як і батьки та педагоги, мали доволі проблем з навчанням. Але спільна злагоджена робота усіх учасників навчального процесу дала змогу пройти цей складний шлях. Дякую авторці за її цікаві дослідження і роботу!
Дякую авторці за те, що підняла в своїй статті дуже актуальні питання. Повністю згодна з тим, що учні 5 класів зустрілися з величезною кількістю проблем, особливо ті, які перейшли на дистанційну форму навчання. Дійсно, період адаптації для них проходить складно: новий класний керівник, нові вчителі, причому не один-два, а набагато більше, кожен зі своїми вимогами, нові середовища для роботи тощо. Тому авторка права, що тільки суспільними зусиллями і роботою в команді ми полегшимо цей процес. Авторці наснаги, успіхів.
Авторка статті звернула увагу на дуже важливі питання організації дистанційного навчання у 5 класах. В статті сформовано вимоги до дистанційного навчання, наведено приклади реалізації. Погоджуюсь з авторкою, що необхідно відстежувати динаміку навчальних досягнень учнів, щоб своєчасно реагувати на освітні втрати. Дякую!
Дякую авторці за актуальність, виваженість та необхідність даної статті. Погоджуюсь, що навчання в молодшій та основній школі суттєво відрїзняється. Але завжди має залишатись спільне, це завдання вчителя – підтримувати бажання вчитися....
Дійсно, питання організації дистанційного навчання у 5-х класах, є важливим. Перелічені автором способи комунікації є дуже зручними для всіх учасників освітнього процесу. Дякую!
Дуже цікава стаття, в якій авторка висвітлила актуальне питання організації дистанційного навчання в основній школі. Досить розгорнуто автор описала особливості навчання в початковій та основній школі і їх відмінності. Дійсно, питання переходу до основної школи є досить складним, але особлива користь статті, на мою думку в тому, що автор описала, що можна зробити, щоб полегшити адаптацію учнів до основної школи. Дякую авторці за змістовну та актуальну статтю!
Добрий день! Авторка статті, Анна Олегівна, допомогла правильно організувати роботу дистанційного навчання та ознайомила з різними способами комунікації, щоб в учасників освітнього процесу, а саме :здобувачів освіти,батьків та вчителів не виникали труднощі та суперечності під час навчального процесу. Стаття пізнавальна для усіх учасників! Дякую за Ваші поради!
ВідповістиВидалитиАвтор статті ґрунтовно проаналізувала суттєві відмінності між організацією навчання в початковій та основній школі, основні проблеми та сформувала вимоги до організації процесу дистанційного навчання, та приклади його реалізації в закладі освіти для учнів п'ятих класів. А перелічені у статті способи комунікації є дуже зручними для вчителів-предметників, які не можуть постійно зустрічатися з батьками, а в умовах дистанційного завдання, контроль за роботою учнів, виявлення його прогалин та вчасна їх корекція є дуже важливими. Погоджуюсь зі словами автора про те, що: "В цьому році учні 5-х класів, які обрали дистанційну форму навчання, стикнулися з великою кількістю складностей та новинок: нові середовища роботи, комунікація з вчителем, отримання домашній завдань", та підтримую Анну Олегівну у вислові: "...якщо при організації дистанційної роботи всіма вчителями будуть враховані всі аспекти дистанційного навчання та дотримуватимуться однакові вимоги до дітей, то останні зможуть швидше адаптуватися, призвичаїтися та ефективно працювати".
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь із авторкою статті щодо відмінності організації роботи в початковій та основній школі. Цьогоріч п'ятикласники, як і батьки та педагоги, мали доволі проблем з навчанням. Але спільна злагоджена робота усіх учасників навчального процесу дала змогу пройти цей складний шлях. Дякую авторці за її цікаві дослідження і роботу!
ВідповістиВидалитиДякую авторці за те, що підняла в своїй статті дуже актуальні питання. Повністю згодна з тим, що учні 5 класів зустрілися з величезною кількістю проблем, особливо ті, які перейшли на дистанційну форму навчання. Дійсно, період адаптації для них проходить складно: новий класний керівник, нові вчителі, причому не один-два, а набагато більше, кожен зі своїми вимогами, нові середовища для роботи тощо. Тому авторка права, що тільки суспільними зусиллями і роботою в команді ми полегшимо цей процес. Авторці наснаги, успіхів.
ВідповістиВидалитиАвторка статті звернула увагу на дуже важливі питання організації дистанційного навчання у 5 класах. В статті сформовано вимоги до дистанційного навчання, наведено приклади реалізації. Погоджуюсь з авторкою, що необхідно відстежувати динаміку навчальних досягнень учнів, щоб своєчасно реагувати на освітні втрати. Дякую!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую авторці за актуальність, виваженість та необхідність даної статті. Погоджуюсь, що навчання в молодшій та основній школі суттєво відрїзняється. Але завжди має залишатись спільне, це завдання вчителя – підтримувати бажання вчитися....
ВідповістиВидалитиДійсно, питання організації дистанційного навчання у 5-х класах, є важливим. Перелічені автором способи комунікації є дуже зручними для всіх учасників освітнього процесу. Дякую!
ВідповістиВидалитиДуже цікава стаття, в якій авторка висвітлила актуальне питання організації дистанційного навчання в основній школі. Досить розгорнуто автор описала особливості навчання в початковій та основній школі і їх відмінності. Дійсно, питання переходу до основної школи є досить складним, але особлива користь статті, на мою думку в тому, що автор описала, що можна зробити, щоб полегшити адаптацію учнів до основної школи. Дякую авторці за змістовну та актуальну статтю!
ВідповістиВидалитиСтаття актуальна. Дякую автору, що звернула увагу на відмінності між організацією дистанційного навчання в початковій та основній школі.
ВідповістиВидалити