Коваленко Марина. За допомогою медіа – та інтерактивних засобів педагогічним працівникам освіти легше використовувати підхід до викладання на основі впровадження інноваційних підходів, включаючи використання «кейсів», дослідницько–пошукової роботи, методу проєктів, розвивальних навчальних ігор тощо. Як результат – здобувачі освіти набагато краще засвоюють інформацію, перебуваючи в емоційно–комфортному середовищі, не втрачають бажання навчатись, створювати нові знання та інновації. «Цифрові» технології дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним. При цьому технології не замінюють викладача, а доповнюють його, що і спостерігається на уроках Світлани Анатоліївни. Діти завжди зацікавлені, вмотивовані)
В даній статті добре висвітлено сучасні прийоми работи з учнями початкових класів,що дозволяють на достатньому рівні засвоїти навчальний матеріал дистанційно,як в синхроному, так і в асихроннаму режимі.
У статті Світлана Анатоліївна грунтовно описала практичне використання онлайн сервісів для навчання, які вчитель активно використовує в роботі. Названі платформи підвищують інтерес до навчання, створюють умови для саморозвитку, активізують пізнавальну діяльність на уроках.
За допомогою різних інтерактивних засобів учителям легше подавати новий навчальний матеріал. Звісно, з впровадженням інноваційних підходів нові теми засвоюють краще.
Ковалевська Світлана Застосування різноманітних інтерактивних інструментів з учнями початкових класів є дійсно актуальним, особливо під час дистанційного навчання. Дякую, Світлано, Анатоліївно, за практичний досвід
Світлана Шабанова Дякую, Світлано, Анатоліївно, за практичний досвід. Саме під час дистанційного навчання учні потребують урізноманітнення завдань. LearningApps.org - онлайновий сервіс та «На Урок» є цікавими і доступними для дітей платформами, які допомагають у ігровій формі удосконалити, закріпити свої знання.
Дистанційне навчання надає учням та вчителям доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дозволяє вчителям реалізовувати нові форми і методи навчання із застосуванням онлайн-сервісів. Дякую, пані Світлано, за цікаві, різноманітні, для мене, деякі нові і корисні сервіси. Дійсно, не можно не погодитись з Вами, що захоплююча робота з цікавим сучасним навчальним матеріалом сприяє розвитку комунікативних та інформаційних навичок, забезпечуючи постійний доступ до навчальних ресурсів у будь-який час і в будь-якому місці. Наснаги і творчості!
Дійсно, лише сучасний креативний вчитель може зацікавити дітей у навчальному матеріалі, використовуючи весь спектор інтерактивних інструментів асинхронного навчання. Дякую Вам, Світлано Анатоліївно, за практичний досвід.
Дякую, Світлано Анатоліївно, за корисну інформацію. Актуальним та корисним є використання таких Інтернет-ресурсів як LearningApps, "На Урок", bookcreator для роботи з учнями в синхронному та асинхронному режимах.
У статті розглянута актуальна тема сьогодення для сучасного вчителя. Погоджуюсь з автором, що використання онлайн інтерактивних вправ для розвитку мотиваційної діяльності є актуальним, заслуговує уваги, подальшого вивчення та впровадження в навчальний процес. Використання онлайн ресурсів дозволяє зацікавити сучасну дитину до пошукової та вмотивованої роботи під час уроків та вдома, забезпечує на уроці інтерактивне спілкування, що передбачає обмін ідеями, думками, почуттями між співрозмовниками, уміння критично і творчо мислити. Дякую автору за цікаву та пізнавальну статтю.
Погоджуюся з пані Світланою, що використання інтернет-сервісів - це актуальність сьогодення. Застосування онлайн-ресурсів дозволяє нам, учителям, не лише зацікавлювати сучасних дітей навчальним матеріалом, а й залучати їх до пошукової та вмотивованої роботи під час уроків у школі і вдома. Дякую авторці за практичний досвід! Так тримати!
Стаття актуальна саме в умовах обмеження освітнього процесу, коли навчальна взаємодія здійснюється переважно екстериторіально. Вказані у статті онлайн ресурси надають можливість кожному вчителю дистанційно навчати кожного учня. Дякую, пані Світлано, за цікавий та практичноорієнтований досвід!
Дякую за цікаву, змістовну статтю. Користуююся більшістю ресурсів у своїй роботі. Вони й справді дозволяють ефективно працювати, отримувати миттєвий зворотній зв’язок з учнями, створювати комфортні умови.
Аналізуючи сучасні методи навчання, переконуємось у тому, що вони дієвіші, ніж ті, що були раніше, адже за цей час дуже змінились і наші діти. Дякую, Світлано Анатоліївно, за практичний досвід.
Головатюк А.В. Використання різних платформ та онлайн-сервісів під час дистанційного чи змішаного навчання є актуальними на даний момент в освітньому процесі, без них неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Світлана Анатоліївна в своїй роботі здійснює виважений та ретельний підбір навчальних сучасних технологій, можливостей та матеріалів, що забезпечує засвоєння навчального процесу. Дякую за змістовну статтю!
Дякую, Світлано Анатоліївно, за пізнавальну статтю. У статті продемонстровано можливості застосування онлайн-інструментів інтерактивного навчання для формування предметних компетентностей, проаналізовано можливості використання онлайн- інструментів та ресурсів, які дозволяють організувати співпрацю під час навчального процесу, здійснено огляд сервісів та підготовлено приклади їх застосування на всіх етапах освітнього процесу. Дякую!
Коваленко Марина. За допомогою медіа – та інтерактивних засобів педагогічним працівникам освіти легше використовувати підхід до викладання на основі впровадження інноваційних підходів, включаючи використання «кейсів», дослідницько–пошукової роботи, методу проєктів, розвивальних навчальних ігор тощо. Як результат – здобувачі освіти набагато краще засвоюють інформацію, перебуваючи в емоційно–комфортному середовищі, не втрачають бажання навчатись, створювати нові знання та інновації. «Цифрові» технології дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним. При цьому технології не замінюють викладача, а доповнюють його, що і спостерігається на уроках Світлани Анатоліївни. Діти завжди зацікавлені, вмотивовані)
ВідповістиВидалитиОкрім інших корисних речей у статті , відкрив для себе новий термін - "фасилітатор" . Дякую, пані Світлано
ВідповістиВидалитиВ даній статті добре висвітлено сучасні прийоми работи з учнями початкових класів,що дозволяють на достатньому рівні засвоїти навчальний матеріал дистанційно,як в синхроному, так і в асихроннаму режимі.
ВідповістиВидалитиУ статті Світлана Анатоліївна грунтовно описала практичне використання онлайн сервісів для навчання, які вчитель активно використовує в роботі. Названі платформи підвищують інтерес до навчання, створюють умови для саморозвитку, активізують пізнавальну діяльність на уроках.
ВідповістиВидалитиЗа допомогою різних інтерактивних засобів учителям легше подавати новий навчальний матеріал. Звісно, з впровадженням інноваційних підходів нові теми засвоюють краще.
ВідповістиВидалитиКовалевська Світлана
ВідповістиВидалитиЗастосування різноманітних інтерактивних інструментів з учнями початкових класів є дійсно актуальним, особливо під час дистанційного навчання. Дякую, Світлано, Анатоліївно, за практичний досвід
Як для вчителя історії дізнався для себе цікавий ресурс bookcreator- інструмент для створення електронних книг. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиСвітлана Шабанова
ВідповістиВидалитиДякую, Світлано, Анатоліївно, за практичний досвід. Саме під час дистанційного навчання учні потребують урізноманітнення завдань. LearningApps.org - онлайновий сервіс та «На Урок» є цікавими і доступними для дітей платформами, які допомагають у ігровій формі удосконалити, закріпити свої знання.
Дистанційне навчання надає учням та вчителям доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дозволяє вчителям реалізовувати нові форми і методи навчання із застосуванням онлайн-сервісів. Дякую, пані Світлано, за цікаві, різноманітні, для мене, деякі нові і корисні сервіси. Дійсно, не можно не погодитись з Вами, що захоплююча робота з цікавим сучасним навчальним матеріалом сприяє розвитку комунікативних та інформаційних навичок, забезпечуючи постійний доступ до навчальних ресурсів у будь-який час і в будь-якому місці. Наснаги і творчості!
ВідповістиВидалитиДійсно, лише сучасний креативний вчитель може зацікавити дітей у навчальному матеріалі, використовуючи весь спектор інтерактивних інструментів асинхронного навчання. Дякую Вам, Світлано Анатоліївно, за практичний досвід.
ВідповістиВидалитиЗгодна, що різні Інтернет- ресурси допомагають зацікавити сучасних дітей. Дякую, пані Світлано, що поділилися своїм практичним досвідом.
ВідповістиВидалитиДякую, Світлано Анатоліївно, за корисну інформацію. Актуальним та корисним є використання таких Інтернет-ресурсів як LearningApps, "На Урок", bookcreator для роботи з учнями в синхронному та асинхронному режимах.
ВідповістиВидалитиУ статті розглянута актуальна тема сьогодення для сучасного вчителя. Погоджуюсь з автором, що використання онлайн інтерактивних вправ для розвитку мотиваційної діяльності є актуальним, заслуговує уваги, подальшого вивчення та впровадження в навчальний процес. Використання онлайн ресурсів дозволяє зацікавити сучасну дитину до пошукової та вмотивованої роботи під час уроків та вдома, забезпечує на уроці інтерактивне спілкування, що передбачає обмін ідеями, думками, почуттями між співрозмовниками, уміння критично і творчо мислити. Дякую автору за цікаву та пізнавальну статтю.
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з пані Світланою, що використання інтернет-сервісів - це актуальність сьогодення. Застосування онлайн-ресурсів дозволяє нам, учителям, не лише зацікавлювати сучасних дітей навчальним матеріалом, а й залучати їх до пошукової та вмотивованої роботи під час уроків у школі і вдома. Дякую авторці за практичний досвід! Так тримати!
ВідповістиВидалитиСтаття актуальна саме в умовах обмеження освітнього процесу, коли навчальна взаємодія здійснюється переважно екстериторіально. Вказані у статті онлайн ресурси надають можливість кожному вчителю дистанційно навчати кожного учня. Дякую, пані Світлано, за цікавий та практичноорієнтований досвід!
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву, змістовну статтю. Користуююся більшістю ресурсів у своїй роботі. Вони й справді дозволяють ефективно працювати, отримувати миттєвий зворотній зв’язок з учнями, створювати комфортні умови.
ВідповістиВидалитиАналізуючи сучасні методи навчання, переконуємось у тому, що вони дієвіші, ніж ті, що були раніше, адже за цей час дуже змінились і наші діти. Дякую, Світлано Анатоліївно, за практичний досвід.
ВідповістиВидалитиГоловатюк А.В. Використання різних платформ та онлайн-сервісів під час дистанційного чи змішаного навчання є актуальними на даний момент в освітньому процесі, без них неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Світлана Анатоліївна в своїй роботі здійснює виважений та ретельний підбір навчальних сучасних технологій, можливостей та матеріалів, що забезпечує засвоєння навчального процесу. Дякую за змістовну статтю!
ВідповістиВидалитиДякую, Світлано Анатоліївно, за пізнавальну статтю. У статті продемонстровано можливості застосування онлайн-інструментів інтерактивного навчання для формування предметних компетентностей, проаналізовано можливості використання онлайн- інструментів та ресурсів, які дозволяють організувати співпрацю під час навчального процесу, здійснено огляд сервісів та підготовлено приклади їх застосування на всіх етапах освітнього процесу. Дякую!
ВідповістиВидалити