Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Інна ФУЛГА

2 коментарі:

  1. Розвиток зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку це головне завдання вихователя сьогодення, тому що діти приходячи в садочок в 2 роки майже не розмовляють. Батьки зайняті, мало проводять часу з дітьми, все менше з ними грають, читають казки, тому все більше заявляється не мовленнєвих дітей.
    Автор висвітлив та гарно розкрив проблему розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку. Дякую вам чудова стаття.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий вечір!

    Не можу не погодитися з автором, але стаття насправді має сенс. На сьогодні ми маємо велику проблему, а ця проблема полягає у мовленні дитини, і це дуже сумно, навіть прикро. Проходять роки, і вихователі які працюють вже багато років у ЗДО бачать суттєві зміни які були тоді й зараз. І хто в цьому винен? Сьогодення? Життя? Я не можу дати відповіді на це запитання, але можу сказати що потрібно прикласти багато зусиль і як можна частіше спілкуватися, розмовляти, проводити весело час. Можливо в цьому винні й сучасні гаджети, а можливо ні. Але тут вже 50...50
    З самого народження з малятком потрібно спілкуватися. Саме від батьків залежить перший етап, а вже потім дитинка зростаючи пізнає світ з однолітками, бабусею, дідусем, тіткою, вихователем....
    Інно Миколаївно, бажаю вам усього найкращого, дякую за змістовну і зрозумілу статтю. Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити