Вдало висвітлено питання,як підвищити рівень медіаграмотності дітей, як навчити їх ставити новини під сумнів і самостійно верифікувати інформацію, а також про контроль емоційного стану школярів в умовах карантину, війни. Вчитель поділилася своїм досвідом , розповіла про методи роботи з дітьми на уроках медіаграмотності й навела приклади вправ, які допоможуть учням початкової школи розвинути навички комунікації, вміння досягати власних цілей, розуміння та використання контенту, застосовуючи медіазасоби.Дякую за гарну роботу .
Цікава стаття. Дійсно, сучасні діти вже з пелюшок знайомі з гаджетами, тому вкрай необхідно навчити їх медіограмотності та критичному сприйнятті медіапростору. Дякую!
Цілком погоджуюсь з автором статті, що сучасні діти мають справу з інформаційним простором з найменшого віку (через ґаджети, телебачення, зовнішню рекламу тощо). Тому вони повинні знати, що таке медіаграмотність уже в початковій школі. Змістова лінія “Досліджуємо медіа”, відповідно до якої учні мають набути навичок, пов’язаних із медіапродуктами. Інтегрована в початкову школу, медіаосвіта допомагає школярам критично мислити, вчитися шукати й перевіряти інформацію, аналізувати медіаповідомлення і самостійно створювати такі медіапродукти. Авторка статті запевняє, що вміння правильно користуватися медіа стає у пригоді й учителю. Адже використання медіаресурсів під час навчання допомагає наочніше пояснити матеріал та зацікавити, особливо покоління, яке не пам’ятає часів без інтернету. Дякую за пізнавальну статтю.
Грамотний виклад інформації для дітей про медіа грамотність. Діяти повинні знати ще з молодшої школи що медіа грамотність передбачає вміння розуміти й аналізувати, як медіа функціонують в світі та який вплив вони мають.
Дякую автору статті за актуальність даної теми. Сьогодні основна роль школи- підготувати дітей до життя у величезному інформаційному просторі.сформувати у них навички вільного користування засобами мультимедіа в побуті. Учитель поділилась власними напрацюваннями з даної теми. Матеріал цікавий і корисний!
Спасибі автору за цікаві ідеї та форми роботи з формування медіаграмотності у дітей молодшого шкільного віку. Обов'язково спробую застосувати їх у своїй практиці.
Стаття актуальна!Представлено цікаві форми роботи, вдало висвітлено підходи до питання формування медіаграмотності в учнів початкової школи. Дякую автору!
Згодна з автором статті. Дійсно, у сучасному світі дітей треба вчити, як працювати з інформацією, аби вони вміли не тільки отримувати з будь якого медіа, а й активно реагувати на неї. У статті автор наводить цікаві вправи, які може застосувати вчитель у своїй практиці. Дякую за матеріал.
Цікавий, змістовний, актуальний матеріал! Автор подала багато ідей і форм роботи з формування медіаграмотності учнів, які можна застосувати на практиці! Успіхів у подальшій роботі!
Повністю підтримую автора, що нові знання діти вперше отримують з медіапростору, і перебудувати перше враження надзвичайно складно. Тому саме з раннього віку у дітей потрібно формувати навички медіаграмотності, без яких не можна обійтися у сучасному медійному просторі. Актуально і змістовно! Дякую!
Питання, яке описує автор, досить актуальне в наш час. Приємно, що є колеги, які можуть поділитися своїми надбаннями та досвідом роботи з учнями. Спасибі за матеріал. Успіхів у подальшій педагогічній діяльності!!!
Підхід автора розвиває критичне мислення, дозволяє дивитися на все неоднозначно, а представлені запитання є унікальним прийомом для уроків медіаграмотності.
Вдало висвітлено питання,як підвищити рівень медіаграмотності дітей, як навчити їх ставити новини під сумнів і самостійно верифікувати інформацію, а також про контроль емоційного стану школярів в умовах карантину, війни. Вчитель поділилася своїм досвідом , розповіла про методи роботи з дітьми на уроках медіаграмотності й навела приклади вправ, які допоможуть учням початкової школи розвинути навички комунікації, вміння досягати власних цілей, розуміння та використання контенту, застосовуючи медіазасоби.Дякую за гарну роботу .
ВідповістиВидалитиЦікава стаття. Дійсно, сучасні діти вже з пелюшок знайомі з гаджетами, тому вкрай необхідно навчити їх медіограмотності та критичному сприйнятті медіапростору. Дякую!
ВідповістиВидалитиПитання з медіаграмотності є надзвичайно важливим в наш час, тому дякую автору за розгляд даноі теми. Бажаю творчих успіхів в роботі!!!!!!
ВідповістиВидалитиЦілком погоджуюсь з автором статті, що сучасні діти мають справу з інформаційним простором з найменшого віку (через ґаджети, телебачення, зовнішню рекламу тощо). Тому вони повинні знати, що таке медіаграмотність уже в початковій школі. Змістова лінія “Досліджуємо медіа”, відповідно до якої учні мають набути навичок, пов’язаних із медіапродуктами. Інтегрована в початкову школу, медіаосвіта допомагає школярам критично мислити, вчитися шукати й перевіряти інформацію, аналізувати медіаповідомлення і самостійно створювати такі медіапродукти. Авторка статті запевняє, що вміння правильно користуватися медіа стає у пригоді й учителю. Адже використання медіаресурсів під час навчання допомагає наочніше пояснити матеріал та зацікавити, особливо покоління, яке не пам’ятає часів без інтернету. Дякую за пізнавальну статтю.
ВідповістиВидалитиГрамотний виклад інформації для дітей про медіа грамотність. Діяти повинні знати ще з молодшої школи що медіа грамотність передбачає вміння розуміти й аналізувати, як медіа функціонують в світі та який вплив вони мають.
ВідповістиВидалитиДякую автору статті за актуальність даної теми. Сьогодні основна роль школи- підготувати дітей до життя у величезному інформаційному просторі.сформувати у них навички вільного користування засобами мультимедіа в побуті. Учитель поділилась власними напрацюваннями з даної теми. Матеріал цікавий і корисний!
ВідповістиВидалитиСпасибі автору за цікаві ідеї та форми роботи з формування медіаграмотності у дітей молодшого шкільного віку. Обов'язково спробую застосувати їх у своїй практиці.
ВідповістиВидалитиСтаття актуальна!Представлено цікаві форми роботи, вдало висвітлено підходи до питання формування медіаграмотності в учнів початкової школи. Дякую автору!
ВідповістиВидалитиДякую автору за статтю.
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором статті. Дійсно, у сучасному світі дітей треба вчити, як працювати з інформацією, аби вони вміли не тільки отримувати з будь якого медіа, а й активно реагувати на неї. У статті автор наводить цікаві вправи, які може застосувати вчитель у своїй практиці. Дякую за матеріал.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую. Як на мене, дуже змістовно. Дізналася багато інформації, яка допоможе мені в подальшій роботі.
ВідповістиВидалитиЦікавий, змістовний, актуальний матеріал! Автор подала багато ідей і форм роботи з формування медіаграмотності учнів, які можна застосувати на практиці! Успіхів у подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиСпасибі за ідеї та форми роботи, які сприяють формуванню в учнів навиків медійної грамотності. Актуально у наш час!!! Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиАктуальний та цікавий матеріал, обов'язково застосую на практиці. Дякую, бажаю успіхів в роботі!
ВідповістиВидалитиСучасні діти отримують дуже багато різної інформації і треба навчити їх вибирати корисне і позитивне. Дякую автору за цікавий і корисний матеріал.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву і актуальну статтю . Сучасні методи роботи на уроках з медіаграмотності з учнями в початковій школі. Бажаю творчих успіхів. Як
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву статтю . Навчити дітей медіаграмотності є важливим в умовах сьогодення.
ВідповістиВидалитиПовністю підтримую автора, що нові знання діти вперше отримують з медіапростору, і перебудувати перше враження надзвичайно складно. Тому саме з раннього віку у дітей потрібно формувати навички медіаграмотності, без яких не можна обійтися у сучасному медійному просторі. Актуально і змістовно! Дякую!
ВідповістиВидалитиПитання, яке описує автор, досить актуальне в наш час. Приємно, що є колеги, які можуть поділитися своїми надбаннями та досвідом роботи з учнями. Спасибі за матеріал. Успіхів у подальшій педагогічній діяльності!!!
ВідповістиВидалитиМатеріал цікавий і корисний. Успіхів у роботі.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий і змістовний матеріал. Навчати дітей медіаграмотності дуже актуально в наш час. Бажаю творчих досягнень і успіхів!
ВідповістиВидалитиПідхід автора розвиває критичне мислення, дозволяє дивитися на все неоднозначно, а представлені запитання є унікальним прийомом для уроків медіаграмотності.
ВідповістиВидалити