Добрий день! Тамаро, прочитавши Вашу роботу я взяла для себе на замітку багато корисного матеріалу, який мені знадобиться для практики на уроках української мови та літератури. Але хочу наголосити на тому, що Ви влучно розкрили слово "модерн", тобто нове . Щоб досягти мети , то потрібно знаходити нові ідеї та напрямки реалізації. І саме у роботі розкрито це за допомогою ключових компетентностей і наскрізних ліній. Зокрема, наведено приклади завдань, які можна використовувати на всіх етапах уроку. Цим матеріалом Ви показали високий професіоналізм своєї справи. Дякую за корисний матеріал!!!!
Коваленко Марина, ліцей "Центральний". Дуже актуальним на даний час є навчання дітей способам мовленнєвої та розумової діяльності, з метою подальшого введення здобувача освіти в культурне середовище, коли ми всі разом відстоюємо нашу культуру та свободу. Дуже цікава стаття та необхідна у наш час діяльність вчителів української мови та літератури. Дякую, Тамаро Юріївно!
Вважаю одним із основних завдань Нової української школи з літератури це привиття дітям любові до читання , до книги , тому що нині через "телефонізацію" ми , на жаль, спостерігаємо зворотнє
Цікава та корисна стаття. Особливо важливо було сказано про сучасного вчителя, що він є новатором та мотиватором. Чітко було охарактеризовано конкретні приклади літературних творів у реалізації компетентностей в умовах нового Держстандарту.
Світлана Шабанова Тамаро Юріївно, щиро вдячна за корисну статтю та погоджуюсь із Вами, що сьогодні є важливим для сучасного покоління саме розвиток грамотності мовлення. Ті методи та прийоми, які Ви використовуєте у своїй діяльності є дуже важливими у забезпеченні компетентності сучасної молоді.
Ковалевська Світлана Дякую, Тамаро Юріївно, за змістовну статтю. Ви чітко проаналізували ефективність впливу компетентнісного підходу в освітньому процесі загалом і на уроках української мови та літератури зокремa. Бажаю і надалі творчих успіхів!
Дякую за статтю. Також вважаю компетентнісний підхід дуже дієвим. Відстояти своє право на свою свободу і культуру наразі дуже важливо. Для формування свідомої української спільноти потрібно забезпечити здобувачам освіти вхід у культурне середовище. Вивчення рідної мови та літератури має тут провідну роль.
Наталія Білобабченко, ліцей " Центральний". Стаття розкриває актуальні питання компетентнісного підходу в освітньому процесі сучасної української школи. Роль вчителя виявляється не лише у високому професіоналізмі та виборі новітніх методів, прийомів, технологій, а й в уміннях організувати діяльність учнів на уроці, щоб вони мали змогу до творчого мисленнєвого процесу, навчити здобувача освіти застосовувати вміння та навички в життєвих ситуаціях. Автор змістовно висвітлює рекомендації щодо впровадження компетентностей на уроках мовно- літературної галузі. Дякую за пізнавальну статтю.
Дуже цікава та змістовна стаття. Доступно розкрита тема статті, вдало описаний досвід. Компетентнісний підход у навчанні допоможе дітям застосовувати свої знання у повсякденному житті, в майбутньому показати самостійність, впевненність та бажання навчатися. Щиро дякую за цікаву статтю.
Компетентнісний підхід зміщує акценти з процесу накопичення знань, умінь і навичок у площину формування здатності застосовувати їх творчо та діяти практично, застосовувати отриманні знання, вміння і навички в життєвих ситуаціях. Тамара Юріївна на уроках читання (в початкових класах) і літератури звертає увагу на особливості формування компетентного читача, тобто такого, який може інтерпретувати прочитане, знаходити власні смисли, критично мислити, але й не забуває при цьому естетично насолоджуватися творами, які є надбаннями не лише української, а й світової літератури. Наснаги і творчості!
У статті автор ґрунтовно описала практичне застосування компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури. Дякую за корисну та цікаву інформацію.
Цілком згоден з Вами, адже сьогодення диктує, що суспільству потрібна професійно-компетентна молодь, яка вміє швидко адаптуватися в нестабільних умовах і здатна до ризику
У даній статті висвітлено найактуальніше питання сьогодення - вироблення у здобувачів освіти компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях. І завдання вчителя - дібрати для цього сучасні шляхи і методи, які мотивуватимуть дітей до такої діяльності. Тамара Юріївна пропонує дійсно цікаві прийоми, вправи і завдання, що стимулюють та надихають дітей до грамотної побудови власних висловлювань, творчості та активності. Дякую, колего, плідної Вам роботи!
Однією з навичок ХХІ століття є вивчення державної та рідної мови. І не просто вивчення, а доцільно нею користуватися у своєму мовленню. Це потребує важкої і кропіткої праці з боку вчителя. Дякую Вам за доцільно підібраний матеріал. Бажаю успіхів!
Дякую пані Тамарі за цікавий досвід із впровадження організаційно-творчого навчання. Погоджуюся, що саме ця модель освітнього процесу дає можливість учневі/учениці самореалізуватися в житті й досягти успіху. Стаття корисна. Обов'язково скористаюся вашими порадами.
Стаття дає практичні поради педагогам щодо реалізації компетентнісного підходу у навчанні. Саме такий підхід дає можливість створити умови для розвитку особистості учнів і формуванню у них ключових, базових, основних і предметних компетентностей. Цей підхід допомогає, ніби мостом, з єднати навчання і життя. Дякую, пані Тамаро, за цікаву і змістовну статтю. Творчих Вам успіхів!
Наталія Терленко 16 січня,2023 У своїй роботі Тамара Юріївна розглянула питання компетентнісного підходу в реаліях сучасної української школи; проаналізувала ефективність впливу компетентнісного підходу в освітньому процесі загалом і на уроках української мови та літератури зокремa; представила опис досвіду та висвітлила роекомендації щодо впровадження компетентностей на уроках мовно-літературної галузі. Учителька спонукає до пошукової роботи над розв’язанням нестандартних задач та проблемних ситуацій. Наприклад, цікавою є соціальна компетентність учнів,яка дає можливість уявити себе соціологами,що самостійно складають питання для анкетування.Учні Тамари Юріївни зможуть застосувати ці знання на практиці, втілити їх у життя, реалізувати свої творчі задуми. Дякую за приклади власного досвіду. Бажаю нових ідей і творчих учнів!
Дякую за цікаву статтю. Цілком погоджуюся з вашою думкою щодо важливості використання компетентнісних завдань на уроках мовно-літературної галузі. Завдання, спрямовані на застосування навичок не лише продукують розвиток, а й поліпшують знання учнів, стимулюють до розвитку.
Робота Тамари Юріївни розкриває компетентнісний підхід в реаліях сучасної української школи. Погоджуюсь з тим ,що знання, які учні здобувають під час вивчення певного матеріалу, перетворюються для них на інструмент зв’язку із довкіллям, де здобувачі освіти позиціонують власну особистість та шукають нові перспективи для досягнення своєї наступної мети, що є дуже важливим .
Дякую Тамарі Юріївні за цікаву та змістовну статтю! Основним завданням компетентнісного підходу є не лише оволодіння предметними знаннями, але й вміння ефективно застосовувати їх на практиці як інструмент розв'язання різноманітних життєвих завдань і це авторка статті висвітила в своїй роботі. Бажаю творчих успіхів!
Для кожного учителя учень – це цілісна особистість, яку треба вчити так, щоб в подальшому вона змогла застосовувати набутті знання для самореалізації в різних сферах: професійній, особистісній, громадській. Це накладає на кожного з нас не тільки обов'язки, а і відповідальність за досягнення цього результату. Авторка статті грунтовно висвітила в своїй статті роль і завдання учителів словесності в реалізації компетентностного підходу до навчання учнів і поділилася цікавими прикладами зі своєї практики. Дякую Тамарі Юріївні за цікаву та змістовну статтю. Бажаю творчих успіхів!
Головатюк А.В. Форми та методи навчання, якими поділилася Тамара Юріївна в своїй статті, сприяють розвитку пізнавальних процесів в учнів ,• формують якості особистості школярів, • сприяють мотиву позитивного відношення учнів до навчання. Ідеї та практичні напрацювання автора статті цікаві і змістовні, можуть вдало використовуватися вчителями у практичній діяльності. Успіхів у подоланні нових вершин!
Добрий день!
ВідповістиВидалитиТамаро, прочитавши Вашу роботу я взяла для себе на замітку багато корисного матеріалу, який мені знадобиться для практики на уроках української мови та літератури. Але хочу наголосити на тому, що Ви влучно розкрили слово "модерн", тобто нове . Щоб досягти мети , то потрібно знаходити нові ідеї та напрямки реалізації. І саме у роботі розкрито це за допомогою ключових компетентностей і наскрізних ліній. Зокрема, наведено приклади завдань, які можна використовувати на всіх етапах уроку. Цим матеріалом Ви показали високий професіоналізм своєї справи. Дякую за корисний матеріал!!!!
Коваленко Марина, ліцей "Центральний". Дуже актуальним на даний час є навчання дітей способам мовленнєвої та розумової діяльності, з метою подальшого введення здобувача освіти в культурне середовище, коли ми всі разом відстоюємо нашу культуру та свободу. Дуже цікава стаття та необхідна у наш час діяльність вчителів української мови та літератури. Дякую, Тамаро Юріївно!
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з Вами, що компетентнісний підхід дуже важливий в умовах сьогодення. Дякую, що подали приклади використання та важливі поради.
ВідповістиВидалитиВважаю одним із основних завдань Нової української школи з літератури це привиття дітям любові до читання , до книги , тому що нині через "телефонізацію" ми , на жаль, спостерігаємо зворотнє
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуюся із статтею. Дуже важливо мотивувати та зацікавлювати учнів. Дякую за корисні поради
ВідповістиВидалитиЦікава та корисна стаття. Особливо важливо було сказано про сучасного вчителя, що він є новатором та мотиватором. Чітко було охарактеризовано конкретні приклади літературних творів у реалізації компетентностей в умовах нового Держстандарту.
ВідповістиВидалитиСвітлана Шабанова
ВідповістиВидалитиТамаро Юріївно, щиро вдячна за корисну статтю та погоджуюсь із Вами, що сьогодні є важливим для сучасного покоління саме розвиток грамотності мовлення. Ті методи та прийоми, які Ви використовуєте у своїй діяльності є дуже важливими у забезпеченні компетентності сучасної молоді.
Ковалевська Світлана
ВідповістиВидалитиДякую, Тамаро Юріївно, за змістовну статтю. Ви чітко проаналізували ефективність впливу компетентнісного підходу в освітньому процесі загалом і на уроках української мови та літератури зокремa. Бажаю і надалі творчих успіхів!
Дякую за статтю. Також вважаю компетентнісний підхід дуже дієвим. Відстояти своє право на свою свободу і культуру наразі дуже важливо. Для формування свідомої української спільноти потрібно забезпечити здобувачам освіти вхід у культурне середовище. Вивчення рідної мови та літератури має тут провідну роль.
ВідповістиВидалитиНаталія Білобабченко, ліцей " Центральний".
ВідповістиВидалитиСтаття розкриває актуальні питання компетентнісного підходу в освітньому процесі сучасної української школи. Роль вчителя виявляється не лише у високому професіоналізмі та виборі новітніх методів, прийомів, технологій, а й в уміннях організувати діяльність учнів на уроці, щоб вони мали змогу до творчого мисленнєвого процесу, навчити здобувача освіти застосовувати вміння та навички в життєвих ситуаціях. Автор змістовно висвітлює рекомендації щодо впровадження компетентностей на уроках мовно- літературної галузі. Дякую за пізнавальну статтю.
Дуже цікава та змістовна стаття. Доступно розкрита тема статті, вдало описаний досвід. Компетентнісний підход у навчанні допоможе дітям застосовувати свої знання у повсякденному житті, в майбутньому показати самостійність, впевненність та бажання навчатися. Щиро дякую за цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиКомпетентнісний підхід зміщує акценти з процесу накопичення знань, умінь і навичок у площину формування здатності застосовувати їх творчо та діяти практично, застосовувати отриманні знання, вміння і навички в життєвих ситуаціях. Тамара Юріївна на уроках читання (в початкових класах) і літератури звертає увагу на особливості формування компетентного читача, тобто такого, який може інтерпретувати прочитане, знаходити власні смисли, критично мислити, але й не забуває при цьому естетично насолоджуватися творами, які є надбаннями не лише української, а й світової літератури. Наснаги і творчості!
ВідповістиВидалитиУ статті автор ґрунтовно описала практичне застосування компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури. Дякую за корисну та цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиЦілком згоден з Вами, адже сьогодення диктує, що суспільству потрібна професійно-компетентна молодь, яка вміє швидко адаптуватися в нестабільних умовах і здатна до ризику
ВідповістиВидалитиУ даній статті висвітлено найактуальніше питання сьогодення - вироблення у здобувачів освіти компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях. І завдання вчителя - дібрати для цього сучасні шляхи і методи, які мотивуватимуть дітей до такої діяльності. Тамара Юріївна пропонує дійсно цікаві прийоми, вправи і завдання, що стимулюють та надихають дітей до грамотної побудови власних висловлювань, творчості та активності. Дякую, колего, плідної Вам роботи!
ВідповістиВидалитиОднією з навичок ХХІ століття є вивчення державної та рідної мови. І не просто вивчення, а доцільно нею користуватися у своєму мовленню. Це потребує важкої і кропіткої праці з боку вчителя. Дякую Вам за доцільно підібраний матеріал. Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую пані Тамарі за цікавий досвід із впровадження організаційно-творчого навчання. Погоджуюся, що саме ця модель освітнього процесу дає можливість учневі/учениці самореалізуватися в житті й досягти успіху. Стаття корисна. Обов'язково скористаюся вашими порадами.
ВідповістиВидалитиСтаття дає практичні поради педагогам щодо реалізації компетентнісного підходу у навчанні. Саме такий підхід дає можливість створити умови для розвитку особистості учнів і формуванню у них ключових, базових, основних і предметних компетентностей. Цей підхід допомогає, ніби мостом, з єднати навчання і життя. Дякую, пані Тамаро, за цікаву і змістовну статтю. Творчих Вам успіхів!
ВідповістиВидалитиНаталія Терленко 16 січня,2023
ВідповістиВидалитиУ своїй роботі Тамара Юріївна розглянула питання компетентнісного підходу в реаліях сучасної української школи; проаналізувала ефективність впливу компетентнісного підходу в освітньому процесі загалом і на уроках української мови та літератури зокремa; представила опис досвіду та висвітлила роекомендації щодо впровадження компетентностей на уроках мовно-літературної галузі.
Учителька спонукає до пошукової роботи над розв’язанням нестандартних задач та проблемних ситуацій. Наприклад, цікавою є соціальна компетентність учнів,яка дає можливість уявити себе соціологами,що самостійно складають питання для анкетування.Учні Тамари Юріївни зможуть застосувати ці знання на практиці, втілити їх у життя, реалізувати свої творчі задуми.
Дякую за приклади власного досвіду. Бажаю нових ідей і творчих учнів!
Дякую за цікаву статтю. Цілком погоджуюся з вашою думкою щодо важливості використання компетентнісних завдань на уроках мовно-літературної галузі. Завдання, спрямовані на застосування навичок не лише продукують розвиток, а й поліпшують знання учнів, стимулюють до розвитку.
ВідповістиВидалитиРобота Тамари Юріївни розкриває компетентнісний підхід в реаліях сучасної української школи. Погоджуюсь з тим ,що знання, які учні здобувають під час вивчення певного матеріалу, перетворюються для них на інструмент зв’язку із довкіллям, де здобувачі освіти позиціонують власну особистість та шукають нові перспективи для досягнення своєї наступної мети, що є дуже важливим .
ВідповістиВидалитиДякую Тамарі Юріївні за цікаву та змістовну статтю! Основним завданням компетентнісного підходу є не лише оволодіння предметними знаннями, але й вміння ефективно застосовувати їх на практиці як інструмент розв'язання різноманітних життєвих завдань і це авторка статті висвітила в своїй роботі. Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиДля кожного учителя учень – це цілісна особистість, яку треба вчити так, щоб в подальшому вона змогла застосовувати набутті знання для самореалізації в різних сферах: професійній, особистісній, громадській. Це накладає на кожного з нас не тільки обов'язки, а і відповідальність за досягнення цього результату. Авторка статті грунтовно висвітила в своїй статті роль і завдання учителів словесності в реалізації компетентностного підходу до навчання учнів і поділилася цікавими прикладами зі своєї практики. Дякую Тамарі Юріївні за цікаву та змістовну статтю. Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиГоловатюк А.В. Форми та методи навчання, якими поділилася Тамара Юріївна в своїй статті, сприяють розвитку пізнавальних процесів в учнів ,• формують якості особистості школярів, • сприяють мотиву позитивного відношення учнів до навчання. Ідеї та практичні напрацювання автора статті цікаві і змістовні, можуть вдало використовуватися вчителями у практичній діяльності. Успіхів у подоланні нових вершин!
ВідповістиВидалити