Психологічні хвилинки -необхідна форма роботи зі здобувачами освіти в умовах сьогодення. Дана програма має чітку структуру, різнобічне наповнення, є чудовим інструментом для педагогів і психологів. Дякую за втілення актуальної теми.
Автор статті ознайомила з експре -курсом розробленим з метою допомоги практичним психологам. Особливу увагу приділила розробці організаційного та навчально-методичного забезпечення змісту курсу. Акцентувала увагу щодо необхідності психологічної допомоги та емоційної підтримки учасників освітнього процесу. Надала базові знання для розвитку умінь,навичок педагогічним працівникам, психологам. Стаття цікава,змістовна. Бажаю успіхів у роботі!
Автор статті дала можливість зрозуміти всім учасникам навчально- виховного процесу значимість психологічних хвилинок для здобувачів освіти . Данний курс має структуру, наповнення. Саме турбота про психічне здоров' я учнів - найважливіша праця вчителя, психолога, вихователя. Зміст програми зрозумілий і прописаний для кожного фахівця навчального процесу. Дчкую!
Щиро Вам дякую. Із задоволенням переглянула Вашу статтю, в якій зазначено важливість запровадження в освітньо-виховний процес "психологічних хвилинок" як інструментів стабілізації емоційного стану дітей дошкільного та шкільного віку Корисні і актуальні поради допоможуть мені і , впевнена, усім педагогам у практичній роботі у воєнний і післявоєнний час.
Автор статті розробила дуже важливий у наш час експрес-курс для практичних психологів, вихователів закладів дошкільної освіти, учителів закладів загальної середньої освіти на якому знайомить освітян методам та технікам психоемоційної підтримки дітей дошкільного та шкільного віку у воєнний/післявоєнний період. А кейс методичних матеріалів до програми експрес-курсу сформований автором, направлений допомогти спланувати самоосвітню діяльність з означеної проблеми.
Автор статті з метою полегшення роботи психологів, педагогів,розробила дуже важливий курс з психоемоційної підтримки дітей.Діти і дорослі зараз, як ніколи раніше потребують психологічної підтримки. Матеріали викладені доступно і зрозуміло. Дякую за допомогу в роботі.
Стаття є дуже актуальною в наш час. Адже психологічні хвилинки є важливою формою роботи для здобувачів освіти. Автор статті доступно і зрозуміло висвітила матеріал, що неодмінно допоможе у роботі фахівцям з метою підтримки психоемоційного стану дітей.
Коваленко Марина. Війна є травматичною подією, яка накладає відбиток і на освітній процес у тому числі. А тому в умовах воєнного стану ми не можемо очікувати, що під час цього дистанційного навчання ми досягнемо особливих навчальних успіхів наших дітей. Це навчання їм першочергово потрібне для того, щоб вони відволіклися від постійного стресу, для того, щоб стабілізувати їх стан після всіх тих нових проблем, або жахів, які з ними відбулися, і які продовжують відбуватися далі. На сьогодні потреба в емоційній стабілізації є дуже актуальна, тому, програма експрес-курсу є дуже потрібною, як для психологів, так і для педагогів. Дякую за вашу роботу та допомогу в організації роботи психолога в закладах освіти!
Стаття, як і експрес-курс, лаконічна, доступна, дуже актуальна в наш непростий час. Проведення психологічних хвилинок допомагає стабілізувати емоційний стан дітей та створити позитивний настрій на заняттях. Кейс методичних матеріалів до програми експрес-курсу дуже змістовний та містить багато ігор, різних активностей. Дякуємо, Марино Володимирівно, за вашу небайдужість та активність.
Дуже актуальна тема і мета написання статті. Матеріал психологічних хвилинок цікавий, доступний і зручний у використаннія як фацівцями соціально-психологічної служби так і педагогами. Емоційному стану дітей зараз потрібно приділяти особливу увагу.
Авторка статті висвітлює актуальні питання сьогодення. Адже з початком війни життя кожного українця кардинально змінилося. Воєнні дії впливають на емоційний та психологічний стан людини, а на стан дитини тим більше, тому що діти - одна з найуразливіших категорій населення. "Психологічні хвилинки" допомагають нормалізувати психологічний стан, зменшити тривожність та страх, відновити ресурси, досягнути внутрішнього спокою та рівноваги. Дякую авторці за корисну та дієву інформацію, яку можна застосувати в своїй практиці!
Даний експрес- курс є дуже цінним для використання в практичній діяльності, особисто поповнила ним свій методичний кейс та поділилась з педагогами, від яких отримувала схвальні відгуки про доцільність, актуальність і легкість застосування. Дана методична розробка дуже полегшує та урізноманітнює нашу діяльність, тому на мою думку варто далі автору ділитись такими корисними знаннями та техніками.
психологічні хвилинки- це настільна папка , кожного педагога, а для психолога, це основа основ, скільки разів знання, подаровані Мариною Володимирівною рятували, в укриттях, на заняттях з ВПО, в стресових ситуаціях. величезна подяка за працю, за знання. У наш час, це не замінні навички!
Психологічні хвилинки дієвий і важливий інструмент у роботі педагогів і психологів, особливо під час війни. Матеріал систематизований, з ним зручно працювати.
Психоемоційна підтримка дітей дошкільного та шкільного віку у воєнний/післявоєнний період сьогодні є надзвичайно актуально. Досвід роботи, який презентувала Марина Володимирівна, стане у нагоді не тільки працівникам соціально-психологічної служби, а також усій вчительській спільноті. Дякую колезі за практичний інструментарій, який значно полегшить педагогам процес підготовки до роботи з дітьми, які зазнали руйнівного впливу психотравмуючих факторів, пов’язаних з воєнним станом.
Автор статті, доступно і змістовно висвітлює матеріал, який на сьогоднішній день є дуже актуальним. Саме психологічні хвилинки допомагають зняти напругу як фізичну так і емоційну в усіх учасників навчального процесу.
Готовність швидко реагувати на зміни, жити і працювати в умовах невизначеності, працювати з дітьми з досвідом війни, працювати під час війни, з дітьми, які знаходяться в дуже різних умовах, зберігати себе в ресурсному стані, щоб забезпечити спокій і безпеку учням – все це завдання сучасного вчителя. Тому стаття Марини Володимирівни є актуальною і корисною.
Війна в Україні стала стресом для усіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль всіх педагогічних працівників, які можуть надавати першу психологічну допомогу та підтримку усім учасникам освітнього процесу. Розроблений Мариною Володимирівною експрес-курс, надасть дієву допомогу не тільки фахівцям соціально-психологічної служби, а й всім педагогам міста. Дякую!
Психологічні хвилинки -необхідна форма роботи зі здобувачами освіти в умовах сьогодення. Дана програма має чітку структуру, різнобічне наповнення, є чудовим інструментом для педагогів і психологів. Дякую за втілення актуальної теми.
ВідповістиВидалитиДякую за відгук та впровадження програми у професійну діяльність!
ВидалитиАвтор статті ознайомила з експре -курсом розробленим з метою допомоги практичним психологам. Особливу увагу приділила розробці організаційного та навчально-методичного забезпечення змісту курсу. Акцентувала увагу щодо необхідності психологічної допомоги та емоційної підтримки учасників освітнього процесу. Надала базові знання для розвитку умінь,навичок педагогічним працівникам, психологам. Стаття цікава,змістовна. Бажаю успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиДякую за відгук! Бажаю успіхів у практичному втіленні!
ВидалитиАвтор статті дала можливість зрозуміти всім учасникам навчально- виховного процесу значимість психологічних хвилинок для здобувачів освіти . Данний курс має структуру, наповнення. Саме турбота про психічне здоров' я учнів - найважливіша праця вчителя, психолога, вихователя. Зміст програми зрозумілий і прописаний для кожного фахівця навчального процесу. Дчкую!
ВідповістиВидалитиДякую за відгук та фаховий аналіз! Ваша думка, як досвідченого практика, який впроваджує даний інструмент є особливо цінною!
ВидалитиАвтор доступно та цікаво висвітлила матеріал. Проведення психологічних хвилинок необхідне в наш час, а це означає, що дана стаття є актуальна!
ВідповістиВидалитиЩиро Вам дякую. Із задоволенням переглянула Вашу статтю, в якій зазначено важливість запровадження в освітньо-виховний процес "психологічних хвилинок" як інструментів стабілізації емоційного стану дітей дошкільного та шкільного віку Корисні і актуальні поради допоможуть мені і , впевнена, усім педагогам у практичній роботі у воєнний і післявоєнний час.
ВідповістиВидалитиАвтор статті розробила дуже важливий у наш час експрес-курс для практичних психологів, вихователів закладів дошкільної освіти, учителів закладів загальної середньої освіти на якому знайомить освітян методам та технікам психоемоційної підтримки дітей дошкільного та шкільного віку у воєнний/післявоєнний період. А кейс методичних матеріалів до програми експрес-курсу сформований автором, направлений допомогти спланувати самоосвітню діяльність з означеної проблеми.
ВідповістиВидалитиАвтор статті з метою полегшення роботи психологів, педагогів,розробила дуже важливий курс з психоемоційної підтримки дітей.Діти і дорослі зараз, як ніколи раніше потребують психологічної підтримки. Матеріали викладені доступно і зрозуміло. Дякую за допомогу в роботі.
ВідповістиВидалитиСтаття є дуже актуальною в наш час. Адже психологічні хвилинки є важливою формою роботи для здобувачів освіти. Автор статті доступно і зрозуміло висвітила матеріал, що неодмінно допоможе у роботі фахівцям з метою підтримки психоемоційного стану дітей.
ВідповістиВидалитиКоваленко Марина. Війна є травматичною подією, яка накладає відбиток і на освітній процес у тому числі. А тому в умовах воєнного стану ми не можемо очікувати, що під час цього дистанційного навчання ми досягнемо особливих навчальних успіхів наших дітей. Це навчання їм першочергово потрібне для того, щоб вони відволіклися від постійного стресу, для того, щоб стабілізувати їх стан після всіх тих нових проблем, або жахів, які з ними відбулися, і які продовжують відбуватися далі.
ВідповістиВидалитиНа сьогодні потреба в емоційній стабілізації є дуже актуальна, тому, програма експрес-курсу є дуже потрібною, як для психологів, так і для педагогів. Дякую за вашу роботу та допомогу в організації роботи психолога в закладах освіти!
Стаття, як і експрес-курс, лаконічна, доступна, дуже актуальна в наш непростий час. Проведення психологічних хвилинок допомагає стабілізувати емоційний стан дітей та створити позитивний настрій на заняттях. Кейс методичних матеріалів до програми експрес-курсу дуже змістовний та містить багато ігор, різних активностей. Дякуємо, Марино Володимирівно, за вашу небайдужість та активність.
ВідповістиВидалитиДуже актуальна тема і мета написання статті. Матеріал психологічних хвилинок цікавий, доступний і зручний у використаннія як фацівцями соціально-психологічної служби так і педагогами. Емоційному стану дітей зараз потрібно приділяти особливу увагу.
ВідповістиВидалитиАвторка статті висвітлює актуальні питання сьогодення. Адже з початком війни життя кожного українця кардинально змінилося. Воєнні дії впливають на емоційний та психологічний стан людини, а на стан дитини тим більше, тому що діти - одна з найуразливіших категорій населення. "Психологічні хвилинки" допомагають нормалізувати психологічний стан, зменшити тривожність та страх, відновити ресурси, досягнути внутрішнього спокою та рівноваги. Дякую авторці за корисну та дієву інформацію, яку можна застосувати в своїй практиці!
ВідповістиВидалитиДаний експрес- курс є дуже цінним для використання в практичній діяльності, особисто поповнила ним свій методичний кейс та поділилась з педагогами, від яких отримувала схвальні відгуки про доцільність, актуальність і легкість застосування. Дана методична розробка дуже полегшує та урізноманітнює нашу діяльність, тому на мою думку варто далі автору ділитись такими корисними знаннями та техніками.
ВідповістиВидалитипсихологічні хвилинки- це настільна папка , кожного педагога, а для психолога, це основа основ, скільки разів знання, подаровані Мариною Володимирівною рятували, в укриттях, на заняттях з ВПО, в стресових ситуаціях. величезна подяка за працю, за знання. У наш час, це не замінні навички!
ВідповістиВидалитиДякую за систематизований та надзвичайно актуальний матеріал.
ВідповістиВидалитиДуже цікавий та надзвичайно корисний матеріал! У наш час дуже актуально, а головне доступно та змістовно!
ВідповістиВидалитиПсихологічні хвилинки дієвий і важливий інструмент у роботі педагогів і психологів, особливо під час війни. Матеріал систематизований, з ним зручно працювати.
ВідповістиВидалитиПсихоемоційна підтримка дітей дошкільного та шкільного віку у воєнний/післявоєнний період сьогодні є надзвичайно актуально. Досвід роботи, який презентувала Марина Володимирівна, стане у нагоді не тільки працівникам соціально-психологічної служби, а також усій вчительській спільноті. Дякую колезі за практичний інструментарій, який значно полегшить педагогам процес підготовки до роботи з дітьми, які зазнали руйнівного впливу психотравмуючих факторів, пов’язаних з воєнним станом.
ВідповістиВидалитиАвтор статті, доступно і змістовно висвітлює матеріал, який на сьогоднішній день є дуже актуальним. Саме психологічні хвилинки допомагають зняти напругу як фізичну так і емоційну в усіх учасників навчального процесу.
ВідповістиВидалитиГотовність швидко реагувати на зміни, жити і працювати в умовах невизначеності, працювати з дітьми з досвідом війни, працювати під час війни, з дітьми, які знаходяться в дуже різних умовах, зберігати себе в ресурсному стані, щоб забезпечити спокій і безпеку учням – все це завдання сучасного вчителя. Тому стаття Марини Володимирівни є актуальною і корисною.
ВідповістиВидалитиВійна в Україні стала стресом для усіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль всіх педагогічних працівників, які можуть надавати першу психологічну допомогу та підтримку усім учасникам освітнього процесу. Розроблений Мариною Володимирівною експрес-курс, надасть дієву допомогу не тільки фахівцям соціально-психологічної служби, а й всім педагогам міста. Дякую!
ВідповістиВидалити