Важливою складовою статті є практичне використання медіаграмотності на уроках. Авторка представила ефективні форми роботи, які сприяють формуванню критичного мислення здобувачів освіти. Неодмінно використаю Ваш цінний досвід у роботі. Дякую за цікаву й актуальну статтю.
Питання медіаграмотності здобувачів освіти сьогодні є надзвичайно актуальним. Дуже важливим є вміння правильно сприймати, розрізняти, вилучати потрібну інформацію. Дякую авторці статті за презентацію цікавих форм роботи на уроках, обов'язково використаю їх. Бажаю Вам творчої наснаги, а всім нам найшвидшої Перемоги!
Авторка статті порушує надзвичайно важливу проблему: як навчити дитину орієнтуватися в інформаційному потоці, який щохвилинно рине на молоду людину з різноманітних джерел. Цінними й цікавими, на мою думку, є запропоновані завдання, які презентують популярні онлайн-платформи і використання їхніх ресурсів для вивчення граматики і літератури. Запропоновані матеріали можна використати і як поради на щодень, і для обміну досвідом серед колег. Бажаю авторці статті творчих успіхів!
Дякую авторці за практичну спрямованість статті. Вважаю, що матеріал, викладений у ній, допоможе в роботі з традиційними й інноваційними технологіями навчання. Справді, сучасний учитель має враховувати останні здобутки медіаграмотності, особливо на уроках української мови й літератури.
Дякую Лідії Вікторівні за цікаву і змістовну статтю. Запропоновані матеріали цінні для практичного використання у роботі. Медіаграмотність передбачає вміння розуміти й аналізувати інформацію. Ця компетентність сьогодні дуже актуальна. Бажаю творчих успіхів!!!
Надзвичайно корисна стаття вчителя - практика, учасниці проєкту "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність". Лідія Вікторівна поділилася своїми напрацюваннями й здобутками, дала практичні поради, як уберегтися від інформаційного тиску, як розвивати критичне мислення, як не потрапити під маніпулятивний вплив. А наразі це дуже важливо. Дякую, колежаночко, подальшої творчої наснаги! Н. Фадєєва.
Важливою складовою статті є практичне використання медіаграмотності на уроках. Авторка представила ефективні форми роботи, які сприяють формуванню критичного мислення здобувачів освіти. Неодмінно використаю Ваш цінний досвід у роботі. Дякую за цікаву й актуальну статтю.
ВідповістиВидалитиПитання медіаграмотності здобувачів освіти сьогодні є надзвичайно актуальним. Дуже важливим є вміння правильно сприймати, розрізняти, вилучати потрібну інформацію. Дякую авторці статті за презентацію цікавих форм роботи на уроках, обов'язково використаю їх. Бажаю Вам творчої наснаги, а всім нам найшвидшої Перемоги!
ВідповістиВидалитиАвторка статті порушує надзвичайно важливу проблему: як навчити дитину орієнтуватися в інформаційному потоці, який щохвилинно рине на молоду людину з різноманітних джерел. Цінними й цікавими, на мою думку, є запропоновані завдання, які презентують популярні онлайн-платформи і використання їхніх ресурсів для вивчення граматики і літератури. Запропоновані матеріали можна використати і як поради на щодень, і для обміну досвідом серед колег. Бажаю авторці статті творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую авторці за практичну спрямованість статті. Вважаю, що матеріал, викладений у ній, допоможе в роботі з традиційними й інноваційними технологіями навчання. Справді, сучасний учитель має враховувати останні здобутки медіаграмотності, особливо на уроках української мови й літератури.
ВідповістиВидалитиДякую Лідії Вікторівні за цікаву і змістовну статтю. Запропоновані матеріали цінні для практичного використання у роботі. Медіаграмотність передбачає вміння розуміти й аналізувати інформацію. Ця компетентність сьогодні дуже актуальна. Бажаю творчих успіхів!!!
ВідповістиВидалитиНадзвичайно корисна стаття вчителя - практика, учасниці проєкту "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність". Лідія Вікторівна поділилася своїми напрацюваннями й здобутками, дала практичні поради, як уберегтися від інформаційного тиску, як розвивати критичне мислення, як не потрапити під маніпулятивний вплив. А наразі це дуже важливо. Дякую, колежаночко, подальшої творчої наснаги! Н. Фадєєва.
ВідповістиВидалити