Пані Свтлано, дякую за чудову статтю. Вам вдалося широко розкрити дану тему та показати її актуальність сьогодні. Ви довели необхідність плідної роботи з батьками. Партнер – це той, хто бере участь у спільній справі з ким-небудь. Партнерство – добровільна співпраця двох або більше осіб, найвища форма співпраці . І саме від вчителя, великою мірою залежить створення педагогіки партнерства.
Тема статті дійсно сучасна та актуальна. Педагогіка партнерства – підхід, що спрямований на розвиток максимально продуктивних і здорових відносин у процесі навчання. Світлано, Вам вдалося розкрити дуже важливу тему. Для того, щоби освіта і навчання всім приносили задоволення, варто змінити правила гри і прийняти підхід партнертва замість традиційно авторитарного. Дякую Вам!
Проблема,яка висвітлюється в статті, є надзвичайно актуальною.Вдало обгрунтовано необхідність застосування педагогіки партнерства у роботі з батьками, розкрито інноваційні форми взаємодії.Між школою,дітьми і батьками має бути повна довіра, має бути відкритий діалог між усіма учасниками освітнього процесу. Дякую за чудову статтю!
У статті тішить те, що для всіх учасників освітнього процесу з'явилася тема для обговорення на методичних об'єднаннях і батьківських зборах. Дякую за ідею! ❤️ 💛💙
На сьогоднішній день тема є дуже актуальною. Саме ці засади закладено в концепцію НУШ. Вона є складовою Нової української школи, спрямованої на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством. Вам вдалося гарно розкрити дану тему. Дякую за статтю!
Тема надзвичайно актуальна сьогодні, коли роль батьків у навчанні дитини значно посилилась. За час дистанційного навчання батьтки відчули на собі необхідність партнерства з учителем. Запропоновані в статті форми побудови співпраці цікаві, актуальні та ефективні. Дякую Світлані Анатоліївні за надані рекомендації.
Педагогіка партнерства в роботі з батьками одна з ключових успішних практик в роботі вчителя, тому висвітлення даної теми в наш час є дуже важливим, адже так вони включені в навчальний процес більш грунтовно, не є просто спостерігачами, але безпосередньо учасниками його. Спільна справа не лише об'єднує, але формує міцний "кістяк" колективу. Дякую автору, що піднімаєте такі важливі питання.
Сьогодні одним із напрямків оптимізації навчального процесу є його спрямування на демократизацію взаємовідносин вчителя та учня, що відображається в нових підходах до навчання: створенні сприятливої атмосфери співробітництва, зниженні монологічного викладу матеріалу та дублювання інформації, яка може бути отримана з доступних джерел і переходу до діалогізованого спілкування з учнями в ході навчального процесу, інтенсифікації впровадження в навчальний процес активних методів навчання, які дають можливості для розкриття творчої особистості, розвитку ініціативи, активізації пізнавально-навчальної діяльності учня. «Педагогіка партнерства» є один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Дякую Світлані Анатоліївні за надані рекомендації.
Ірина Кочмар, Ліцей"Муніципальний колегіум" Питання, висвітлені автором, є вкрай актуальними. На сьогодні взаємодія батьків і вчителів є дуже важливою справою. Для батьків необхідна підтримка вчителя, а спільні справи є тим, що об’єднує педагогів, учнів, батьків у наш непростий час. Дякую Світлані Анатоліївні за статтю.
Дуже актуальна тема. Учні, батьки та вчителі, об'єднані спільними цілями та прагненням, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
Проблема, яка висвітлюється в статті, є надзвичайно актуальною. У статті вдало висвітлено питання взаємодії вчителя і батьків, розкриті форми взаємодії, надано практичні рекомендації для роботи з батьками. Особливо це актуально в наш час. Дякую за чудову статтю!
Питання, які висвітила пані Світлана, дуже актуальні. Адже, педагогіка партнерства – це чітко визначена система взаємовідносин вчителів, батьків для досягнення спільної мети. Вдячна Світлані за статтю, за рекомендації.
Пані Свтлано, дякую за чудову статтю. Вам вдалося широко розкрити дану тему та показати її актуальність сьогодні. Ви довели необхідність плідної роботи з батьками. Партнер – це той, хто бере участь у спільній справі з ким-небудь. Партнерство – добровільна співпраця двох або більше осіб, найвища форма співпраці . І саме від вчителя, великою мірою залежить створення педагогіки партнерства.
ВідповістиВидалитиТема статті дійсно сучасна та актуальна. Педагогіка партнерства – підхід, що спрямований на розвиток максимально продуктивних і здорових відносин у процесі навчання.
ВідповістиВидалитиСвітлано, Вам вдалося розкрити дуже важливу тему. Для того, щоби освіта і навчання всім приносили задоволення, варто змінити правила гри і прийняти підхід партнертва замість традиційно авторитарного.
Дякую Вам!
Дуже цікаво та доступно Ви , Світлано висвітлили тему про партнерство. Вчителю легко вдається порозумітися як з учнями так із батьками.
ВідповістиВидалитиПроблема,яка висвітлюється в статті, є надзвичайно актуальною.Вдало обгрунтовано необхідність застосування педагогіки партнерства у роботі з батьками, розкрито інноваційні форми взаємодії.Між школою,дітьми і батьками має бути повна довіра, має бути відкритий діалог між усіма учасниками освітнього процесу. Дякую за чудову статтю!
ВідповістиВидалитиУ статті тішить те, що для всіх учасників освітнього процесу з'явилася тема для обговорення на методичних об'єднаннях і батьківських зборах. Дякую за ідею! ❤️ 💛💙
ВідповістиВидалитиНа сьогоднішній день тема є дуже актуальною. Саме ці засади закладено в концепцію НУШ. Вона є складовою Нової української школи, спрямованої на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством. Вам вдалося гарно розкрити дану тему. Дякую за статтю!
ВідповістиВидалитиТема надзвичайно актуальна сьогодні, коли роль батьків у навчанні дитини значно посилилась. За час дистанційного навчання батьтки відчули на собі необхідність партнерства з учителем. Запропоновані в статті форми побудови співпраці цікаві, актуальні та ефективні. Дякую Світлані Анатоліївні за надані рекомендації.
ВідповістиВидалитиПедагогіка партнерства в роботі з батьками одна з ключових успішних практик в роботі вчителя, тому висвітлення даної теми в наш час є дуже важливим, адже так вони включені в навчальний процес більш грунтовно, не є просто спостерігачами, але безпосередньо учасниками його. Спільна справа не лише об'єднує, але формує міцний "кістяк" колективу. Дякую автору, що піднімаєте такі важливі питання.
ВідповістиВидалитиСьогодні одним із напрямків оптимізації навчального процесу є його спрямування на демократизацію взаємовідносин вчителя та учня, що відображається в нових підходах до навчання: створенні сприятливої атмосфери співробітництва, зниженні монологічного викладу матеріалу та дублювання інформації, яка може бути отримана з доступних джерел і переходу до діалогізованого спілкування з учнями в ході навчального процесу, інтенсифікації впровадження в навчальний процес активних методів навчання, які дають можливості для розкриття творчої особистості, розвитку ініціативи, активізації пізнавально-навчальної діяльності учня. «Педагогіка партнерства» є один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Дякую Світлані Анатоліївні за надані рекомендації.
ВідповістиВидалитиІрина Кочмар, Ліцей"Муніципальний колегіум"
ВідповістиВидалитиПитання, висвітлені автором, є вкрай актуальними. На сьогодні взаємодія батьків і вчителів є дуже важливою справою. Для батьків необхідна підтримка вчителя, а спільні справи є тим, що об’єднує педагогів, учнів, батьків у наш непростий час. Дякую Світлані Анатоліївні за статтю.
Дуже актуальна тема. Учні, батьки та вчителі, об'єднані спільними цілями та прагненням, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
ВідповістиВидалитиПроблема, яка висвітлюється в статті, є надзвичайно актуальною. У статті вдало висвітлено питання взаємодії вчителя і батьків, розкриті форми взаємодії, надано практичні рекомендації для роботи з батьками. Особливо це актуально в наш час. Дякую за чудову статтю!
ВідповістиВидалитиПитання, які висвітила пані Світлана, дуже актуальні. Адже, педагогіка партнерства – це чітко визначена система взаємовідносин вчителів, батьків для досягнення спільної мети. Вдячна Світлані за статтю, за рекомендації.
ВідповістиВидалити