Атуальний матеріал щодо семестрового та річного оцінювання результатів навчання учнів. Автор детально та доступно виклав не лише процес, а й привів приклади оцінювання у своєму закладі освіти. Подача матеріалу доповнена наочними прикладами розрахунку, відповідно до якого можна побачити переваги запропонованого підходу до оцінювання навчальних досягнень. Дякую автору за проведену роботу та викладений матеріал.
Цілком згодна з коментарем колеги. Автор поділився досвідом оцінювання, навів приклади розрахунків. Хочу відмітити про зручність та доступність відтворення результатів за допомогою Google-таблиць, які поєднують простоту у використанні та масштабність у наглядності. Бажаю подальшого успіху у роботі, пане Валерію.
У підході до оцінювання учнів головне – об’єктивність. Автор статті навів приклади власного використання методу оцінювання, виклав розрахунки результатів навчання. Зі змісту зрозуміло, що приведений підхід до оцінювання використовується у цілому закладі освіти. Приведені приклади свідчать про об’єктивність оцінювання знань учнів. Бажаю автору подальших здобутків та дякую за досвід.
Дякую колезі за цінний досвід. Методика Валерія Олександровича спрощує роботу вчителя з цього питання. Її можна використовувати з різних предметів. Достатньо мати певні знання у роботі з програмою Mikrosoft Exel.
Пане Валерію, дякую за таку актуальну тему дослідження. І знову дякую за вмілий досвід використання звичайної таблиці Excel для вирішення питання оцінювання діяльності в НУШ - 5. Вам вдалося пояснити, як сучасний підхід в оцінюванні допомагає самим дітям рухатися до найкращого результату впродовж уроків.
Атуальний матеріал щодо семестрового та річного оцінювання результатів навчання учнів. Автор детально та доступно виклав не лише процес, а й привів приклади оцінювання у своєму закладі освіти. Подача матеріалу доповнена наочними прикладами розрахунку, відповідно до якого можна побачити переваги запропонованого підходу до оцінювання навчальних досягнень. Дякую автору за проведену роботу та викладений матеріал.
ВідповістиВидалитиЦілком згодна з коментарем колеги. Автор поділився досвідом оцінювання, навів приклади розрахунків. Хочу відмітити про зручність та доступність відтворення результатів за допомогою Google-таблиць, які поєднують простоту у використанні та масштабність у наглядності. Бажаю подальшого успіху у роботі, пане Валерію.
ВідповістиВидалитиУ підході до оцінювання учнів головне – об’єктивність. Автор статті навів приклади власного використання методу оцінювання, виклав розрахунки результатів навчання. Зі змісту зрозуміло, що приведений підхід до оцінювання використовується у цілому закладі освіти. Приведені приклади свідчать про об’єктивність оцінювання знань учнів. Бажаю автору подальших здобутків та дякую за досвід.
ВідповістиВидалитиДякую колезі за цінний досвід. Методика Валерія Олександровича спрощує роботу вчителя з цього питання. Її можна використовувати з різних предметів. Достатньо мати певні знання у роботі з програмою Mikrosoft Exel.
ВідповістиВидалитиСаме розбиралася з щоденником спостережень, тож дуже в тему. Зрозуміло і цікаво.
ВідповістиВидалитиПане Валерію, дякую за таку актуальну тему дослідження. І знову дякую за вмілий досвід використання звичайної таблиці Excel для вирішення питання оцінювання діяльності в НУШ - 5. Вам вдалося пояснити, як сучасний підхід в оцінюванні допомагає самим дітям рухатися до найкращого результату впродовж уроків.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну та актуальну статтю. Цінний досвід та корисна інформація!
ВідповістиВидалитиДякую за таку цікаву та змістовну статтю. Цінний досвід, що дає змогу взяти для себе багато корисної інформації. Бажаю успіхів у Вашій роботі.
ВідповістиВидалитиДякую, пане Валерію, за змістовний матеріал щодо оцінювання учнів в 5 - му класі НУШ. Спробую перейняти Ваш досвід. Успіхів Вам!
ВідповістиВидалити