Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Іванна БРИЧКА

18 коментарів:

  1. Сiмонова Iрина11 січня, 2023

    Перед сучасною освiтою постае важливе завдання навчити дiтей розумiти медiаiнформацiю,мати уявлення про ii механiзм i наслiдки ii впливу.Дякую за цiкавi вправи ,що допоможуть навчити дiтей шукати та перевiряти iнформацiю, створювати медiатексти.Багато корисного та цiкавого взяла для себе.Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  2. Вікторія11 січня, 2023

    Дійсно, сучасні школярі «живуть» у медіа, тому одним із завдань учителя є формування їх медіаграмотності. Дякую за поради.

    ВідповістиВидалити
  3. Медіаграмотність — дуже важливий компонент сучасної освіти, сама використовую на своїх уроках матеріал і є учасником проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність». Дітям дуже подобаються уроки інфомедійноі грамотності та вони використовують здобуті знання і навички в повсякденному житті, знаходячись у шаленому інформаційному просторі.

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття є наслідок творчого пошуку і праці автора, вияв особистості. Простежується системна робота вчителя і це важливо. Дякую і бажаю професійних звершень.

    ВідповістиВидалити
  5. Борисенко Світлана11 січня, 2023

    Проблема впровадження медіа -освіти актуальна сьогодні. Адже за Концепцією НУШ однією із 10 компетентностей є інформаційно-цифрова. Учитель Бричка І.С. у своїй статті проаналізувала впровадження медіаграмотності в навчальних закладах, вказала на шляхи формування медіаграмотної мовної особистості, визначила умови, за яких цей процес буде ефективним.

    ВідповістиВидалити
  6. Так, у столітті цифрових технологій, медіаграмотність є необхідним знанням, якого потрібно навчати дітей на рівні із іншими навичками. Дякую за актуальну та цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  7. Ольга Кравченко11 січня, 2023

    Медіаосвіта є дуже важливою в сучасному житті. Потрібно вміти критично сприймати інформацію,відрізняти фейки,перевіряти дані,шукати першоджерела ,звертати увагу на вплив соціальних мереж на суспільство.Дякую автору за цікаву статтю!

    ВідповістиВидалити
  8. Чухряєва Валентина Іванівна12 січня, 2023

    Стаття дуже актуальна і на часі. Основні методи та вправи роботи з учнями, описані вчителем у статті, сприяють формуванню особистості, здатної критично сприймати інформацію, аналізувати, адаптувати, а також відчути себе активним творцем медіатекстів. Вдячна авторці за цікаві аргументи та приклади, що доступно і вдало поділилася своїм досвідом роботи. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  9. Основні методи та вправи роботи з учнями, описані у статті, сприяють формуванню особистості, здатної критично сприймати інформацію, аналізувати, адаптувати, а також відчути себе активним творцем медіатекстів. Тому медіа- урок є продуктивною формою навчання, що в близькому майбутньому поступово витіснятиме традиційні уроки, синтезуючи в собі вже набутий досвід з новими методами та прийомами. Дякую за цікаві та змістовні методи та прийоми, які можна застосовувати не тільки на уроках української мови та літератури.

    ВідповістиВидалити
  10. Авторка даної статті порушила доволі актуальне питання сьогодення. Дійсно, сучасних учнів поглинув світ медіа. Тому на часі стоїть проблема правильного використання цифрових технологій та іхньої доцільності. Основні методи та вправи роботи з учнями, описані у статті, на мою думку, сприяють формуванню особистості, яка здатна критично сприймати інформацію, аналізувати, адаптувати, отриману інформацію.Тому медіа-урок сьогодні є продуктивною формою навчання, що в близькому майбутньому, можливо, поступово витіснятиме традиційні уроки, синтезуючи в собі вже набутий досвід з новими методами та прийомами. Головне, навчити дітей розуміти медіаінформацію та результативно використовувати її в процесі навчання. Дякую за цікаву статтю, яка збагатила цікавими знахідками для практичної роботи.

    ВідповістиВидалити
  11. Катя Майборода13 січня, 2023

    Дякую за цікаву інформацію. Та корисні поради щодо «медіа» в нашому житті та житті учнів.

    ВідповістиВидалити
  12. Ольга Дигас13 січня, 2023

    В даній статті висвітлено переваги та недоліки сучасної реалізації цілей формування навичок медіаграмотності в освітньому середовищі на засадах компетентнісного підходую Дякую за корисний матеріал

    ВідповістиВидалити
  13. КЗ"Гімназія "Інтелект" ,Губік Марина.
    Повністю погоджуюсь з автором статті , медіа- урок є продуктивною формою навчання, що в близькому майбутньому поступово витіснятиме традиційні уроки. Дякую за підбір цікавої та пізнавальної інформації !

    ВідповістиВидалити
  14. Світлана Антонова13 січня, 2023

    Погоджуюся з авторкою статті, що медіаосвіта є важливим засобом формування свідомої громадянської патріотичної позиції особистості. Учитель повинен дати учневі спеціальні пошукові знання, навчити навігації в інформаційному просторі, тобто формувати діяльнісно-ціннісний підхід до освіти й самоосвіти. Дякую за сучасну і актуальну статтю!

    ВідповістиВидалити
  15. Цікава інформація для мене як батька, дитина якого навчається у середній школі. Дякую за змістовну статтю .

    ВідповістиВидалити
  16. Погоджуюся із авторкою статті ,що цікавим для дітей сьогодні є медіа-урок,який поступово витісняє традиційні уроки. Багато цікавого матеріалу я використаю у своїй практичній роботі. Успіхів усім .

    ВідповістиВидалити
  17. Дарія Лісова18 січня, 2023

    Погоджуюсь з автором статті, наразі медіаосвіта — це невід'ємна частина освітнього процесу. Для цього учитель змінює звичні форми роботи, вдосконалює зміст навчального матеріалу та форми підготовки до уроків. Дякую за таку цікаву та змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  18. Ірина Карабут
    Усвідомлюючи серйозність викликів сучасності, освітяни активно шукають шляхи формування медіаграмотної людини, яка була б здатна перетворити загрози, спричинені можливостями цифрового суспільства, на ресурс для саморозвитку. Запропоновані автором види вправ є цікавим та корисним матеріалом, який формує не тільки медіаграмотність здобувачів освіти, а й сприяє розвитку предметних і ключових компетентностей, зокрема надає можливість більш ефективно формувати мовну, комунікативну, мовленнєву та соціокультурну компетентності в різних сферах і жанрах мовлення. Дякую за практичні поради.

    ВідповістиВидалити