Автори статті розкрили авторське бачення інноваційного підходу до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання через напрацювання механізмів культури взаємодії учасників освітнього процесу, удосконалення цифрової компетентності як складової навчального середовища. Ґрунтовний діагностичний аналіз, розкриває важливість продовжувати вдосконалення педагогами цифрової компетентності, адже, як зазначають автори статті: " Дистанційне навчання, змішаний формат освіти, на нашу думку, – неминуче майбутнє (фактично сьогодення) в усьому світі, яке потребує напрацювання механізмів культури взаємодії учасників освітнього процесу, удосконалення цифрової компетентності як складової навчального середовища, освітнього Хабу, випускник якого є успішним упродовж життя через соціальну компетентність генерувати ідеї й продукувати рішення. Це і є інноваційним підходом до освітнього процесу, що полягає в методиках та технологіях цифрового навчання в умовах дистанційного навчання".
У статті розкриті інноваційні підходи до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. За допомогою узагальнення та аналізу опитування педагогів і здобувачів освіти, автори статті окреслили актуальність проблем, які досліджуюються в роботі , а саме: непідготовленість до дистанційного навчання та слабка цифрова компетентність. Дуже чітко окреслили шляхи вирішення проблеми неготовності учасників освітнього процесу та надали рекомендації, які допоможуть правильно сформувати та удосконалити цифрову компетентність. Дякую вам за цікаву статтю! Творчих успіхів!
Дійсно, важливим питанням у сучасній освіті є дистанційне навчання. Педагоги і учні зіткнулися з проблемою інтенсивного вивчення і вдосконалення цифрових технологій. На сучасному етапі розвитку освіти удосконалення цифрової компетентності є одним зі складників успішного здобуття знань і вмінь учнями у закладі освіти. Вдячна авторкам за цікаву і змістовну статтю!
Дякую за актуальну та грунтовну статтю! Згодна з колегами, що традиційна система навчання є безособистісною,тому це і є іінноваційний підхід до освітнього процесу, що полягає в методиках та технологіях. Подальших успіхів та натхнення!
Стаття досить актуальна та відповідає реаліям наявної цифрової некемпетентності немалої кількості педагогічних працівників. Дякуючи детальному аналізу авторів, стає можливим пояснення та шляхи вирішення проблеми, яку аналізують автори. Доречно вказано шляхи удосконалення цифрової компетентності педагогічних працівників як складової навчального середовища в умовах воєнного стану.
Цікаво, актуально, корисно. Стаття надзвичайно актуальна і корисна не тільки для вчителів, а й для директорів,заступників директорів освітніх закладів, оскільки саме на них покладається відповідальність щодо організації внутрішкільної методичної роботи. Автори статті зуміли висвітлити своє бачення інноваційного підходу до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання через напрацювання механізмів культури взаємодії учасників освітнього процесу, удосконалення цифрової компетентності як складової навчального середовища. Практичне спрямування її полягає в тому, що читачі отримують відповідь на турбуючі в наш час питання: Як набути цифрової компетентність? Які є інноваційні підходи до удосконалення цифрової компетентності учасників освітнього процесу? Які шляхи вирішення проблеми неготовності учасників освітнього процесу до дистанційного навчання? Дякую Людмилі Григорівні та Ірині Анатоліївні за те, що поділилися безцінним досвідом. Успіхів Вам на освітянській ниві.
Стаття характеризується розкриттям проблем дистанційного навчання в сучасних умовах через узагальнення даних анкетувань, спостережень та аналізу освітнього процесу навчального закладу. Звертається увага на культуру взаємодії учасників освітнього процесу та важливість удосконалення цифрової компетентності педагогів. Дякую за актуальність вибору теми та змістовність статті! Бажаю вам творчих успіхів!
Стаття є дуже актуальною на сьогоднішній день. Дистанційне навчання є нашою реальність, більшість шкіл та вищих навчальних закладів перейшли або частково перейшли на дистанційну форму навчання, і воно має як свої недоліки, так і свої переваги. Автори статті грунтовно дослідили питання дистанційного навчання, дуже цікавою для мене була частина статті де наведено статистичні дані, адже це дає можливість для аналізу. Дякую авторам статті за цікаву та актуальну статтю.
Кашуба Ірина Дякую за змістовну та корисну статтю тема якої є дуже актуальною у сучасних умовах. Погоджуюсь з авторами, що дистанційне навчання це наше сьогодення, яке потребує взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Творчих успіхів вам на освітянській ниві.
Автори статті розкрили авторське бачення інноваційного підходу до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання через напрацювання механізмів культури взаємодії учасників освітнього процесу, удосконалення цифрової компетентності як складової навчального середовища. Ґрунтовний діагностичний аналіз, розкриває важливість продовжувати вдосконалення педагогами цифрової компетентності, адже, як зазначають автори статті: " Дистанційне навчання, змішаний формат освіти, на нашу думку, – неминуче майбутнє (фактично сьогодення) в усьому світі, яке потребує напрацювання механізмів культури взаємодії учасників освітнього процесу, удосконалення цифрової компетентності як складової навчального середовища, освітнього Хабу, випускник якого є успішним упродовж життя через соціальну компетентність генерувати ідеї й продукувати рішення. Це і є інноваційним підходом до освітнього процесу, що полягає в методиках та технологіях цифрового навчання в умовах дистанційного навчання".
ВідповістиВидалитиУ статті розкриті інноваційні підходи до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. За допомогою узагальнення та аналізу опитування педагогів і здобувачів освіти, автори статті окреслили актуальність проблем, які досліджуюються в роботі , а саме: непідготовленість до дистанційного навчання та слабка цифрова компетентність. Дуже чітко окреслили шляхи вирішення проблеми неготовності учасників освітнього процесу та надали рекомендації, які допоможуть правильно сформувати та удосконалити цифрову компетентність. Дякую вам за цікаву статтю! Творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиНа сьогоднішній день стаття дуже актуальна і змістовна, дякую авторам.
ВідповістиВидалитиДійсно, важливим питанням у сучасній освіті є дистанційне навчання. Педагоги і учні зіткнулися з проблемою інтенсивного вивчення і вдосконалення цифрових технологій. На сучасному етапі розвитку освіти удосконалення цифрової компетентності є одним зі складників успішного здобуття знань і вмінь учнями у закладі освіти. Вдячна авторкам за цікаву і змістовну статтю!
ВідповістиВидалитиДякую за актуальну та грунтовну статтю! Згодна з колегами, що традиційна система навчання є безособистісною,тому це і є іінноваційний підхід до освітнього процесу, що полягає в методиках та технологіях. Подальших успіхів та натхнення!
ВідповістиВидалитиСтаття досить актуальна та відповідає реаліям наявної цифрової некемпетентності немалої кількості педагогічних працівників. Дякуючи детальному аналізу авторів, стає можливим пояснення та шляхи вирішення проблеми, яку аналізують автори. Доречно вказано шляхи удосконалення цифрової компетентності педагогічних працівників як складової навчального середовища в умовах воєнного стану.
ВідповістиВидалитиЦікаво, актуально, корисно. Стаття надзвичайно актуальна і корисна не тільки для вчителів, а й для директорів,заступників директорів освітніх закладів, оскільки саме на них покладається відповідальність щодо організації внутрішкільної методичної роботи. Автори статті зуміли висвітлити своє бачення інноваційного підходу до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання через напрацювання механізмів культури взаємодії учасників освітнього процесу, удосконалення цифрової компетентності як складової навчального середовища. Практичне спрямування її полягає в тому, що читачі отримують відповідь на турбуючі в наш час питання: Як набути цифрової компетентність? Які є інноваційні підходи до удосконалення цифрової компетентності учасників освітнього процесу? Які шляхи вирішення проблеми неготовності учасників освітнього процесу до дистанційного навчання?
ВідповістиВидалитиДякую Людмилі Григорівні та Ірині Анатоліївні за те, що поділилися безцінним досвідом. Успіхів Вам на освітянській ниві.
Стаття характеризується розкриттям проблем дистанційного навчання в сучасних умовах через узагальнення даних анкетувань, спостережень та аналізу освітнього процесу навчального закладу. Звертається увага на культуру взаємодії учасників освітнього процесу та важливість удосконалення цифрової компетентності педагогів. Дякую за актуальність вибору теми та змістовність статті! Бажаю вам творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиСтаття є дуже актуальною на сьогоднішній день. Дистанційне навчання є нашою реальність, більшість шкіл та вищих навчальних закладів перейшли або частково перейшли на дистанційну форму навчання, і воно має як свої недоліки, так і свої переваги. Автори статті грунтовно дослідили питання дистанційного навчання, дуже цікавою для мене була частина статті де наведено статистичні дані, адже це дає можливість для аналізу. Дякую авторам статті за цікаву та актуальну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую авторам за змістовну статтю. Тема є дуже актуальною в сучасному світі. Успіхів Вам.
ВідповістиВидалитиКашуба Ірина
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну та корисну статтю тема якої є дуже актуальною у сучасних умовах. Погоджуюсь з авторами, що дистанційне навчання це наше сьогодення, яке потребує взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Творчих успіхів вам на освітянській ниві.