Дякую пані Оксано за цікавий практичний досвід з впровадження медіаосвіти. Цікава практика – віртуальна екскурсія на уроках літератури. Такий урок стає цікавим для учнів, ефективним для засвоєння знань, покращує рівень унаочнення навчального матеріалу на уроці.
Було цікаво ознайомитися зі змістом Вашої статті, пані Оксано. Одразу видно, що Ви педагог-практик, який "прожив" разом із своїми учнями описані вище методи та прийоми. Віртуальні екскурсії - це хороша альтернатива реальним подорожам в наш час. Але, на мою думку, держава має обов'язково передбачити та забезпечити можливість дітей відвідати найкращі місця та музеї нашої Батьківщини.
Медіаграмотність є важливим аспектом сучасного суспільства, у статті грунтовно подано систему роботи педагога з розвитку учнів медіаграмотності та поєднання з вивченням навчального матеріалу предмету. Кількість способі та прийомів, вправ показує, що робота з дітьми ведеться систематично і вчитель грунтовно підходить до своєї роботи.
Дякую автору за змістовну статтю, яка побудована на власному практичному досвіді. Медіаграмотність важлива складова сучасного навчання і педагоги як і діти мають вміти вміло сортувати інформацію.
У наш час ми бачимо, як важливо бути медіаграмотним, уміти аналізувати інформацію, оперувати нею, та орієнтуватись в інформаційному просторі, і навчити дітей цим навичкам є надважливим завданням. Тому дякую авторці за цікаві практичні інструменти та зразки вправ, що допоможуть у досягненні цієї непростої мети
Дякую, шановно пані Оксано за чудову та актуальну статтю. Мабуть самим актуальним в наш час є медіаграмотна особисть, яка зможе відрізнити фейк від правди і грамотно оцінити інформацію. Дуже грунтовно і цікаво розглянуто теоретичні і практичні питання проблеми інтегрування інфомедійної грамотності. Побажання творчого натхнення вам.
Дякую, пані Оксано, за цікаву й актуальну в наш час статтю. Погоджуюся з Вами, що уроки української мови та літератури на яких ми використовуємо елементи медіаграмотності сприяють розвитку предметних і ключових компетентностей у здобувачів освіти. Дуже цікавою є вправа "Мовний патруль", використання якої підвищує інтерес до вивчення предмета. Бажаю подальших успіхів у роботі!
Дякую авторці за цікавий та корисний матеріал. У нас час ми бачимо, як корисна нам медіаграмотність та використання її в роботі. Дякую за чудові вправи. Бажаю успіхів в роботі.
Зміст статті має практичне спрямування, дуже багато прикладів, як можна інтегрувати у викладання предмету елементи інфомедійної грамотності. Дякую авторці за ґрунтовну роботу.
Уміти відрізняти правду від брехні-дуже важлива навичка сучасності. Погоджуюся з авторкою статті, що одним із завдань вчителя є виховання стійкості до негативного впливу медіа на індивідуальність. Дякую за цікавий і практичний матеріал.
Породжуюсь із авторкою статті, що медіаграмотність є необхідним умінням сучасної особистості. А завдання кожного вчителя сформувати у підростаючого покоління вміння свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, тобто розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами. Дякую за надані зразки інтерактивних вправ, які можна використати під час викладання інших предметів.
Пані Оксано,було дуже корисно ознайомитись зі змістом Вашої статті. Вона є в сучасному світі надзвичайно актуальна.Інтернет є невід'ємною частиною нашого життя,адже необхідно навчити учнів критично мислити і правильно користуватися медіа-інформацією.Дякую за практичний досвід із даної проблеми,залюбки використаю Ваш досвід у своїй роботі.
Дуже цікава стаття. Актуальна медіаосвітня технологія–віртуальна екскурсія, особливо на уроках літератури. Діти перестають ототожнювати літературу тільки з читанням. Цілком погоджуюсь з автором статті, теж використовую на уроках математики, діти перестають ототожнювати математику тільки з обчисленням.
Погоджуюся з авторкою статті, що медіаграмотність - вимога сучасності. Сьогодення зобов'язує вчителів навчити дітей розпізнавати фейкову та достовірну інформацію.
Дякую авторці статті.На прикладах і власному досвіді пані Оксана розкрила можливості впровадження елементів медіаосвіти. Сподобалась ідея використання віртуальних екскурсій, коли учні в сьогоднішніх реаліях можуть досліджувати світ і отримувати знання ,,не виходячи з дому''.
Матеріал статті цікавий та корисний для ознайомлення. Перераховані методи та прийоми можуть використовувати як вчителі середніх і старших класів, так і вчителі початкових класів. Дякую авторці.
Дякую пані Оксано за цікавий практичний досвід з впровадження медіаосвіти. Цікава практика – віртуальна екскурсія на уроках літератури. Такий урок стає цікавим для учнів, ефективним для засвоєння знань, покращує рівень унаочнення навчального матеріалу на уроці.
ВідповістиВидалитиБуло цікаво ознайомитися зі змістом Вашої статті, пані Оксано. Одразу видно, що Ви педагог-практик, який "прожив" разом із своїми учнями описані вище методи та прийоми. Віртуальні екскурсії - це хороша альтернатива реальним подорожам в наш час. Але, на мою думку, держава має обов'язково передбачити та забезпечити можливість дітей відвідати найкращі місця та музеї нашої Батьківщини.
ВідповістиВидалитиМедіаграмотність є важливим аспектом сучасного суспільства, у статті грунтовно подано систему роботи педагога з розвитку учнів медіаграмотності та поєднання з вивченням навчального матеріалу предмету. Кількість способі та прийомів, вправ показує, що робота з дітьми ведеться систематично і вчитель грунтовно підходить до своєї роботи.
ВідповістиВидалитиДякую автору за змістовну статтю, яка побудована на власному практичному досвіді. Медіаграмотність важлива складова сучасного навчання і педагоги як і діти мають вміти вміло сортувати інформацію.
ВідповістиВидалитиУ наш час ми бачимо, як важливо бути медіаграмотним, уміти аналізувати інформацію, оперувати нею, та орієнтуватись в інформаційному просторі, і навчити дітей цим навичкам є надважливим завданням. Тому дякую авторці за цікаві практичні інструменти та зразки вправ, що допоможуть у досягненні цієї непростої мети
ВідповістиВидалитиДякую, шановно пані Оксано за чудову та актуальну статтю. Мабуть самим актуальним в наш час є медіаграмотна особисть, яка зможе відрізнити фейк від правди і грамотно оцінити інформацію. Дуже грунтовно і цікаво розглянуто теоретичні і практичні питання проблеми інтегрування інфомедійної грамотності. Побажання творчого натхнення вам.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую!
ВидалитиДякую, пані Оксано, за цікаву й актуальну в наш час статтю. Погоджуюся з Вами, що уроки української мови та літератури на яких ми використовуємо елементи медіаграмотності сприяють розвитку предметних і ключових компетентностей у здобувачів освіти. Дуже цікавою є вправа "Мовний патруль", використання якої підвищує інтерес до вивчення предмета. Бажаю подальших успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиДякую авторці за цікавий та корисний матеріал. У нас час ми бачимо, як корисна нам медіаграмотність та використання її в роботі. Дякую за чудові вправи. Бажаю успіхів в роботі.
ВідповістиВидалитиЗміст статті має практичне спрямування, дуже багато прикладів, як можна інтегрувати у викладання предмету елементи інфомедійної грамотності. Дякую авторці за ґрунтовну роботу.
ВідповістиВидалитиУміти відрізняти правду від брехні-дуже важлива навичка сучасності. Погоджуюся з авторкою статті, що одним із завдань вчителя є виховання стійкості до негативного впливу медіа на індивідуальність. Дякую за цікавий і практичний матеріал.
ВідповістиВидалитиПороджуюсь із авторкою статті, що медіаграмотність є необхідним умінням сучасної особистості. А завдання кожного вчителя сформувати у підростаючого покоління вміння свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, тобто розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами. Дякую за надані зразки інтерактивних вправ, які можна використати під час викладання інших предметів.
ВідповістиВидалитиПані Оксано,було дуже корисно ознайомитись зі змістом Вашої статті. Вона є в сучасному світі надзвичайно актуальна.Інтернет є невід'ємною частиною нашого життя,адже необхідно навчити учнів критично мислити і правильно користуватися медіа-інформацією.Дякую за практичний досвід із даної проблеми,залюбки використаю Ваш досвід у своїй роботі.
ВідповістиВидалитиДуже цікава стаття. Актуальна медіаосвітня технологія–віртуальна екскурсія, особливо на уроках літератури. Діти перестають ототожнювати літературу тільки з читанням. Цілком погоджуюсь з автором статті, теж використовую на уроках математики, діти перестають ототожнювати математику тільки з обчисленням.
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з авторкою статті, що медіаграмотність - вимога сучасності. Сьогодення зобов'язує вчителів навчити дітей розпізнавати фейкову та достовірну інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую авторці статті.На прикладах і власному досвіді пані Оксана розкрила можливості впровадження елементів медіаосвіти. Сподобалась ідея використання віртуальних екскурсій, коли учні в сьогоднішніх реаліях можуть досліджувати світ і отримувати знання ,,не виходячи з дому''.
ВідповістиВидалитиМатеріал статті цікавий та корисний для ознайомлення. Перераховані методи та прийоми можуть використовувати як вчителі середніх і старших класів, так і вчителі початкових класів. Дякую авторці.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую всім за змістовні коментарі! Бажаю віри в перемогу та задоволення від педагогічної праці!
ВідповістиВидалити