Автор статті зазначає, що карантинні обмеження, воєнний стан, діджиталізації – показали, що традиційна освіта у повній мірі не задовольняє запити суспільства, а вимагає нового освітнього середовища, де змінено спосіб подачі інформації. У свою чергу урок залишається основною формою організації освітнього процесу, проте у контексті компетентнісного та діяльнісного підходів набуває нових форм взаємодії вчителя і учня саме під час дистанційного навчання, вимагає цифрової компетентності як учителя, так і учня. У процесі підготовки до сучасного уроку математики до етапів моделювання, проєктування та конструювання креативний вчитель використовує ряд можливостей застосунків Google, адже цифрова компетентність учителя передбачає широке використання інструментів для створення онлайнових навчальних матеріалів, які допомагають йому додатково вмотивовувати учнів, урізноманітнювати уроки та робити їх сучасними.
Дякую авторці статті. Погоджуюся, що цифрова компетентність учителя зумовлює принципові зміни в організації навчання, переформатування системи оцінювання. Нова взаємодія вчителя й учня потребує сучасних знань, технологій, підходів до освітнього процесу. Розуміння проблеми - це вже її часткове вирішення. Актуальність статті й у тому, що порушується питання готовності/здатності здобувача освіти застосовувати власний досвід у реальних життєвих ситуаціях тощо. Відчувається глибоке розуміння процесу викладання математики, бажання й можливість надавати якісні освітні послуги, про що свідчать і результати роботи авторки статті - 3 учні отримали 200 балів на НМТ у 2022 році. Наснаги й творчих звершень!
Згодна з авторкою статті, цифрова компетентність учителя є дуже важлива сьогодні, як в умовах дистанційного навчання, так і на очних уроках. Стаття є дуже актуальною та корисною, адже використання ІКТ на уроках може зробити уроки більш цікавими та продуктивними.
Погоджуюсь,що систематичне застосування активних методів : діяльнісного підходу, ігрових технологій , вправ з використанням цифрових технологіі ,візуальна подача матеріалу на уроках дає результати. Учні стають мотивованими, краще сприймають, використовуть навчальний матеріал, вчаться працювати в команді, не бояться помилок, вміють відстоювати власну думку ,навчаються бачити та застосовувати математику в реальному житті. Дякую за змістовну статтю.
Дякую за статтю. Дійсно цифрова компетентність вчителя в сучасних реаліях є невід'ємною складовою педагогічної компетентності. Дуже цікаві та актуальні роздуми про зміну ролі оцінювання та пріорітетів навчання. Але, нажаль, на перешкоді ще стоять рівень користувацької компетентності самих учнів і рівень технічного та програмного забезпечення вчителя і учня.
Авторка статті наголосила нам, що педагогічна стратегія й тактика проєктування сучасного уроку залежить від цифрової компетентності учителя, яка дозволяє в умовах дистанційного навчання надавати якісні освітні послуги, виконувати та реалізувати завдання й компетентності НУШ . Рекомендувала дієві додатки, які допомагають у процесі підготовки та проведення компетентнісного уроку математики. Дякую Вам за корисну статтю!
Авторка статті звернула увагу на сучасні вимоги до організації навчання, на актуальність цифрової компетентності учителя, яка передбачає широке використання інструментів для створення онлайнових навчальних матеріалів, які мотивують учнів до навчання і урізноманітнюють уроки. Дякую!
Згідна, що сучасний урок в контексті компетентнісного та діяльнісного підходів в умовах змішаного навчання може бути успішним за умови цифрової компетентності учителя. Дякую за змістовну статтю. Подальших творчих успіхів.
ТОПЧІЙ Н.П. 17 січня, 2023 Стаття є дуже актуальною та корисною. Адже, використовуючи, сучасні інноваційні технології, урок можна зробити більш цікавим та продуктивним. Компетентнісне навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які допомагають їм бути успішними та конкурентними, генерувати ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення, аргументувати власну думку, бути толерантними. Наснаги й творчих успіхів.
Автор статті зазначає, що карантинні обмеження, воєнний стан, діджиталізації – показали, що традиційна освіта у повній мірі не задовольняє запити суспільства, а вимагає нового освітнього середовища, де змінено спосіб подачі інформації. У свою чергу урок залишається основною формою організації освітнього процесу, проте у контексті компетентнісного та діяльнісного підходів набуває нових форм взаємодії вчителя і учня саме під час дистанційного навчання, вимагає цифрової компетентності як учителя, так і учня. У процесі підготовки до сучасного уроку математики до етапів моделювання, проєктування та конструювання креативний вчитель використовує ряд можливостей застосунків Google, адже цифрова компетентність учителя передбачає широке використання інструментів для створення онлайнових навчальних матеріалів, які допомагають йому додатково вмотивовувати учнів, урізноманітнювати уроки та робити їх сучасними.
ВідповістиВидалитиДякую авторці статті. Погоджуюся, що цифрова компетентність учителя зумовлює принципові зміни в організації навчання, переформатування системи оцінювання. Нова взаємодія вчителя й учня потребує сучасних знань, технологій, підходів до освітнього процесу. Розуміння проблеми - це вже її часткове вирішення. Актуальність статті й у тому, що порушується питання готовності/здатності здобувача освіти застосовувати власний досвід у реальних життєвих ситуаціях тощо. Відчувається глибоке розуміння процесу викладання математики, бажання й можливість надавати якісні освітні послуги, про що свідчать і результати роботи авторки статті - 3 учні отримали 200 балів на НМТ у 2022 році. Наснаги й творчих звершень!
ВідповістиВидалитиСтатта є актуальною і цікавою. Дякую авторці за роботу!
ВідповістиВидалитиЗгодна з авторкою статті, цифрова компетентність учителя є дуже важлива сьогодні, як в умовах дистанційного навчання, так і на очних уроках. Стаття є дуже актуальною та корисною, адже використання ІКТ на уроках може зробити уроки більш цікавими та продуктивними.
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь,що систематичне застосування активних методів : діяльнісного підходу, ігрових технологій , вправ з використанням цифрових технологіі ,візуальна подача матеріалу на уроках дає результати. Учні стають мотивованими, краще сприймають, використовуть навчальний матеріал, вчаться працювати в команді, не бояться помилок, вміють відстоювати власну думку ,навчаються бачити та застосовувати математику в реальному житті.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю.
Дякую за статтю. Дійсно цифрова компетентність вчителя в сучасних реаліях є невід'ємною складовою педагогічної компетентності. Дуже цікаві та актуальні роздуми про зміну ролі оцінювання та пріорітетів навчання. Але, нажаль, на перешкоді ще стоять рівень користувацької компетентності самих учнів і рівень технічного та програмного забезпечення вчителя і учня.
ВідповістиВидалитиАвторка статті наголосила нам, що педагогічна стратегія й тактика проєктування сучасного уроку залежить від цифрової компетентності учителя, яка дозволяє в умовах дистанційного навчання надавати якісні освітні послуги, виконувати та реалізувати завдання й компетентності НУШ . Рекомендувала дієві додатки, які допомагають у процесі підготовки та проведення компетентнісного уроку математики. Дякую Вам за корисну статтю!
ВідповістиВидалитиАвторка статті звернула увагу на сучасні вимоги до організації навчання, на актуальність цифрової компетентності учителя, яка передбачає широке використання інструментів для створення онлайнових навчальних матеріалів, які мотивують учнів до навчання і урізноманітнюють уроки. Дякую!
ВідповістиВидалитиЗгідна, що сучасний урок в контексті компетентнісного та діяльнісного підходів в умовах змішаного навчання може бути успішним за умови цифрової компетентності учителя. Дякую за змістовну статтю. Подальших творчих успіхів.
ВідповістиВидалитиТОПЧІЙ Н.П. 17 січня, 2023
ВідповістиВидалитиСтаття є дуже актуальною та корисною. Адже, використовуючи,
сучасні інноваційні технології, урок можна зробити більш цікавим та продуктивним.
Компетентнісне навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які допомагають їм бути успішними та конкурентними, генерувати ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення, аргументувати власну думку, бути толерантними.
Наснаги й творчих успіхів.
Стаття дуже сподобалася.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий матеріал.