Актуальною проблемою сьогодення є вдосконалення організації освітнього процесу таким чином, щоб усім його учасникам було комфортно й цікаво. Автор статті дуже добре розповіла про платформу Clevermath, обов'язково візьму до практичного застосування в роботі.
Нова українська школа вимагає і від учителя пошуку оптимальних форм та методів роботи. Було цікаво ознайомитися з онлайн-дошкою Clevermath та її використанням на уроках математики. Великий потенціал даного ресурсу, на мою думку, допомагає організувати освітній процес та опанувати учням 5 класу елементи алгебри та геометрії. Дякую за змістовний практичний матеріал.
В умовах сьогодення дистанційне навчання є невідкладно складовою освітнього процесу. На уроках математики вчитель має використовувати багато креслярських інструментів: лінійка, транспортир, циркуль, а також просторові фігури тощо. Тому використання таких застосунків дає можливість демонструвати віртуальні інструменти для пояснення та унаочнення математичного матеріалу.
Актуальною проблемою сьогодення є вдосконалення організації освітнього процесу таким чином, щоб усім його учасникам було комфортно й цікаво. Автор статті дуже добре розповіла про платформу Clevermath, обов'язково візьму до практичного застосування в роботі.
ВідповістиВидалитиНова українська школа вимагає і від учителя пошуку оптимальних форм та методів роботи. Було цікаво ознайомитися з онлайн-дошкою Clevermath та її використанням на уроках математики. Великий потенціал даного ресурсу, на мою думку, допомагає організувати освітній процес та опанувати учням 5 класу елементи алгебри та геометрії. Дякую за змістовний практичний матеріал.
ВідповістиВидалитиВ умовах сьогодення дистанційне навчання є невідкладно складовою освітнього процесу. На уроках математики вчитель має використовувати багато креслярських інструментів: лінійка, транспортир, циркуль, а також просторові фігури тощо. Тому використання таких застосунків дає можливість демонструвати віртуальні інструменти для пояснення та унаочнення математичного матеріалу.
ВідповістиВидалити