Згодна з автором статті, що сьогодні, як ніколи, головним завданням всіх закладів освіти є щоденна психологічна підтримка дітей. З інтересом дізналася про види творчої діяльності, які використовує Лілія Олексіївна, для зняття емоційної та розумової напруги учнів. Сподобалася ідея "психологічних хвилинок" на уроках. Дякую за змістовну статтю та практичні поради.
Актуальність порушених у статті проблемі не викликає жодних сумнівів. Багато цікавих та корисних психологічних вправ та практик запропонувала вчитель. Дякую
Актуальна наразі тема для кожного з нас. Вчителювання під час війни потребує багато зусиль. А от часу на відновлення ресурсу бракує. Як зберігати сили на роботу та відновлення? Зараз, коли ми втрачаємо багато сил, маємо наповнювати себе на всіх рівнях. Дякую, Ліліє Олексіївно, за ефективні поради та низку цікавих і дієвих вправ.
У стресі та паніці ми відчуваємо себе безпорадними. Коли з’являється можливість щось самим робити, хоч на щось впливати – ми повертаємо собі силу. Дякую Лілії за цікаві, дієві практичні поради та вправи психологічної підтримки. Адже накопичений досвід дає нам змогу працювати ще ефективніше для подальшого розвитку дітей. Сподіваюсь, колеги скористаються вашими порадами.
Дякую, дуже важлива тема. Всі ці вправи є потужним інструментом для вчителя, щоб зберегти психічне здоров'я дітей. Війна іде, всім нам потрібна підтримка. Тому ці вправи допоможуть і дорослим.
Дякую автору статті за цікаво дібраний матеріал. Тема статті актуальна. Погоджуюся, що сучасний вчитель повинен зберігати емоційну стабільність та винахідливість для забезпечення спокою та безпеки учнів – це є основним завданням. Педагог повинен підбирати різноманітні методи роботи з учнями відповідно до предмету, теми, віку та інтересів дітей.
У контексті реалій та викликів воєнного часу постала необхідність у вмінні надавати психологічну допомогу учням.А також вміти відновлювати власні ресурси стійкості та життєвої енергії.Варто пам'ятати,що емоційний стан та стресостійкість вчителя безпосередньо впливають на емоційний стан учнів та атмосферу в класі.Тому поради та психологічні вправи,з якими поділилася Лілія Олексіївна стануть корисними та ефективними у роботі з дітьми та протистоятимуть емоційному вигоранню вчителя.
Сьогодні нам випала непроста справа працювати з дітьми під час війни, з дітьми, які знаходяться в різних умовах. І наше головне завдання створити довірливу і невимушену атмосферу поваги і взаємної підтримки, де учні не відчуватимуть тривоги, не боятимуться ділитися своїми думками та емоціями. Дякую Лілії Олексіївні за добірку цікавих і корисних психологічних вправ.
Згодна з автором статті, що сьогодні, як ніколи, головним завданням всіх закладів освіти є щоденна психологічна підтримка дітей. З інтересом дізналася про види творчої діяльності, які використовує Лілія Олексіївна, для зняття емоційної та розумової напруги учнів. Сподобалася ідея "психологічних хвилинок" на уроках. Дякую за змістовну статтю та практичні поради.
ВідповістиВидалитиАктуальність порушених у статті проблемі не викликає жодних сумнівів. Багато цікавих та корисних психологічних вправ та практик запропонувала вчитель. Дякую
ВідповістиВидалитиАктуальна наразі тема для кожного з нас. Вчителювання під час війни потребує багато зусиль. А от часу на відновлення ресурсу бракує. Як зберігати сили на роботу та відновлення?
ВідповістиВидалитиЗараз, коли ми втрачаємо багато сил, маємо наповнювати себе на всіх рівнях. Дякую, Ліліє Олексіївно, за ефективні поради та низку цікавих і дієвих вправ.
У стресі та паніці ми відчуваємо себе безпорадними. Коли з’являється можливість щось самим робити, хоч на щось впливати – ми повертаємо собі силу. Дякую Лілії за цікаві, дієві практичні поради та вправи психологічної підтримки.
ВідповістиВидалитиАдже накопичений досвід дає нам змогу працювати ще ефективніше для подальшого розвитку дітей. Сподіваюсь, колеги скористаються вашими порадами.
Дякую, дуже важлива тема. Всі ці вправи є потужним інструментом для вчителя, щоб зберегти психічне здоров'я дітей. Війна іде, всім нам потрібна підтримка. Тому ці вправи допоможуть і дорослим.
ВідповістиВидалитиДякую автору статті за цікаво дібраний матеріал. Тема статті актуальна. Погоджуюся, що сучасний вчитель повинен зберігати емоційну стабільність та винахідливість для забезпечення спокою та безпеки учнів – це є основним завданням. Педагог повинен підбирати різноманітні методи роботи з учнями відповідно до предмету, теми, віку та інтересів дітей.
ВідповістиВидалитиУ контексті реалій та викликів воєнного часу постала необхідність у вмінні надавати психологічну допомогу учням.А також вміти відновлювати власні ресурси стійкості та життєвої енергії.Варто пам'ятати,що емоційний стан та стресостійкість вчителя безпосередньо впливають на емоційний стан учнів та атмосферу в класі.Тому поради та психологічні вправи,з якими поділилася Лілія Олексіївна стануть корисними та ефективними у роботі з дітьми та протистоятимуть емоційному вигоранню вчителя.
ВідповістиВидалитиСьогодні нам випала непроста справа працювати з дітьми під час війни, з дітьми, які знаходяться в різних умовах. І наше головне завдання створити довірливу і невимушену атмосферу поваги і взаємної підтримки, де учні не відчуватимуть тривоги, не боятимуться ділитися своїми думками та емоціями. Дякую Лілії Олексіївні за добірку цікавих і корисних психологічних вправ.
ВідповістиВидалитиВ статті висвітлено актуальну тему. Збереження психологічного здоров'я дітей, в умовах постійних тривог, є важливим аспектом роботи вчителя.
ВідповістиВидалити