Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Зінаїда КОЛОМІЄЦЬ

30 коментарів:

  1. Дякую автору статті за корисні поради щодо застосування діяльнісного підходу у викладанні іноземної мови. Теж вважаю, що данний підхід є гарним способом мотивації здобувачів освіти.

    ВідповістиВидалити
  2. Валентина Касьяненко, вчитель англійської мови, "Ліцей "Лінгвістичний"
    Запропонована до розгляду стаття викликає інтерес з точки зору наукового рівня та практичного аспекту у застосуванні діяльнісного підходу у навчанні іноземної мови. Згодна з автором статті, що метод сприяє формуванню сталого інтересу до вивчення іноземних мов та високому рівню знань. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  3. Коваленко Марина, Ліцей "Центральний". Даний підхід дає можливість учням бути активними учасниками освітнього процесу, виграє як учень, так і вчитель - більше мотивації, зацікавлення та взаємодії. Результативність діяльнісного підходу спостерігається під час уроків Зінаїди Леонідівни, дякуємо за Вашу працю!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталія Колтунова11 січня, 2023

    Повністю погоджуюся із статтею. Дуже важливо мотивувати та зацікавлювати учнів. Дякую за корисні поради.

    ВідповістиВидалити
  5. Погрібний Дмитро Олександрович11 січня, 2023

    Ще не викладав у класах НУШу , тому для мене особисто матеріали статті є корисними для майбутньої роботи . Дякую, Зінаїда Леонідівна

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,Зінаїдо Леонідівно за такі цінні поради.Дійсно, реалії Нової Української Школи потребують діяльнісного підходу, що є невід'ємною частиною роботи педагога з дітьми нової генерації.

    ВідповістиВидалити
  7. Поркуян Євген11 січня, 2023

    Дуже важлива інформація, особливо для вчителів, які викладають у класах НУШ. Вірно, що мотивація є необхідністю при вивченні будь-якого предмету. Візьму до уваги Ваші поради. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  8. Працюючи дистанційно, дуже важливо, щоб діяльнісний підхід у навчанні давав розвиток в учнів інтересу до предмета, до самого процесу навчання та розвитку життєвих компетентностей.Саме про це описує автор статті, використовуючи в роботі різні підходи та методики. Дякую за цікаві ідеї, обов'язково скористаюся у власній роботі.

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за статтю. Доцільно використаний у статті саме діяльнісний підхід, вважаю для іноземних мов цей підхід, його аналіз був успішно розкритий. Також варто зазначити вживання у статті практичних шляхів впровадження в навчальний процес діяльнісного підходу.

    ВідповістиВидалити
  10. У статті авторка грунтовно описала практичне використання діяльнісного підходу в процесі навчання іноземних мов. Зінаїда Леонідівна дала корисні поради щодо застосування даного підходу в процесі навчання та пояснила як саме запропонований підхід дозволяє розширити кругозір учнів, розвинути їх навички.

    ВідповістиВидалити
  11. Гусєва Юлія. Дякую Зінаїді Леонідівні за корисну та доступну інформацію, стосовно компетенстісного та діяльсного підходів у вивченні іноземної мови у новій українській школі.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую за саттю. Думаю, що діяльнісний підхід дійсно забезпечує найкращі результати навчання. Це так само актуально при навчанні математики та інформатики.

    ВідповістиВидалити
  13. Бережко Оксана Юріївна11 січня, 2023

    Дякую за статтю. Вважаю також мотивацію у навчанні дуже важливою, а компетентнісний і діяльнісний підходи ефективним інструментом для виховання конкурентноспроможної особистості на ринку праці, яка може навчатися у продовж життя і завжди знайде сферу для своєї діяльності та розвитку.

    ВідповістиВидалити
  14. Цілком погоджуюсь із пані Зінаїдою, що діяльнісний підхід – це відповідь на питання ЯК навчати для
    кожного педагога. Діяльнісний підхід не залежить від того, який предмет буде викладатись, інтегрований це курс чи не інтегрований. Діяльнісний підхід – це модель, стиль взаємодії педагога з учнями. На уроках Зінаїди Леонідівни ми бачимо відхід від типового, глибоко укоріненого способу взаємодії з дітьми за схемою «пояснив-закріпив-перевірив» до нової парадигми «я хочу – я вмію – я буду – я відповідальний».

    ВідповістиВидалити
  15. Інна Іванова12 січня, 2023

    Відповідно до Державного стандарту нової української школи, випускник має оволодіти навичками "soft skills". Це реалізовується за допомогою саме діяльнісного підходу. В статті дуже доступно розкрито ця тема. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  16. Наталія Білобабченко, ліцей " Центральний".
    Так, в умовах сьогодення, популярним стало змішане навчання. Автор статті обгрунтовано розкриває аспект змішаного навчання як підхід до викладання, який поєднує в собі використання цифрових навчальних матеріалів, онлайн взаємодію учасників навчального процесу та традиційні класно - урочні методи. Використання змішаного навчання забезпечує також кращу взаємодію "вчитель- учень" та дає можливість вчителю відслідковувати особистий прогрес учня. В рамках змішаного навчання ефективно формуються ключові компетентності, що також є його перевагою.
    Матеріал статті актуальний та цікавий. Дякую автору!

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую за висвітлення особливостей використання діяльнісного підходу в процесі навчання. Корисними є практичні поради щодо активності учнів на уроках.

    ВідповістиВидалити
  18. Світлана Шабанова12 січня, 2023

    Ключовою метою діяльнісного підходу у навчанні є розвиток в учня інтересу до предмета, процесу навчання та розвиток життєвих компетентностей. Авторка статті дуже гарно освітлює форми роботи з учнями на етапі змішаного та дистанційного навчання. Матеріал статті повчальний, доречниний та цікавий. Дякую автору!

    Відповісти

    ВідповістиВидалити
  19. Дуже важлива та корисна стаття, адже компетентнісний та діяльнісний підходи в процесі навчання іноземних мов є дуже важливим, особливо у сьогоденні.

    ВідповістиВидалити
  20. Дякую колезі за змістовний матеріал, який дійсно розкриває сутність діяльнісного підходу в різних його формах. Особливу цікавість викликав у мене метод перевернутого класу, який теж спробую використати у своїй роботі. Дякую, Зінаїдо Леонідівно, бажаю Вам натхнення і творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  21. Стаття актуальна і на часі. Я погоджуюся з авторкою, що діяльнісний підхід до навчання є неймовірно цікавим та ефективним інструментом для організації освітнього процесу, який реалізує принцип зв’язку навчання з життям та формує активну й ініціативну позицію учнів. Обов'язково скористаюся Вашими практичними порадами: матеріал корисний. Дякую, Зінаїдо Леонідівно, за досвід і творчий підхід до роботи. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  22. Сучасний урок, зорієнтований на реалізацію компетентнісного та діяльнісного підходу в навчанні, стає особливо актуальним в умовах модернізації освіти й сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей учнів. Дякую, пані Зінаїдо, за практичні поради щодо організації активностей та вправ на уроках. Бажаю Вам мирного неба та цікавих і продуктивних уроків!

    ВідповістиВидалити
  23. Олена Павленко19 січня, 2023

    Дякую за цікаву та змістовну статтю. Діяльнісний підхід формує у дітей самостійність, поліпшує навички самоорганізації та відповідальності, що важливо при вивченні іноземних мов.

    ВідповістиВидалити
  24. Дякую за цікавий та корисний матеріал. Повністю підтримую думку автора, що діяльнісний підхід забезпечує не тільки засвоєння учнями знань, а й їх загальний розвиток, підвищує мотивацію до навчання, змінює ролі учня та вчителя. Цей підхід дійсно забезпечує найкращі результати навчання.

    ВідповістиВидалити
  25. Дякую Зінаїдо Леонідівно за статтю. Дійсно діяльнісний підхід розвиває навички соціальної взаємодії. Залюбки скористаюся Вашими порадами.

    ВідповістиВидалити
  26. Яна Чоботар20 січня, 2023

    Головним засобом реалізації компетентнісного навчання є уміння вчителя вести проблемний діалог, організовувати взаємодію учнів та здійснювати формувальне оцінювання. Зінаїда Леонідівна в статті розкрила сутність компетентнісного та діяльнісного навчання в НУШ. Дякую за цікавий та змістовний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  27. Ольга Гордова. Дійсно, головними засадами реалізації діяльнісного підходу є: введення дітей у зміст нового навчального матеріалу шляхом відкриття знань, а не їх подавання; створення умов для використання на уроці наукової інформації, здобутої поза школою; передбачення певних інтелектуальних труднощів під час опанування навчального матеріалу; активізація пізнавальної діяльності з використанням проблемно-пошукових методів. Дякую Зінаїді Леонідівні за цікаву та змістовну статтю, у якій грунтовно описано особливості використання діяльнісного підходу в процесі навчання іноземних мов та даються практичні поради щодо організації активностей та вправ на уроках.

    ВідповістиВидалити
  28. Скляніченко Костянтин20 січня, 2023

    Дякую автору за цікаву та змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити
  29. Метою сучасної освіти є сформовані пізнавальні та особистісні здібності учня.
    Діяльнісний підхід забезпечує не тільки засвоєння учнями знань, а й їх загальний розвиток, підвищує мотивацію до навчання, змінює ролі учня та вчителя. Учень має сам здобувати знання, а вчитель - допомогати йому в цьому. Враховуючи виклики сучасності, спричинені пандемією та війною, все більшої популярності набуває змішане навчання. Я повністю погоджуюсь в цьому з авторкою статті в тому, що використання змішаного навчання забезпечує також кращу взаємодію «вчитель – учень» та дає можливість вчителю відслідкувати особистий прогрес учня. В своїй роботі я також використовую метод перевернутого класу за якого початкове опрацювання матеріалу учням відбувається вдома, а під час очних занять за рахунок усвідомлення теоретичного матеріалу, більш ефективно виконують практичні завдання. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити
  30. Головатюк А.В. Використання на заняттях дослідницьких, проблемних і проєктних методів сприяє розвитку мислення учнів, дозволяє виробити навички управління інформаційними потоками, отримати необхідну інформацію. Цілком згодна з ефективністю методу перевернутого навчання. Вдома учні засвоюють теоретичний матеріал та переглядають лекції, а в класі працюють з учителем чи у групах над практичними завданнями. Перевага такої системи у тому, що не має потреби у додатковому обладнанні, адже учні користуються ним вдома. При цьому є реальна можливість диференціювати навчальну діяльність у відповідності до рівня можливості кожного учня. Впевнена, що запропоновані автором статті сучасні методи та підходи допоможуть у педагогічній роботі. Дякую за підбір корисної інформації та можливість скористатися нею!

    ВідповістиВидалити