Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Світлана ПАХОМОВА

13 коментарів:

  1. Валентина Касьяненко, "Ліцей "Лінгвістичний"
    Запропонована до розгляду стаття має вагоме наукове значення. Автор статті пропонує змістовний огляд напрацювань українських та зарубіжних авторів з проблем наступності і перспективності в освіті, розлядаючи зміст, особливості, виклики та досягнення. Особливий інтерес викликає досвід участі навчального закладу, очолюваного пані Світланою, в інноваційному освітньому проекті України. Певна, що запропоновані новації можуть бути використані педагогічною спільнотою міста. Дякую
    .

    ВідповістиВидалити
  2. Л.Назаренко, КЗЛ "Вікторія-П" КМР
    Дякую, що поділилися практичним досвідом питання наступності між початковою та базовою середньою освітою через реалізацію інтегрованих освітніх проектів «Світ чекає крилатих» та «Ліга крилатих». Показали і проаналізували різні сторони і фактори реалізації наступності. Дякую за змістовну та актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  3. Нетипова освітня програма "Світ чекає крилатих" - нестандартний цікавий проєкт, який дає дітям не лише корисні знання, а й виховує їх упевненими в собі, здатними мислити критично, застосовувати логіку в навчальних і життєвих ситуаціях, працювати як самостійно, так і в команді. Особисто знайома з командою креативних педагогів, які працюють у цьому проєкті. Можу сказати, що це надзвичайно творчі, захоплені своєю справою вчителі. Дякую Світлані Вікторівні за представлений цікавий досвід, який розкриває проблему реалізації наступності при переході від "Світ чекає крилатих" до логічного продовження - нового проєкту «Ліга крилатих». Успіхів та обов'язкової реалізації всіх намічених планів!

    ВідповістиВидалити
  4. Дана програма на мою думку має також і позитивний психологічний вплив на розвиток учня, адже орієнтується на здобуття ним навичок, знань, розширення кругозору, а не ставить за основу оціннювання його навчальних досягнень, тим самим підвищує навчальну мотивацію. Важливим психологічним аспектом такоє є наступність, про що говорить автор статті, адже це забезпечує позитивну динаміку адаптації у 5-х класах та зменьшує особистісну ресурсну витратність кожного учня на перебудову в системі навчання з початкової ланки до середньої.

    ВідповістиВидалити
  5. У вашій статті я познайомилась з освітньої системою Анжеліки Цимбалару «Світ чекає крилатих». Адже освітня система ґрунтується на такій особливості дитини, як цілісне сприймання світу. Тому для реалізації освітньої системи автори розробили спеціальну 3D модель інтеграції – на рівні навчальних програм, на рівні планів (календарного і виховної роботи) та на рівні навчальних посібників. Ця програма побудована на засадах критичного мислення, діяльнісного підходу, а головне – ця система особистісно орієнтована і враховує не лише вікові, а й психологічні особливості дитини. Дякую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую автору за цікаву та актуальну статтю.Вона змушує ще раз переконатись яким важливим є питання наступності між початковою та базовою середньою освітою. Дійсно перехід учнів з початкової у середню ланку школи - одна з проблем, з якою може зіштовхнутися і педагог і дитина. А період адаптації в 5-му класі є чи не найважчим періодом шкільного навчання і вчителі мають про це пам`ятати та враховувати у своїй педагогічній роботі. Дякую за актуальний та цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую Світлані Вікторівні за викладений досвід впровадження нетипової освітньої програми «Світ чекає крилатих» в закладі та ґрунтовно описані етапи реалізації продовження проєкту в базовій школі - «Світ крилатих». Успіхів "окриленому" колективу.

    ВідповістиВидалити
  8. Світлана Коляда21 січня, 2023

    Перехід учнів з початкової до середньої школи часто супроводжуються стресом як для учнів, так і для вчителів середньої ланки школи, які брали учнів 5-х класів. Період адаптації учнів до нових учителів, методик навчання триває іноді доволі довго, відбираючи дорогоцінний час. Освітній проєкт "Ліга крилатих", який реалізується в базовій середній школі, є логічним продовженням проєкту "Світ чекає крилатих". Дійсно, авторам проєктів вдалося забезпечити принцип наступності між початковою і середньою школою.

    ВідповістиВидалити
  9. Світлана22 січня, 2023

    Авторка цієї статті знайомить читачів з освітнім проєктом Анжеліки Цимбалару, який дає можливість легко, цікаво та якісно проводити навчальний процес, впроваджуючи питання наступності, перспективності. Дякую за корисну та цікаву інформацію!

    ВідповістиВидалити
  10. Дійсно, проблема наступності між початковою та базовою ланками освіти є актуальною та важливою, адже вона є однією з основних умов успішної адаптації та важливою передумовою подальшого успішного навчання учнів.
    Дякую автору за змістовний та корисний матеріал, грунтовне висвітлення теми.

    ВідповістиВидалити
  11. Погоджуюсь із Світланою Вікторівною щодо важливості наступності між початковою та середньою ланками. Проєкт "Ліга крилатих", дійсно, пом`якшує цей перехід, роблячи його майже непомітним. Єдине, що змінюється для дітей - учителі. Учні / учениці вже добре знають як працювати на уроці з матеріалом, вміють обгрунтовано оцінювати свою роботу, використовуючи так звану батарейку, та роботу однокласників , толерантно висловлюючи свою думку. Таким чином діти учаться бути активними свідомими громадянами, про що і говорить пані Світлана. Сама працюю за цим проєктом, тому впевно можу підтримати Світлану Вікторівну в тому, що наступність за програмою "Ліга крилатих" відбувається якнайкраще.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую за статтю на таку актуальну тему, як наступність. Згодна з автором, що наступність в роботі початкової та середньої школи – це не тільки традиційна наступність у змісті, методах, формах і прийомах навчання, перш за все - це бачення та реалізація наступності в лініях, основних аспектах розвитку особистості випускника молодшої школи та п'ятикласника. Дякую, що дали змогу познайомитись, як вирішують цю проблему вчителі, які працюють за програмою "Світ чекає крилатих".

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за цікаву статтю, щодо сучасного проєкту " Ліга Крилатих". Дуже змістовно авторка розповідає про актуальність цього проєкту та етапи ралізації , дє діти навчаються за новітніми формами , методами та інтерактивностями. Діти розвиваються дуже швидко завдяки матеріалам ,якими забеспечено кожного учня та вчителя.
    Впроваджено вчитель і учень -партнери. Як зазначає пані Світлана , що період адаптації ,ще найскладніша ланка для учнів як 1го класу так і 5го, тому навчатися "крилатикам " в рамках проєкту, це не стресово для учнів, а навпаки цікаво та захопливо. Бажаю успіхів в роботі !

    ВідповістиВидалити