Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Тетяна БОРИСЕНКО

7 коментарів:

  1. Медіаграмотність сьогодні стала невід'ємною частиною освітнього процесу. Це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти. На нашу думку, суспільство потребує цих навичок саме тепер, і це чудово, що вчитель приділяє увагу медіаосвіті школярів. Було цікаво познайомитися з етапами уроку, присвяченому формуванню медіаграмотності, що сприяє розвитку особистості школяра у сучасних умовах. Дякую автору.

    ВідповістиВидалити
  2. В реаліях сьогодення на перше місце виходить необхідність постійного навчання. Тому головна роль школи полягає у підготовці дітей до життя, навчання їх критично мислити, аналізувати, опрацьовувати ті обсяги інформації, яку вони отримують звідусіль та вибирати із неї необхідне. Компетентнісне навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які дозволять їм бути успішними. Вчителям важливо опанувати головні принципи такого підходу та бути готовими реалізувати їх.

    ВідповістиВидалити
  3. Сьогодні надзвичайно важливо формувати медіасвідомість, адже діти мають не лише читати чи створювати медіатексти, а й аналізувати інформацію, мати уявлення про її механізми і наслідки впливу. Медіаосвіта дозволить розвивати інформованих, вдумливих та активних особистостей.

    ВідповістиВидалити
  4. Гончар Валентина10 січня, 2023


    Медіаграмотність можна назвати сучасною потребою інформаційного суспільства, адже зараз головною цінністю стала інформація, її продукують майже усі користувачі медійного простору. Контенту стало так багато, що споживачі не встигають його аналізувати. Серед великої кількості відомостей часто трапляються неправдиві новини, маніпуляції та пропаганда. Новітня навичка – медіаграмотність, покликана до того, щоб навчитися їх відрізняти

    ВідповістиВидалити
  5. Віра Андрущенко10 січня, 2023

    Стаття є актуальною для сьогодення, оскільки бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. Це означає навчити дітей бути здатними оптимально використовувати відповідну інформацію й ділитися нею з іншими, створювати власні медіатексти, аналізувати їх, вдумливо використовувати.

    ВідповістиВидалити
  6. Нінель Блауцяк10 січня, 2023

    Нові реалії поставили перед сучасним вчителем безліч завдань , і формування в учнів медіаграмотності - одне з них. Безумовно, й сам учитель має бути медіаосвіченим. Як ніколи важливо розуміти саме те, що вміння опрацьовувати безліч різноманітної інформації -запорука усвідомленого розуміння світу й себе в ньому. Освіта й надалі буде розвиватися у напрямку цифрових технологій, а отже, за ними - майбутнє. Формування медіаграмотності - вимога часу, саме тому й стаття Тетяни Борисенко актуальна й цікава в цілому.

    ВідповістиВидалити
  7. Ірина Мельник11 січня, 2023

    Компетентнісний підхід у навчанні спрямований у першу чергу на роботу з інформацією , тому навички медіаграмотності стають надважливими.Дякую авторці за прокоментовану структурованість уроку , адаптованість до реалій життя.

    ВідповістиВидалити