Дякую пані Оксані за цікавий досвід з впровадження медіаосвіти в освітній процес, адже за допомогою медіапродукції здійснюється краще опанування тем рідної мови та творів української літератури.
Коваленко Марина. Медіаосвіта сприяє вихованню національно-мовної особистості, надає можливість більш ефективно формувати мовну, комунікативну, мовленнєву та соціокультурну компетенцію в різних сферах і жанрах мовлення, повноцінно застосовувати диференційований особистісно орієнтований та розвивальний підходи, враховуючи психологічні особливості кожного учня. Дуже актуальні та потрібні для сучасних учнів аспекти! Дякую за цікаву статтю!
Дякую за змістовний матеріал! Дійсно, тема- дуже актуальна та важлива! На мій погляд, в умовах сьогодення, коли вчитель має досить розширені можливості щодо освітнього процесу, важливо їх вдало використовувати та поєднувати.
"Медіаграмотність" - одна із тем шкільного курсу "Громадянська освіта" . Дякую, Оксана Степанівна, за змістовний матеріал , буду використовувати на своїх уроках
У статті Оксана Степанівна грунтовно описала практичне впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури. Порушена проблема є актуальною, адже впровадження медіаграмотності в сучасний освітній процес сприяє посиленню творчого характеру. Дякую за корисні практичні поради.
Дякую за статтю. Вважаю в мовно-літературній галузі аспект ''Медіаграмотності" є вкрай важливим і автор доцільно викостовує педагогічні прийоми для аналізу інфомедійної грамотності. Також Оксана Степанівна доцільно зазначила що мовно-літературна галузь є системою світобачення, засіб культурного співжиття в соціумі.
Стаття містить змістовний, науковий матеріал з актуальної проблеми. Вважаю що для молодших школярів найкращих результатів можна досягти через ігрові завдання. Дякую за інформацію.
Світлана Шабанова Дякую, Оксано Степанівно, за статтю. Вважаю, що за допомогою медіапродукції здійснюється краще опанування знань рідної мови, літератури. Згодна, що медіаосвіта – частина освітнього процесу для сьогодення. Цікаві медіавправи. Старатимусь також використовувати у своїй діяльності. Успіхів Вам!
Дякую, Оксана Степанівна, за дуже потрібну статтю. Дуже приємно, що питанням медіаграмотності почали овікуватись вчителі філологи. Необхідність формування медіаграмотності була актуальною і раніше, а в цей тяжкий час - зросла в рази. То ж вклад вчителів філологів у формування грамотного споживача медіа дуже потрібний.
Питання медіаграмотності, як ніколи на часі. Форми роботи, якими ділиться автор, цікаві, доречні і саме для сучасних здобувачів освіти. Стаття практичного спрямування і подані вправи можна використовувати не лише у викладанні предметів. Дякую
У статті Оксана Степанівна доступно пояснила теоретичні та практичні питання медіаграмотності. Особливо цікаво розглянуто сучасні принципи медіаосвіти на уроках української мови та літератури. Дякую!
Автор статті змістовно та актуально висвітлює проблему формування навичок медіаграмотності здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу, Дійсно, бути медіаграмотним означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно й ділитися нею з іншими. Бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. Медіаграмотна особистість гідно самореалізується в суспільстві : буде аналізувати й критично мислити заради безпечного й повноцінного життя. Дякую автору за корисну та пізнавальну статтю!
Дякую, Оксано Степанівно, за корисний та цікавий матеріал. Добірка Ваших практичних завдань навчає учнів виважено і ретельно добирати матеріал, використовувати корисні джерела. Адже у світі, де керує інформація, дуже важливо навчитися її критично оцінювати, виділяти джерела, яким можна довіряти. Бажаю Вам гарних успіхів!
Терленко Наталія 13 січня,2023 Ознайомившись із роботою Оксани Степанівни "Формування навичок медіаграмотності здобувачів освіти на засадах компетентісного підходу", дійшла висновку, що вчителька постійно використовує сучасні принципи медіаосвіти на різних етапах уроку під час вивчення програмового матеріалу. Оксана Степанівна представила основні вправи, які допомагають сформувати в здобувачів освіти медіаграмотність та медіакультуру. Особливо сучасним є завдання "Створення сторінки в соціальних мережах".Це дає можливість зацікавити темою,що вивчається,глибше опрацювати матеріал як з мови ,так і з літератури.Актуальною є вправа "Реклама",де діти можуть розкрити свою творчу активність,здібності,стати кращим знавцем даної теми. Зверніть увагу на медіавправу"Створення фанфіку до твору"!Учень обов'язково ретельно прочитає оповідання чи новелу,щоб стати його співавтором.Цікаво читати запропоновані учнями кульмінаційні моменти або розв'язку. Отже,використовуючи на уроках української мови та літератури медіавправи,Оксана Степанівна сприяє посиленню творчого характеру діяльності здобувачів освіти.Мета вчителя буде досягнута гарними знаннями рідної мови.Адже мова-це наше світобачення,культура,самовираження особистості. Оксана Степанівна у своій роботі показала,що знання рідної мови гідно самореалізується завдяки медіаграмотності. Дякую за цікавий матеріал і бажаю успіхів у творчій справі!
Соловйова Оксана,15 січня,2023 Шановна Оксано Степанівно,дякую за можливість заочно побувати на Ваших уроках.І це саме так! Надати досконалий покроковий практичний алгоритм використання принципів медіаграмотності міг тільки вчитель-практик!!! Використання медіавправ сьогодні дуже актуальне. Дякую Вам за сприяння у формуванні медіаграмотності здобувачів освіти та надання можливості учням самореалізуватись у суспільстві. Ваші педагогічні родзинки обов'язково буду використовувати на заняттях для студентів-медиків.
Стаття присвячена найактуальнішій проблемі сучасної освіти – формуванню медіаграмотності в учнів. Авторка пропонує аналіз дидактичних основ формування медіаграмотності й на прикладах показує шляхи реалізації дидактичних принципів у навчальному процесі. Подані у статті завдання сприяють тренуванню логіки, пам’яті, мислення, фонетичного слуху та мовного чуття. Візуального та аудіального сприйняття інформації, а також визначення залежності змісту інформації від її написання, розвивають навички зв’язного монологічного мовлення; удосконалюють мовну культуру учнів. Дякую, пані Оксано, за Вашу працю! Бажаю Вам творчих успіхів і злетів!
Медіаграмотність є результатом безперервного медіаосвітнього і медіавиховного процесу в навчальному закладі. Навчання медіаграмотності учнів – процес тривалий і складний. І як добре, що започатковані напрямки роботи в Новій українській школі початкової ланки, підтримують і продовжують колеги базової середньої освіти. Вправи, описані Оксаною Степанівною, чудовий приклад, як медіаосвіта допомагає школярам критично мислити, вчитися шукати й перевіряти інформацію, аналізувати медіаповідомлення і самостійно створювати такі медіапродукти. Дякую! Дуже корисно і цікаво. Успіхів Вам!
Чернецька В.В. У статті Оксана Степанівна торкається актуальної для сучасної освіти проблеми, вирішення якої дозволить підвищити рівень ефективності організації освітнього процесу. Подано широкий спектр форм роботи для формування медіаграмотності учасників освітнього процесу та зміцнення їх навичок критичного сприйняття інформації, вміння відповідно взаємодіяти з інформаційними потоками, прояву творчих здібностей. Попит на якісну інформацію, це – не просто слова, це важливі чинники сучасного суспільства. Дякую, Оксано Степанівно, за корисний матеріал! Буду використовувати у роботі.
Дякую за змістовну статтю. Погоджуюся, що варто більше використовувати вправи, які формують не тільки медіаграмотність здобувачів освіти, а й сприяють розвитку предметних і ключових компетентностей.
Формувати навички з медіаграмотності і впроваджувати їх в освітній процес можливо з різних предметів. Зрозуміло, що найпотужніший метод — аналіз медіадокумента на уроках, але існують й інші підходи, що дозволяють впроваджувати елементи навчання медіаграмотності. Оксана Степанівна навела приклади цікавих вправ, які доцільно використовувати під час уроків. Дякую автору статті за цікавий та корисний матеріал. Успіхів Вам!
Головатюк А.В. Тема досліждення Оксани Степанівни досить актуальна, адже у педагогічній діяльності важливо використовувати різноманітні методи та форми роботи з учнями, згідно з завданням розвитку медіаграмотності, віковими особливостям, здібностями і вміннями школярів. Медіазасоби потужно й суперечливо впливають на здобувачів освіти, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихійного соціального навчання. Завдання педагогів полягає в запобіганні вразливості дитини до медіаманіпуляцій, втечі від реальності в лабіринти віртуального простору, поширенню медіазалежності. Дякую за цікаву статтю!
Робота автора статті систематизує різноманітні види діяльності учителя й учнів на уроках в умовах формування медіаграмотності. Важливо, що пані Оксана звертає увагу на розвиток медіаграмотності як на спосіб формування ключових компетентностей учнів. Практичне застосування вправ, згаданих автором статті, допомагає вирішити основні методичні питання, що стоять перед вчителем. Бажаю Вам, Оксано Степанівно, талановитих учнів і вдалого втілення Ваших ідей!
Ірина Карабут Впровадження медіаосвіти в навчальний процес є актуальним і своєчасним, адже сучасні діти більшість свого часу проводять в соціальних мережах, і не завжди той контент, до якого вони мають доступ, є правильним і доцільним, саме тому медіаграмотність стає однією з ключових компетентностей, які має виховати школа. А наведені у статті приклади переконливо доводять, що формування медіаграмотності – це не ще одне додаткове навантаження для вчителя, а нагода урізноманітнити, осучаснити, зробити ближчими до життя уроки, покращити академічні показники через залучення учнів до їхньої власної культурної території, задовольняючи їхні інтереси. Дякую, Оксано Степанівно, за змістовний та цікавий матеріал.
Щиро вдячна, шановні колеги та однодумці, за змістовні коментарі. Бажаю вам натхнення, творчості та часу для втілення усіх задумів та мрій. Разом до Перемоги!
Тетяна Овчаренко 25 січня У статті Оксана Степанівна порушила актуальну проблему--формування навичок медіаграмотності. Відомо, що медіоосвіта- це частина освітнього процесу, яка є однією з ключових компетентностей. Сучасність вимагає від нас по-новому ставитися до медіоосвіти. Бути медіаграмотним здобувачем освіти -- означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно й ділитися нею з іншими. знайти те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. Дуже цікавими є медіавправи, представлені в цій статті. Вони вчать учнів працювати з медіатекстами, критично мислити, створювати та презентувати власний медіапродукт. Автор статті зазначила,що доречно на уроках використовувати перегляд кіно чи вистави. Це дає змогу учням порівнювати побачене із прочитаним, вчить більш детально аналілізувати та по-новому сприймати твір. Старших учнів можуть зацікавити вправи "Створення сторінки у соціальній мережі" або "Реклама". Ця вправи можна використовувати під час проведення уроків з української літератури, . Учні можуть підготувати деякий матеріал заздалегідь або створювати сторінку відразу на уроці. Один із цікавих видів роботи, предсавлених у статті,--це створення коміксів. Поєднуєднання знань з літератури та образотворчого мистецтва--є доречним. Знаю, що на уроках української мови і літератури Оксана Степанівна використовує ці медіавправи , тим самим формує в учнів медіаграмотність. Це матеріал із досвіду роботи вчителя. Дякую за те , що поділилися з колегами. Матеріал цікавий. доступний. актуальний. Успіхів Вам !
Дякую пані Оксані за цікавий досвід з впровадження медіаосвіти в освітній процес, адже за допомогою медіапродукції здійснюється краще опанування тем рідної мови та творів української літератури.
ВідповістиВидалитиЯ з Вами погоджуюся, що впровадження медіаосвіти в навчальний процес є актуальним та сприяє розвитку критичного мислення.
ВідповістиВидалитиКоваленко Марина. Медіаосвіта сприяє вихованню національно-мовної особистості, надає можливість більш ефективно формувати мовну, комунікативну, мовленнєву та соціокультурну компетенцію в різних сферах і жанрах мовлення, повноцінно застосовувати диференційований особистісно орієнтований та розвивальний підходи, враховуючи психологічні особливості кожного учня. Дуже актуальні та потрібні для сучасних учнів аспекти! Дякую за цікаву статтю!
ВідповістиВидалитиДякую за змістовний матеріал! Дійсно, тема- дуже актуальна та важлива! На мій погляд, в умовах сьогодення, коли вчитель має досить розширені можливості щодо освітнього процесу, важливо їх вдало використовувати та поєднувати.
ВідповістиВидалити"Медіаграмотність" - одна із тем шкільного курсу "Громадянська освіта" . Дякую, Оксана Степанівна, за змістовний матеріал , буду використовувати на своїх уроках
ВідповістиВидалитиУ статті Оксана Степанівна грунтовно описала практичне впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури. Порушена проблема є актуальною, адже впровадження медіаграмотності в сучасний освітній процес сприяє посиленню творчого характеру. Дякую за корисні практичні поради.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Вважаю в мовно-літературній галузі аспект ''Медіаграмотності" є вкрай важливим і автор доцільно викостовує педагогічні прийоми для аналізу інфомедійної грамотності. Також Оксана Степанівна доцільно зазначила що мовно-літературна галузь є системою світобачення, засіб культурного співжиття в соціумі.
ВідповістиВидалитиСтаття містить змістовний, науковий матеріал з актуальної проблеми. Вважаю що для молодших школярів найкращих результатів можна досягти через ігрові завдання. Дякую за інформацію.
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиСвітлана Шабанова
Дякую, Оксано Степанівно, за статтю. Вважаю, що за допомогою медіапродукції здійснюється краще опанування знань рідної мови, літератури. Згодна, що медіаосвіта – частина освітнього процесу для сьогодення. Цікаві медіавправи. Старатимусь також використовувати у своїй діяльності. Успіхів Вам!
Дякую, Оксана Степанівна, за дуже потрібну статтю. Дуже приємно, що питанням медіаграмотності почали овікуватись вчителі філологи. Необхідність формування медіаграмотності була актуальною і раніше, а в цей тяжкий час - зросла в рази. То ж вклад вчителів філологів у формування грамотного споживача медіа дуже потрібний.
ВідповістиВидалитиПитання медіаграмотності, як ніколи на часі. Форми роботи, якими ділиться автор, цікаві, доречні і саме для сучасних здобувачів освіти. Стаття практичного спрямування і подані вправи можна використовувати не лише у викладанні предметів. Дякую
ВідповістиВидалитиУ статті Оксана Степанівна доступно пояснила теоретичні та практичні питання медіаграмотності. Особливо цікаво розглянуто сучасні принципи медіаосвіти на уроках української мови та літератури. Дякую!
ВідповістиВидалитиАвтор статті змістовно та актуально висвітлює проблему формування навичок медіаграмотності здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу, Дійсно, бути медіаграмотним означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно й ділитися нею з іншими. Бути медіаграмотним означає бути спроможним знайти те, що ми шукаємо, вибрати те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація. Медіаграмотна особистість гідно самореалізується в суспільстві : буде аналізувати й критично мислити заради безпечного й повноцінного життя. Дякую автору за корисну та пізнавальну статтю!
ВідповістиВидалитиДякую, Оксано Степанівно, за корисний та цікавий матеріал. Добірка Ваших практичних завдань навчає учнів виважено і ретельно добирати матеріал, використовувати корисні джерела. Адже у світі, де керує інформація, дуже важливо навчитися її критично оцінювати, виділяти джерела, яким можна довіряти. Бажаю Вам гарних успіхів!
ВідповістиВидалитиТерленко Наталія 13 січня,2023
ВідповістиВидалитиОзнайомившись із роботою Оксани Степанівни "Формування навичок медіаграмотності здобувачів освіти на засадах компетентісного підходу", дійшла висновку, що вчителька постійно використовує сучасні принципи медіаосвіти на різних етапах уроку під час вивчення програмового матеріалу.
Оксана Степанівна представила основні вправи, які допомагають сформувати в здобувачів освіти медіаграмотність та медіакультуру.
Особливо сучасним є завдання "Створення сторінки в соціальних мережах".Це дає можливість зацікавити темою,що вивчається,глибше опрацювати матеріал як з мови ,так і з літератури.Актуальною є вправа "Реклама",де діти можуть розкрити свою творчу активність,здібності,стати кращим знавцем даної теми.
Зверніть увагу на медіавправу"Створення фанфіку до твору"!Учень обов'язково ретельно прочитає оповідання чи новелу,щоб стати його співавтором.Цікаво читати запропоновані учнями кульмінаційні моменти або розв'язку.
Отже,використовуючи на уроках української мови та літератури медіавправи,Оксана Степанівна сприяє
посиленню творчого характеру діяльності здобувачів освіти.Мета вчителя буде досягнута гарними знаннями рідної мови.Адже мова-це наше світобачення,культура,самовираження особистості.
Оксана Степанівна у своій роботі показала,що знання рідної мови гідно самореалізується завдяки медіаграмотності.
Дякую за цікавий матеріал і бажаю успіхів у творчій справі!
Соловйова Оксана,15 січня,2023
ВідповістиВидалитиШановна Оксано Степанівно,дякую за можливість заочно побувати на Ваших уроках.І це саме так!
Надати досконалий покроковий практичний алгоритм використання принципів медіаграмотності міг тільки вчитель-практик!!!
Використання медіавправ сьогодні дуже актуальне.
Дякую Вам за сприяння у формуванні медіаграмотності здобувачів освіти та надання можливості учням самореалізуватись у суспільстві.
Ваші педагогічні родзинки обов'язково буду використовувати на заняттях для студентів-медиків.
Стаття присвячена найактуальнішій проблемі сучасної освіти – формуванню медіаграмотності в учнів. Авторка пропонує аналіз дидактичних основ формування медіаграмотності й на прикладах показує шляхи реалізації дидактичних принципів у навчальному процесі. Подані у статті завдання сприяють тренуванню логіки, пам’яті, мислення, фонетичного слуху та мовного чуття. Візуального та аудіального сприйняття інформації, а також визначення залежності змісту інформації від її написання, розвивають навички зв’язного монологічного мовлення; удосконалюють мовну культуру учнів.
ВідповістиВидалитиДякую, пані Оксано, за Вашу працю! Бажаю Вам творчих успіхів і злетів!
Медіаграмотність є результатом безперервного медіаосвітнього і медіавиховного процесу в навчальному закладі. Навчання медіаграмотності учнів – процес тривалий і складний. І як добре, що започатковані напрямки роботи в Новій українській школі початкової ланки, підтримують і продовжують колеги базової середньої освіти. Вправи, описані Оксаною Степанівною, чудовий приклад, як медіаосвіта допомагає школярам критично мислити, вчитися шукати й перевіряти інформацію, аналізувати медіаповідомлення і самостійно створювати такі медіапродукти. Дякую! Дуже корисно і цікаво. Успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиЧернецька В.В.
ВідповістиВидалитиУ статті Оксана Степанівна торкається актуальної для сучасної освіти проблеми, вирішення якої дозволить підвищити рівень ефективності організації освітнього процесу.
Подано широкий спектр форм роботи для формування медіаграмотності учасників освітнього процесу та зміцнення їх навичок критичного сприйняття інформації, вміння відповідно взаємодіяти з інформаційними потоками, прояву творчих здібностей. Попит на якісну інформацію, це – не просто слова, це важливі чинники сучасного суспільства.
Дякую, Оксано Степанівно, за корисний матеріал! Буду використовувати у роботі.
Дякую за змістовну статтю. Погоджуюся, що варто більше використовувати вправи, які формують не тільки медіаграмотність здобувачів освіти, а й сприяють розвитку предметних і ключових компетентностей.
ВідповістиВидалитиФормувати навички з медіаграмотності і впроваджувати їх в освітній процес можливо з різних предметів. Зрозуміло, що найпотужніший метод — аналіз медіадокумента на уроках, але існують й інші підходи, що дозволяють впроваджувати елементи навчання медіаграмотності. Оксана Степанівна навела приклади цікавих вправ, які доцільно використовувати під час уроків. Дякую автору статті за цікавий та корисний матеріал. Успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиГоловатюк А.В. Тема досліждення Оксани Степанівни досить актуальна, адже у педагогічній діяльності важливо використовувати різноманітні методи та форми роботи з учнями, згідно з завданням розвитку медіаграмотності, віковими особливостям, здібностями і вміннями школярів. Медіазасоби потужно й суперечливо впливають на здобувачів освіти, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихійного соціального навчання. Завдання педагогів полягає в запобіганні вразливості дитини до медіаманіпуляцій, втечі від реальності в лабіринти віртуального простору, поширенню медіазалежності. Дякую за цікаву статтю!
ВідповістиВидалитиРобота автора статті
ВідповістиВидалитисистематизує різноманітні види діяльності учителя й учнів на уроках в умовах формування медіаграмотності. Важливо, що пані Оксана звертає увагу на розвиток медіаграмотності як на спосіб формування ключових компетентностей учнів. Практичне застосування вправ, згаданих автором статті, допомагає вирішити основні методичні питання, що стоять перед вчителем. Бажаю Вам, Оксано Степанівно, талановитих учнів і вдалого втілення Ваших ідей!
Ірина Карабут
ВідповістиВидалитиВпровадження медіаосвіти в навчальний процес є актуальним і своєчасним, адже сучасні діти більшість свого часу проводять в соціальних мережах, і не завжди той контент, до якого вони мають доступ, є правильним і доцільним, саме тому медіаграмотність стає однією з ключових компетентностей, які має виховати школа. А наведені у статті приклади переконливо доводять, що формування медіаграмотності – це не ще одне додаткове навантаження для вчителя, а нагода урізноманітнити, осучаснити, зробити ближчими до життя уроки, покращити академічні показники через залучення учнів до їхньої власної культурної території, задовольняючи їхні інтереси. Дякую, Оксано Степанівно, за змістовний та цікавий матеріал.
Щиро вдячна, шановні колеги та однодумці, за змістовні коментарі. Бажаю вам натхнення, творчості та часу для втілення усіх задумів та мрій. Разом до Перемоги!
ВідповістиВидалитиТетяна Овчаренко 25 січня
ВідповістиВидалитиУ статті Оксана Степанівна порушила актуальну проблему--формування навичок медіаграмотності. Відомо, що медіоосвіта- це частина освітнього процесу, яка є однією з ключових компетентностей.
Сучасність вимагає від нас по-новому ставитися до медіоосвіти.
Бути медіаграмотним здобувачем освіти -- означає бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно й ділитися нею з іншими. знайти те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація.
Дуже цікавими є медіавправи, представлені в цій статті. Вони вчать учнів працювати з медіатекстами, критично мислити, створювати та презентувати власний медіапродукт.
Автор статті зазначила,що доречно на уроках використовувати перегляд кіно чи вистави. Це дає змогу учням порівнювати побачене із прочитаним, вчить більш детально аналілізувати та по-новому сприймати твір.
Старших учнів можуть зацікавити вправи "Створення сторінки у соціальній мережі" або "Реклама".
Ця вправи можна використовувати під час проведення уроків з української літератури, . Учні можуть підготувати деякий матеріал заздалегідь або створювати сторінку відразу на уроці.
Один із цікавих видів роботи, предсавлених у статті,--це створення коміксів. Поєднуєднання знань з літератури та образотворчого мистецтва--є доречним.
Знаю, що на уроках української мови і літератури Оксана Степанівна використовує ці медіавправи , тим самим формує в учнів медіаграмотність. Це матеріал із досвіду роботи вчителя.
Дякую за те , що поділилися з колегами. Матеріал цікавий. доступний. актуальний.
Успіхів Вам !