Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Оксана ЖУРАВЛЬОВА, Наталія СОРОКОЛАТ

10 коментарів:

  1. У статті висвітлено підходи до питання формування медіаграмотності в учнів початкової школи та особливості застосування різних методів для навчання їх медіаграмотності. Представлено цікаві форми роботи, які сприяють формуванню критичного мислення молодших школярів. Дякуємо авторам статті.

    ВідповістиВидалити
  2. Олена Кліменчук09 січня, 2023

    Дуже цікава стаття в якій окреслено шляхи компетентнісного підходу у формуванні навичок медіаграмотності здобувачів освіти багато прикладів застосування методу декодування у поєднанні з груповою роботою, проєктною діяльністю, аналізом медіатекстів для формування аналітичних здібностей, критичності мислення, комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу, активізації інтересу учнів, концентрації їх уваги та фантазії під час роботи на уроках.
    Дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Креативний підхід до звичних речей, як рюкзак, допоміг розвити у дітей творчість, критичне мслення, логічне мислення, узагальненння тощо. Досить цікавий інноваційний метод декодування інформації, а саме через гру, учні здобували нові знання , розвивали уміння та набували навичок. Дякую вчителям за неординарний підхід до навчання учнів.

    ВідповістиВидалити
  4. Ольга Рагозіна09 січня, 2023

    Дякую колегам за цікаву та пізнавальну статтю. Так, медійна та інформаційна грамотність не набувається одномоментно. Це постійний та динамічний досвід і процес. Працювати у цьому напрямі ми повинні щодня. Початкова школа є першим етапом у розвитку інтелектуальних можливостей дитини завдяки формуванню вміння критично осмислювати інформаційний потік. Дякую, колеги. Обрана вами тема статті є актуальною і відповідає вимогам сьогоднішнього дня. Обов'язково використовуватиму у своїй роботі запропонований вами матеріал.

    ВідповістиВидалити
  5. Ірина Шлєєва09 січня, 2023

    Дякую авторам статті за детальний опис методу декодування, застосування методу декодування у поєднанні з груповою роботою, проєктною діяльністю, аналізом медіатекстів для формування аналітичних здібностей та критичності мислення.
    Дійсно, сучасний педагог повинен ураховувати останні здобутки мас- медіа в процесі вивчення навчальних предметів. Застосування різних типів медіа- текстів в освітньому процесі дає можливість підвищити рівень мотивації до навчальної діяльності, навчити критично оцінювати медіа- інформацію у великому інформаційному просторі.

    ВідповістиВидалити
  6. Цікаво!!! Запропоновані методичні розробки з декодування медіапродуктів теж спробую у своїй роботі з дітьми та батьками. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  7. Пхіденко Тетяна10 січня, 2023

    Дякую авторам статті за цікавий і пізнавальний матеріал, який висвітлює питання формування медіаграмотності в учнів початкової школи, розкриває особливості застосування різних методів і прийомів, окреслює шляхи компетентнісного підходу у формуванні навичок медіаграмотності. Запропоновані методи декодування, елементи дискусії, індивідуальна робота, робота в малих групах, мозкова атака, фронтальна робота сприяють формуванню ключових компетентностей учнів початкової школи. Дані матеріали буду використовувати у роботі з різних навчальних предметів, для роботи з батьками.

    ВідповістиВидалити
  8. Мабуть,кожен сумлінний сучасний учитель прагне виховати сильну,відповідальну,рішучу,творчу людину,одним словом-вільну.Примус аж ніяк не сприяє успіху цієї справи.Бажання,а не примус-це рушійна сила плідної та натхненної праці.Отже,треба зробити так,щоб учні вже змалку хотіли навчатися.
    Я вважаю,що методи і прийоми з якими поділилися наші колеги допоможуть нам цього досягти.

    ВідповістиВидалити
  9. Рожнова Ірина11 січня, 2023

    Дякую колегам за цікаву та змістовну статтю. Я переконана, що медіаосвіта - це необхідність часу. Саме медіа формують нашу картину світу, його сприйняття та моделі поведінки. Надзвичайно важливо розрізняти фейки, маніпуляції, шукати першоджерела та критично мислити, тому медіаосвіта є, на мою думку, життєво необхідною. У своїй роботі буду обов"язково використовувати матеріал, яким поділилися колеги.

    ВідповістиВидалити
  10. Нині процес формування й розвитку особистості відбувається не тільки на уроках, а й під впливом медіа – у сучасному медіа середовищі. Медіаосвіта, яка є процесом розвитку медіа – та інформаційної грамотності, формування інформаційно-цифрової компетентності – актуальне сьогодення освітнього процесу. Колеги представили в своїй роботі цікавий досвід формування у молодших школярів медіаграмотності. Дякую за актуальність розкритої теми.

    ВідповістиВидалити