Вчитель, пропонуючи роботу з цифровими освітніми ресурсами, формує в учнів інформаційну грамотність, знайомить їх з корисними сервісами, мотивує учнів до роботи на уроках. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Ця тема досить сьогодні актуальна.
Підтримую думки моїх колег про актуальність та значимість статті . Повністю погоджуюсь з автором ,що сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням цифрових та професійних навичок, бути допитливим та небайдужим до змін.
Дякую Інні Василівні за цікаву та корисну статтю. Сьогодні кожен вчитель має володіти цифровими технологіями для створення найкращих умов для навчання та постійно іх вдосконалювати.
Цікава,змістовна та актуальна стаття. Щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, іти в ногу з життям. Тому інформаційно-цифрова компетентність стає однією з ключових компетентностей нової української школи.
Неможливо уявити сучасний урок без використання цифрових технологій. Адже вчитель НУШ повинен формувати, розвивати і удосконалювати в учнів інформаційну грамотність. Дякую автору статті за ознайомлення з цікавими цифровими освітніми ресурсами.Матеріал змістовний і актуальний.
У статті визначено сильні та слабкі сторони запропонованих цифрових засобів, на які мають звернути увагу вчителі під час підготовки та проведення уроків. Під час використання цифрових технологій, навчання для учнів стає більш корисними, ефективним. Цифрове середовище сприяє формуванню в учнів інформаційно-цифрової комунікативної компетентності. Доцільно поєднувати різні форми використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності учнів, це сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення, креативності, формуванню дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії. Дякую автору статті за змістовну та корисну інформацію.
Цілком згодна, що цифрове освітнє середовище дозволяє вчителю використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, дає можливість провести будь-який урок на найвищому технічному рівні, насичує урок інформацією та допомагає швидко проводити комплексний контроль знань. Щиро вдячна автору за цікаву статтю.
Дякую автору за цікаву змістовну статтю. В наш час тема є досить актуальною особливо в умовах дистанційного та змішаного формату навчання. Цифрові компетентності-це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.
Дуже важлива інформація, особливо для вчителів, які викладають у класах НУШ. Вірно, що цифрові технології є необхідністю при вивченні будь-якого предмету. Візьму до уваги Ваші поради. Дякую!
Автор визначає значення цифрового освітнього середовища та вагомість застосування цифрових освітніх технологій, що важливо у середовищі Нової української школи.. Дякую за цікавий та корисний матеріал, який стане у нагоді багатьом колегам. Успіхів у роботі!
Дякую за змістовний та цікавий матеріал, де автор виділяє основні види технологій візуалізації інформації, веб-сервіси та інші онлайн-ресурси, які можуть бути використані під час освітнього процесу в Новій українській школі.
Сьогодні цифровізація є однією з умов, що забезпечує вирішення багатоаспектної задачі: підвищення якості освітнього процесу в системі освіти. Теперішні учні цифрового покоління вже не хочуть пасивно сидіти і чекати, поки вчитель повільно, логічно і послідовно буде передавати їм свої знання. Тому погоджуюсь з автором статті, що саме застосування вчителем у навальному процесі цифрових технологій, володіння засобами та інструментами інформаційно-комунікаційного освітнього середовища дає змогу зацікавити учнів, зробити урок захопливим, яскравим, емоційно насиченим, а також сприяє розв’язанню учнями життєвих та навчальних завдань. Дякую за цікаву та змістовну статтю.
Матеріал дійсно цікавий і змістовний. Цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. В умовах цифрового середовища навчання в учнів формується багато найважливіших якостей та вмінь, що затребувані суспільством XXI століття та визначають особистісний та соціальний статус сучасної людини: інформаційна активність та медіаграмотність, уміння мислити глобально, здатність до безперервної освіти та вирішення творчих завдань, готовність працювати у командах, комунікативність та професійна мобільність, виховуються громадянська свідомість та правова етика.
Дякую автору за цікавий та змістовний матеріал! Адже в сучасному світі неможливо працювати без сучасних цифрових технологій!!!Особливо цікаво спробувати Childdevelop та " Подорожню книгу".
Дуже вдячна Вам, Інно Олександрівно, за актуальну статтю. Погоджуюся з Вами в тому , що робота з цифровими освітніми ресурсами, формує в учнів інформаційну грамотність, знайомить їх з корисними службами, мотивує учнів до роботи на уроках. І , звичайно, однією з переваг використання цифрових технологій у навчанні обумовлено їх потенціалом для активного залучення учнів у навчальний процес і управління ним. Освітнє середовище закладу освіти має бути сучасним, технологічним, а вчитель має бути вправним у використанні цифрових засобів. Саме це і дає можливість зараз розвиватися сучасній освіті. Матеріал корисний та актуальний, дякую,що поділилися досвідом з колегами.Бажаю успіху в педагогічній діяльності!
Дякую,Інно Василівно,за актуальність висвітленої теми.Стаття цікава та змістовна,адже,цифрові компетентності-це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.
Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Використання цифрових технологій у навчанні дійсно активно залучає учнів у навчальний процес. Успіхів у подальшій роботі!
Дякую автору за змістовне освітлення проблеми.Цілком погоджуюсь з Інною Василівною, що в реаліях сьогодення методи цифрового навчання, форми та технології дистанційного навчання є результативними тоді, коли несуть новизну для учня, мотивують його до комунікування з учителем, готують випускника бути успішним упродовж життя .Стаття цікава та актуальна для використання в роботі.Бажаю подальших успіхів на педагогічній ниві!
Дякую п.Інні за практичні поради, обов'язково спробую Childdevelop та "Подорожню книгу"
ВідповістиВидалитиВдячна Інні Василівні за теоретичну обізнаність у питаннях сучасних освітніх тенденцій та практичне їх впровадження в закладі освіти!
ВідповістиВидалитиВчитель, пропонуючи роботу з цифровими освітніми ресурсами,
ВідповістиВидалитиформує в учнів інформаційну грамотність, знайомить їх з корисними
сервісами, мотивує учнів до роботи на уроках. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Ця тема досить сьогодні актуальна.
Підтримую думки моїх колег про актуальність та значимість статті . Повністю погоджуюсь з автором ,що сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням цифрових та професійних навичок, бути допитливим та небайдужим до змін.
ВідповістиВидалитиДякую Інні Василівні за цікаву та корисну статтю. Сьогодні кожен вчитель має володіти цифровими технологіями для створення найкращих умов для навчання та постійно іх вдосконалювати.
ВідповістиВидалитиЦікава,змістовна та актуальна стаття. Щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, іти в ногу з життям. Тому інформаційно-цифрова компетентність стає однією з ключових компетентностей нової української школи.
ВідповістиВидалитиНеможливо уявити сучасний урок без використання цифрових технологій. Адже вчитель НУШ повинен формувати, розвивати і удосконалювати в учнів інформаційну грамотність. Дякую автору статті за ознайомлення з цікавими цифровими освітніми ресурсами.Матеріал змістовний і актуальний.
ВідповістиВидалитиУ статті визначено сильні та слабкі сторони запропонованих цифрових засобів, на які мають звернути увагу вчителі під час підготовки та проведення уроків. Під час використання цифрових технологій, навчання для учнів стає більш корисними, ефективним. Цифрове середовище сприяє формуванню в учнів інформаційно-цифрової комунікативної компетентності. Доцільно поєднувати різні форми використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності учнів, це сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення, креативності, формуванню дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії. Дякую автору статті за змістовну та корисну інформацію.
ВідповістиВидалитиЦифрові технології - це доволі актуальна тема в нашому сьогоденні. Дякую автору за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиЦілком згодна, що цифрове освітнє середовище дозволяє вчителю використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, дає можливість провести будь-який урок на найвищому технічному рівні, насичує урок інформацією та допомагає швидко проводити комплексний контроль знань. Щиро вдячна автору за цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву змістовну статтю. В наш час тема є досить актуальною особливо в умовах дистанційного та змішаного формату навчання. Цифрові компетентності-це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.
ВідповістиВидалитиДуже важлива інформація, особливо для вчителів, які викладають у класах НУШ. Вірно, що цифрові технології є необхідністю при вивченні будь-якого предмету. Візьму до уваги Ваші поради. Дякую!
ВідповістиВидалитиАвтор визначає значення цифрового освітнього середовища та вагомість застосування цифрових освітніх технологій, що важливо у середовищі Нової української школи.. Дякую за цікавий та корисний матеріал, який стане у нагоді багатьом колегам. Успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиДякую за змістовний та цікавий матеріал, де автор виділяє основні види технологій візуалізації інформації, веб-сервіси та інші онлайн-ресурси, які можуть бути використані під час освітнього процесу в Новій українській школі.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиСьогодні цифровізація є однією з умов, що забезпечує вирішення багатоаспектної задачі: підвищення якості освітнього процесу в системі освіти. Теперішні учні цифрового покоління вже не хочуть пасивно сидіти і чекати, поки вчитель повільно, логічно і послідовно буде передавати їм свої знання. Тому погоджуюсь з автором статті, що саме застосування вчителем у навальному процесі цифрових технологій, володіння засобами та інструментами інформаційно-комунікаційного освітнього середовища дає змогу зацікавити учнів, зробити урок захопливим, яскравим, емоційно насиченим, а також сприяє розв’язанню учнями життєвих та навчальних завдань. Дякую за цікаву та змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиМатеріал дійсно цікавий і змістовний. Цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. В умовах цифрового середовища навчання в учнів формується багато найважливіших якостей та вмінь, що затребувані суспільством XXI століття та визначають особистісний та соціальний статус сучасної людини: інформаційна активність та медіаграмотність, уміння мислити глобально, здатність до безперервної освіти та вирішення творчих завдань, готовність працювати у командах, комунікативність та професійна мобільність, виховуються громадянська свідомість та правова етика.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікавий та змістовний матеріал! Адже в сучасному світі неможливо працювати без сучасних цифрових технологій!!!Особливо цікаво спробувати Childdevelop та " Подорожню книгу".
ВідповістиВидалитиДуже вдячна Вам, Інно Олександрівно, за актуальну статтю. Погоджуюся з Вами в тому , що робота з цифровими освітніми ресурсами, формує в учнів інформаційну грамотність, знайомить їх з корисними службами, мотивує учнів до роботи на уроках. І , звичайно, однією з переваг використання цифрових технологій у навчанні обумовлено їх потенціалом для активного залучення учнів у навчальний процес і управління ним. Освітнє середовище закладу освіти має бути сучасним, технологічним, а вчитель має бути вправним у використанні цифрових засобів. Саме це і дає можливість зараз розвиватися сучасній освіті. Матеріал корисний та актуальний, дякую,що поділилися досвідом з колегами.Бажаю успіху в педагогічній діяльності!
ВідповістиВидалитиДякую,Інно Василівно,за актуальність висвітленої теми.Стаття цікава та змістовна,адже,цифрові компетентності-це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву та змістовну статтю. Використання цифрових технологій у навчанні дійсно активно залучає учнів у навчальний процес. Успіхів у подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиДякую автору за змістовне освітлення проблеми.Цілком погоджуюсь з Інною Василівною, що в реаліях сьогодення методи цифрового навчання, форми та технології дистанційного навчання є результативними тоді, коли несуть новизну для учня, мотивують його до комунікування з учителем, готують випускника бути успішним упродовж життя .Стаття цікава та актуальна для використання в роботі.Бажаю подальших успіхів на педагогічній ниві!
ВідповістиВидалити