Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Ольга КОВАЛЕНКО

6 коментарів:

  1. Щиро дякую пані Ользі за інформаційну статтю. Обов'язково буду використовувати запропоновані вправи у своїй діяльності.

    ВідповістиВидалити
  2. Пані Ольго, дякую за цікаву статтю. Ви доступно розкрили не лише теоретичні питання початкового курсу мовно-літературної освіти, а й запропонували приклади вправ, які допоможуть учителеві системно підтримувати учнів у їхньому становленні як компетентних читачів та мовознавців. Багато корисного та цікавого взяла для себе й буду впроваджувати на уроках української літератури.

    ВідповістиВидалити
  3. Пані Ольга , щиро дякую за те , що поділились своїм досвідом.Обовязково буду використовувати в своїй роботі.А Вам бажаю успіхів , миру і здоров'я.

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття містить змістовний, науковий матеріал з актуальної проблеми. Запропоновані Ольгою комплексні вправи допоможуть легко та цікаво засвоїти учням навчальний матеріал, зроблять уроки різноманітними, змістовними, насиченими.Вважаю що для молодших школярів найкращих результатів можна досягти через ігрові завдання. Дякую за інформацію.

    ВідповістиВидалити
  5. Нікітчук О.В.11 січня, 2023

    Велике дякую, пані Ольго, за змістовну і цікаву статтю. Для розвитку мовленнєвої і читацької компетентностей сприятливим є саме молодший шкільний вік. Якщо не сформовано в початкових класах уміння слухати, сприймати й відтворювати інформацію, читати і розуміти текст, вести діалог, брати участь у дискусіях, переконувати і відстоювати свою точку зору, висловлювати власні думки, міркування, погляди в усній і письмовій формах, це негативно вплине на подальше навчання та розвиток дитини. Запропоновані Вами вправи роблять процес навчання цікавим, розвивають мовлення, сприяють розвитку читацьких смаків та бажанню більше читати, готують учнів початкових класів до сприйняття складніших за формою та змістом літературних творів.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за актуальну статтю. Згідно з Концепцією НУШ, Державним стандартом початкової загальної освіти, навчальними програмами сучасним учителям необхідно використовувати такі методи і прийоми, які б сприяли активації пізнавальної, емоційно-чуттєвої сфери учнів, залученню їх до діалогічної взаємодії з текстом, самовираження у творчій діяльності. Дякую за перераховані методи, які дозволяють це зробити.

    ВідповістиВидалити