Автор статті чітко обґрунтувала організаційно-педагогічні умови здійснення методичного супроводу діяльності педагогів щодо залучання учнів до участі у науково-досідній роботі та важливість створення дієвої структури методичної роботи у закладах позашкільної та загальної середньої освіти.
Найважливіша проблема сучаснної освіти - збереження та розвиток обдарованості. Одним із основних принципів Нової української школи є - збереження унікальності кожної дитини, а головним завданням стало – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної неповторної особистості, наділеної від природи власними унікальними здібностями. Представлена Марцеліною Володимирівною стаття цікава тим, що в ній описано цілісну систему науково-методичної роботи та досвід діяльності методично-практичної лабораторії «Джерело творчості» КЗ СЮТ з обдарованою молоддю. Авторка запропонувала багату палітру інтерактивних форм, методів та вправ, які сприяють оволодінню педагогічними працівниками основ інноваційної діяльності, технологіям моделювання, проєктування, програмування інноваційних процесів. А результати, що демонструють вихованці в конкурсах і турнірах різного рівня говорять самі за себе. Дякую за цікавий матеріал, творчості, наснаги та подальших успіхів у вихованні майбутнього України!
Дякую авторці статті, яка узагальнила досвід позашкільної освіти в м.Кропивницькому, окреслила зміст і завдання її роботу, місію та візію. Справді, позашкільна освіта сьогодні - це справжній оазис педагогічної діяльності, що має на меті пошук, підтримку та супровід обдарувань дітей. Надзвичайно важливим є те, що система науково-методичної роботи та досвід діяльності методично-практичної лабораторії «Джерело творчості» КЗ СЮТ своєю кропіткою працею допомагає школярам побудувати власну освітню траєкторію успішності, саморозвитку, зацікавитися науково-дослідницькою діяльністю, навчитися правильно оформлювати конкурсні роботи тощо, тим самим краще підготуватися до професійного самовизначення, загалом до дорослого життя. Розвиток професійної компетентності педагога позашкільного закладу за допомогою інтерактивних форм і методів методичної роботи - це, безперечно, вагомий внесок у майбутнє молодих педагогів, які своєю працею надихатимуть здобувачів освіти до нових звершень і досягнень.
Дякую автору статті за організацію методичної роботи для розвитку обдарованих учнів. Всебічно і гармонійно розвинута особистість під вдалим керівництвом педагога має значні досягнення.Окрема подяка за наставництво та супровід учнів і педагогів в позакласній діяльності.
Автор статті висвітила актуальні проблеми організації роботи позашкілля в умовах сьогодення. Але в той же час приділила увагу організації методичної роботи КЗ «СЮТ Кропивницької міської ради» на прикладі діяльності методично-практичної лабораторії «Джерело творчості». Марцеліна Володимирівна також визначила умови оволодіння педагогічними працівниками основами інноваційної діяльності для отримання позитивних результатів у розвитку їхньої професійної компетентності та запровадження ефективних технологій у роботі позашкільного закладу освіти.
Дякую авторці за цікаву та змістовну статтю, у якій грунтовно описано узагальнений досвід роботи з розвитку професійної компетентності педагога позашкільного закладу. Досвід, який описала Марцеліна Володимирівна, є дуже корисним як для працівників позашкільних центрів, так і для педагогів. Згодна з авторкою статті, що в умовах сьогодення, коли в Україні війна, неабияк важлива згуртована робота вихованців та вихователів закладу, адже це сприяє налагодженню психологічного комфорту.
В статті досліджені умови оволодіння педагогічними працівниками основами інноваційної діяльності, технологіями моделювання, проєктування, програмування інноваційних процесів, запровадження проєктних технологій у роботі позашкільного закладу. Дякую за змістовну статтю
Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Повністю згодна з тим, що оптимальне функціонування позашкільного педагогічного процесу забезпечується здатністю і вмінням його організаторів виявити таланти, залучати дітей до власної системи цінностей, насичувати педагогічний процес такою творчою роботою, яка має велике духовне і соціальне значення, а рівень компетентності педагога має в цьому процесі важливе значення.
Дана стаття актуальна, тому що розкриває важливі аспекти розвитку сучасної молоді. МАН - це платформа , яка дає можливість розвиватись та самовдосконалюватись талановитим здобувачам освіти, залучаючи їх до науково-дослідницької та експерементальної роботи. Навіть у форматі змішаного навчання створюються умови для формування інтелектуального потенціалу нації. Оптимальне функціонування інноваційної педагогічної діяльності забезпечує здатність і вміння виявляти та розвивати таланти, залучати дітей до системи цінностей.
Дякую автору за цікаву та змістовну статтю, в якій відображається сучасний погляд на компетентність, важливість всебічного розвитку педагогічної майстерності в роботі позашкілля. В даний час доцільно поєднувати навчання, конкурси, турніри. Матеріал цікавий та корисний, успіхів Вам!
Сучасна та цікава стаття. Вона розкриває ідеї розвитку сучасної молоді. Обдаровані діти, талановиті учні - наше майбутнє,те, що надихає на творчу роботу та формування науково-дослідницької роботи у закладах освіти.
Автор статті доводить , що оволодіння педагогічними працівниками основами інноваційної діяльності, технологіями моделювання, проєктування, програмування інноваційних процесів, запровадження проєктних технологій у роботі позашкільного закладу стимулює і посилює позитивну мотивацію до навчання, оскільки воно: особистісно-орієнтоване, активізує дидактичні підходи – діяльнісне навчання, мозковий штурм, евристичне та проблемне навчання, дискусії, командне навчання; дозволяє вчитись на власному досвіді та досвіді інших; приносить задоволення учням, які бачать продукт своєї власної праці. Ідеї інноваційних технологій реалізовуються в освітній і навчальній практиці як універсальний засіб для розвитку ініціативи, творчої самостійності людини, забезпечення зв’язку знань із життям, із працею, з наукою.
Дякую, Марцеліно Володимирівно, за якісну та грунтовну наукову статтю, в якій поєднані теоретичні засади та Ваш практичний досвід щодо дослідженні умов оволодіння, в тому числі нами - Вашими колегами - педагогічними працівниками КЗ СЮТ - основами інноваційної діяльності, технологіями моделювання, програмування інноваційних процесів, запровадження проєктних технологій тощо, в контексті реалізації науково-методичної проблеми нашого позашкільного закладу, яка передбачає розвиток професійної компетентності творчого педагога як умови формування компетентного вихованця. Подальших Вам творчих успіхів!
Створення сучасної моделі освітнього простору позашкільного навчального закладу є тим самим засобом вирішення головного завдання, що забезпечить успіх впровадження інноваційних технологій в освіту на всіх його рівнях. Заклад освіти розробляє власну модель інформаційно-освітнього середовища в сучасному Інтернет-просторі, педагоги оволодівають навиками роботи з сучасними інформаційними технологіями та інформаційною культурою. Інноваційна модель освітнього простору в статті Марцеліни Пахолівецької розглядається як конструкція, яка здатна забезпечити різні форми: фізичний простір спільної навчальної діяльності здобувачів освіти, адміністрації та усього педагогічного колективу, віртуальний простір в глобальному розумінні та його складові: тексти, мультімедіа, соцмережі тощо.
Цікава інформація. Вивчення досвіду наставників молодими педагогами, розвиток та втілення у життя їх професійної компетентності за допомогою сучасних методів навчання і виховання. Використання ними таких форм підготовки як диспути, консультації, презентації, дійсно є дуже важливими.
Представлена Марцеліною Володимирівною стаття поєднала досвід та сучасний погляд на реалізацію основних завдань позашкільної освіти Кропивницького. Дякую за цікаву та актуальну інформацію. Бажаю подальшого успіху!
Дякую автору за цікавий, змістовний матеріал, в якому розкрито суть діяльності закладу позашкільної освіти в умовах сьогодення. Досвід роботи Марцеліни Володимирівно обов'язково візьму до уваги.
Автор статті описує важливість та актуальність наукового розроблення методичного супроводу професійної діяльності педагога в сучасних умовах. Дякую за досвід в даному питанні.
Шановні колеги! Дякую за те, що попри всі негаразди, Ви знайшли час та ознайомилися із моєю статтею. Ваші коментарі надихають на подальшу роботу. Наша спільна праця – це маленький внесок у справі здобуття перемоги. Тож успіхів Вам на освітянській ниві, а нашій Батьківщині – миру. Слава Україні!
Автор статті чітко обґрунтувала організаційно-педагогічні умови здійснення методичного супроводу діяльності педагогів щодо залучання учнів до участі у науково-досідній роботі та важливість
ВідповістиВидалитистворення дієвої структури методичної роботи у закладах позашкільної та загальної середньої освіти.
Найважливіша проблема сучаснної освіти - збереження та розвиток обдарованості. Одним із основних принципів Нової української школи є - збереження унікальності кожної дитини, а головним завданням стало – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної неповторної особистості, наділеної від природи власними унікальними здібностями. Представлена Марцеліною Володимирівною стаття цікава тим, що в ній описано цілісну систему науково-методичної роботи та досвід діяльності методично-практичної лабораторії «Джерело творчості» КЗ СЮТ з обдарованою молоддю. Авторка запропонувала багату палітру інтерактивних форм, методів та вправ, які сприяють оволодінню педагогічними працівниками основ інноваційної діяльності, технологіям моделювання, проєктування, програмування інноваційних процесів. А результати, що демонструють вихованці в конкурсах і турнірах різного рівня говорять самі за себе. Дякую за цікавий матеріал, творчості, наснаги та подальших успіхів у вихованні майбутнього України!
ВідповістиВидалитиДякую авторці статті, яка узагальнила досвід позашкільної освіти в м.Кропивницькому, окреслила зміст і завдання її роботу, місію та візію. Справді, позашкільна освіта сьогодні - це справжній оазис педагогічної діяльності, що має на меті пошук, підтримку та супровід обдарувань дітей. Надзвичайно важливим є те, що система науково-методичної роботи та досвід діяльності методично-практичної лабораторії «Джерело творчості» КЗ СЮТ своєю кропіткою працею допомагає школярам побудувати власну освітню траєкторію успішності, саморозвитку, зацікавитися науково-дослідницькою діяльністю, навчитися правильно оформлювати конкурсні роботи тощо, тим самим краще підготуватися до професійного самовизначення, загалом до дорослого життя. Розвиток професійної компетентності педагога позашкільного закладу за допомогою інтерактивних форм і методів методичної роботи - це, безперечно, вагомий внесок у майбутнє молодих педагогів, які своєю працею надихатимуть здобувачів освіти до нових звершень і досягнень.
ВідповістиВидалитиДякую автору статті за організацію методичної роботи для розвитку обдарованих учнів. Всебічно і гармонійно розвинута особистість під вдалим керівництвом педагога має значні досягнення.Окрема подяка за наставництво та супровід учнів і педагогів в позакласній діяльності.
ВідповістиВидалитиАвтор статті висвітила актуальні проблеми організації роботи позашкілля в умовах сьогодення. Але в той же час приділила увагу організації методичної роботи КЗ «СЮТ Кропивницької міської ради» на прикладі діяльності методично-практичної лабораторії «Джерело творчості». Марцеліна Володимирівна також визначила умови оволодіння педагогічними працівниками основами інноваційної діяльності для отримання позитивних результатів у розвитку їхньої професійної компетентності та запровадження ефективних технологій у роботі позашкільного закладу освіти.
ВідповістиВидалитиДякую авторці за цікаву та змістовну статтю, у якій грунтовно описано узагальнений досвід роботи з розвитку професійної компетентності педагога позашкільного закладу. Досвід, який описала Марцеліна Володимирівна, є дуже корисним як для працівників позашкільних центрів, так і для педагогів. Згодна з авторкою статті, що в умовах сьогодення, коли в Україні війна, неабияк важлива згуртована робота вихованців та вихователів закладу, адже це сприяє налагодженню психологічного комфорту.
ВідповістиВидалитиВ статті досліджені умови оволодіння педагогічними працівниками основами інноваційної діяльності, технологіями моделювання, проєктування, програмування інноваційних процесів, запровадження проєктних технологій у роботі позашкільного закладу. Дякую за змістовну статтю
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву та змістовну статтю. Повністю згодна з тим, що оптимальне функціонування позашкільного педагогічного процесу забезпечується здатністю і вмінням його організаторів виявити таланти, залучати дітей до власної системи цінностей, насичувати педагогічний процес такою творчою роботою, яка має велике духовне і соціальне значення, а рівень компетентності педагога має в цьому процесі важливе значення.
ВідповістиВидалитиДана стаття актуальна, тому що розкриває важливі аспекти розвитку сучасної молоді. МАН - це платформа , яка дає можливість розвиватись та самовдосконалюватись талановитим здобувачам освіти, залучаючи їх до науково-дослідницької та експерементальної роботи. Навіть у форматі змішаного навчання створюються умови для формування інтелектуального потенціалу нації. Оптимальне функціонування інноваційної педагогічної діяльності забезпечує здатність і вміння виявляти та розвивати таланти, залучати дітей до системи цінностей.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву та змістовну статтю, в якій відображається сучасний погляд на компетентність, важливість всебічного розвитку педагогічної майстерності в роботі позашкілля. В даний час доцільно поєднувати навчання, конкурси, турніри. Матеріал цікавий та корисний, успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиСучасна та цікава стаття. Вона розкриває ідеї розвитку сучасної молоді. Обдаровані діти, талановиті учні - наше майбутнє,те, що надихає на творчу роботу та формування науково-дослідницької роботи у закладах освіти.
ВідповістиВидалитиАвтор статті доводить , що оволодіння педагогічними працівниками основами інноваційної діяльності, технологіями моделювання, проєктування, програмування інноваційних процесів, запровадження проєктних технологій у роботі позашкільного закладу стимулює і посилює позитивну мотивацію до навчання, оскільки воно: особистісно-орієнтоване, активізує дидактичні підходи – діяльнісне навчання, мозковий штурм, евристичне та проблемне навчання, дискусії, командне навчання; дозволяє вчитись на власному досвіді та досвіді інших; приносить задоволення учням, які бачать продукт своєї власної праці. Ідеї інноваційних технологій реалізовуються в освітній і навчальній практиці як універсальний засіб для розвитку ініціативи, творчої самостійності людини, забезпечення зв’язку знань із життям, із працею, з наукою.
ВідповістиВидалитиДякую, Марцеліно Володимирівно, за якісну та грунтовну наукову статтю, в якій поєднані теоретичні засади та Ваш практичний досвід щодо дослідженні умов оволодіння, в тому числі нами - Вашими колегами - педагогічними працівниками КЗ СЮТ - основами інноваційної діяльності, технологіями моделювання, програмування інноваційних процесів, запровадження проєктних технологій тощо, в контексті реалізації науково-методичної проблеми нашого позашкільного закладу, яка передбачає розвиток професійної компетентності творчого педагога як умови формування компетентного вихованця. Подальших Вам творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиСтворення сучасної моделі освітнього простору позашкільного навчального закладу є тим самим засобом вирішення головного завдання, що забезпечить успіх впровадження інноваційних технологій в освіту на всіх його рівнях. Заклад освіти розробляє власну модель інформаційно-освітнього середовища в сучасному Інтернет-просторі, педагоги оволодівають навиками роботи з сучасними інформаційними технологіями та інформаційною культурою. Інноваційна модель освітнього простору в статті Марцеліни Пахолівецької розглядається як конструкція, яка здатна забезпечити різні форми: фізичний простір спільної навчальної діяльності здобувачів освіти, адміністрації та усього педагогічного колективу, віртуальний простір в глобальному розумінні та його складові: тексти, мультімедіа, соцмережі тощо.
ВідповістиВидалитиЦікава інформація. Вивчення досвіду наставників молодими педагогами, розвиток та втілення у життя їх професійної компетентності за допомогою сучасних методів навчання і виховання. Використання ними таких форм підготовки як диспути, консультації, презентації, дійсно є дуже важливими.
ВідповістиВидалитиПредставлена Марцеліною Володимирівною стаття поєднала досвід та сучасний погляд на реалізацію основних завдань позашкільної освіти Кропивницького. Дякую за цікаву та актуальну інформацію. Бажаю подальшого успіху!
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікавий, змістовний матеріал, в якому розкрито суть діяльності закладу позашкільної освіти в умовах сьогодення. Досвід роботи Марцеліни Володимирівно обов'язково візьму до уваги.
ВідповістиВидалитиАвтор статті описує важливість та актуальність наукового розроблення методичного супроводу професійної діяльності педагога в сучасних умовах. Дякую за досвід в даному питанні.
ВідповістиВидалитиМарцеліна Володимирівна розкрила сутність розвитку освіти Кропивницького, окреслила основні шляхи реалізації творчого потенціалу вчителя та учня
ВідповістиВидалитиШановні колеги! Дякую за те, що попри всі негаразди, Ви знайшли час та ознайомилися із моєю статтею. Ваші коментарі надихають на подальшу роботу. Наша спільна праця – це маленький внесок у справі здобуття перемоги. Тож успіхів Вам на освітянській ниві, а нашій Батьківщині – миру. Слава Україні!
ВідповістиВидалитиДякую Марцеліні Володимирівні за цікаву та змістовну статтю! Окреслено сучасний погляд на розвиток творчого потенціалу педагога та здобувачів освіти
ВідповістиВидалити