Дякую, пані Людмило, за викладений матеріал. Нетрадиційний та цікавий підхід у статті. Медіаосвіта завжди була актуальною темою, а в умовах війни взагалі повинна охоплювати усіх учасників освітнього процесу.
Дякую автору за статтю. Взагалі медіаграмотність це вимога на усі часи, а у період інформаційної війни її значення зростає. Ми - педагоги повинні у цьому наскільки розбиратися, щоб навчити і наших дітей.
Цілком згодна, що медіаосвіта вкрай важлива. Дякую за матеріал. Особливо сподобався підхід автора до споживання інформації з андрагогістичної точки зору.
Я цікавлюся питанням медіаграмотності давно. Намагаюся привити у дітей культуру споживання інформації. Але ніколи не розглядала своїх колег у якості учнів із цього питання. А мабуть варто, бо дехто з них слабенько володіє комп'ютером, не користується соціальними мережами і інтернетом. Отже має обмежений об'єм інформації для повноцінного аналізу. Над цим справді треба замислитись. Дякую, колего.
Матеріал мені сподобався. Автор висвітлила проблему медіаграмотності нашого суспільства. Педагоги мали б краще орієнтуватися у інформаційному просторі та нажаль, рівень медійної компетенції дійсно низький. Є куди працювати.
Прикро це визнавати, та з віком дійсно стаєш інформаційно менш гнучким. Наче б то і досвід є і від колег намагаєшся не відставати. Але дивишся на більш молодих колег і про себе відмічаєш, що у багатьох речах, які вони обговорюють, ти розумієшся набагато слабкіше. Згодна, що андрагогічна складова повинна обов'язково враховуватись при навчанні педагогів. Дякую автору за статтю.
Дякую за змістовну статтю. Погоджуюсь з автром, що медіаграмотність це невідємна частина освіти сучасного здобувача освіти. Педагоги як і діти мають вміло користуватись інформаційним простором.
Згодна повністю із автором статті - медіаосвіта важлива. Та ще більш важливо підійти до процесу навчання цій компетентності виважено, щоб охопити людей різного віку. Дякую автору.
Переконана, в сучасному світі традиційні та інтернет-медіа мають неабияке значення у формуванні суспільної думки, а також можуть спричиняти зниження в соціумі імунітету до соціально шкідливих інформаційних впливів. Саме тому медіаосвіта освітянської спільноти є надзвичайно актуальною. Медіаграмотність – це насамперед розвиток здатності людини сприймати, створювати, аналізувати, оцінювати інформацію, а також здатність чинити спротив маніпуляціям та шкідливій пропаганді. Важливо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології та, як на нас впливає інформаційний тиск. Особливо важливо вміти захищатися від цих небезпек і користуватися можливостями, які надають медіа. Тому, тема, яку розкрила колега в своїй роботі, є надзвичайно актуальною. Варто скористатися запропонованими рекомендаціями, щоб мати "постійне щеплення критичним мисленням та вакцинацію медіаграмотністю".
Згодна із автором, медіаосвіта - це саме той важіль, який педагог має використовувати у боротьбі із пропагандою. І при цьому ще й займатися роз'яснювальною роботою серед учнів, батьків і колег. Дякую автору.
Цікава робота. Медіаграмотність важлива в усі часи, а у період війни її значення зростає у кількасот разів. Потрібно навчатися відрізняти фейки, пропаганду, мову ворожнечі, щоб не потрапити у тенета дезінформації та навчати цьому наших дітей, які ще недосвідчені, та наших батьків, які занадто довірливі. Автору бажаю натхнення, успіхів.
Дуже актуальна тема. Питання медіаграмотності повинно бути винесено як тема факультативних занять. І вчителі повинні бути серед учнів, щоб вивчати це питання досконало.
Повністю згідна з автором статті і коментарями колег, що медіаграмотність дуже важлива. Нас щодня оточує різноманітна інформація. Іноді вона буває об'єктивною, а радше - суб'єктивною. Задача споживача інформації навчитися фільтрувати ці потоки і треба вміти це робити незалежно від віку.
У своїй статті пані Людмила точно підмітила, що сучасні діти починають користуватись інформаційним полем з наймолодшого віку. Навчити їх, яким джерелам можна довіряти, як критично оцінювати матеріал, знати, що таке фейкові новини – має педагог. Тільки педагог який навчається, багато знає про медіаспоживання може навчити дітей, як протистояти фейкам та дотриматися інформаційної безпеки. Дякую за цікаву статтю.Буду матеріал використовувати у своїй роботі.
Згодна з автором, та коментарями, що медіаграмотності потрібно приділяти більше уваги у наш час. Здавалося б, що це стосується дітей, як самих недосвідчених споживачів, та у цьому і є спірне питання. Саме дорослим людям, які сформували свій світогляд на основі певних шаблонів та стереотипів видається найважче. Їм треба перебудовуватися і тут дійсно без андрагогіки не обійтись. Дякую, пані Людмило, матеріал викладений чудово і грамотно.
Дійсно, актуальна тема сьогодення. Педагог сам творець свого інформаційного простору, він сам обирає інформацію для споживання, але нам, педагогам потрібно навчитися захищатися від потеційно шкідливих ефектів медіа. Дякую за статтю, дуже цікава та повчальна.
Повністю згодна з викладеною проблематикою. Зараз як ніколи важлива медіаграмотність. Звісно, що ми самі обираємо джерело інформації і питання у тому, щоб вміти правильно його спожити та опрацювати.
Відверто кажучи, коли спілкуєшся зі знайомими, родичами, деякими колегами то стає таке враження, що всі новини вони отримують лише із Фейсбуку - однотипність і поверхневість суджень, ніякого критичного мислення. Я вважаю, що навчання медіаосвіті повинно торкнутися усіх вікових категорій та соціальих груп. Ми повинні вчитися: знайти, розпізнати, відфільтрувати, осмислити, проаналізувати і тільки потім за потреби поширити. У деяких осіб цей шлях обмежується: знайти-поширити. Це не лише неправильно, а й небезпечно. Піднята автором тема медіаграмотності педагогів сьогодні є найбільш доречною та актуальною бо педагог - це просвітитель який повинен уміти сам і навчати інших.
Так, я згодна, що медіаграмотність потрібно підвищувати, але хочу відмітити, що за останні роки педагоги суттєво підвищили свій рівень медіаосвіти. Автор статті правильно підняла питання про саме андрагогічний напрям у навчанні педагогів. Здобування знань повинно відбуватися у відповідності до віку здобувачів освіти. Це використовується у навчанні дітей, а у навчанні дорослих чомусь ні. Гадаю, що часи змін настали. Навчаймо по-новому. Успіху автору!
Дуже актуальна стаття. Педагоги повинні навчати медіаграмотності учнів. А як це робити не маючи власних знань? Тільки навчання самих вителів створить той плацдарм, на якому можна буде прививати дітям розуміння та культуру медіа.
Формування у громадян медіаінформаційної грамотності і медіакультури відповідно до їх вікових, індивідуальних та інших особливостей визначається як один з пріоритетних напрямів медіаосвіти в Україні. Погоджуюсь з автором, що медіапедагог, який включений в систему медіаосвіти та володіє навиками медіаграмотності, є ключовою фігурою на всіх рівнях системи сучасної освіти. Дякую за висвітлений матеріал, успіхів!
Ірина Кочмар Ліцей "Муніципальний колегіум" Питання медіаграмотності дуже актуальне в наш непростий час. Учитель має навчити учнів мислити критично, а для цього сам повинен навчатися впродовж життя. Дякую Людмилі Іванівні за змістовну статтю й слушні поради
Ми живемо в епоху інформаційного суспільства, де сучасні ЗМІ та новітні інформаційно-комунікаційні технології здатні активно впливати на громадську думку, формувати суспільну та індивідуальну свідомість, змінювати життя соціуму. Сучасний педагог має орієнтуватися в інформаційних потоках, бути медіаграмотним, уміти відбирати й оцінювати все, що надходить ззовні, критично мислити. Надзвичайно цікава та актуальна стаття!
Дякую, пані Людмило, за викладений матеріал. Нетрадиційний та цікавий підхід у статті. Медіаосвіта завжди була актуальною темою, а в умовах війни взагалі повинна охоплювати усіх учасників освітнього процесу.
ВідповістиВидалитиДякую автору за статтю. Взагалі медіаграмотність це вимога на усі часи, а у період інформаційної війни її значення зростає. Ми - педагоги повинні у цьому наскільки розбиратися, щоб навчити і наших дітей.
ВідповістиВидалитиЦілком згодна, що медіаосвіта вкрай важлива. Дякую за матеріал. Особливо сподобався підхід автора до споживання інформації з андрагогістичної точки зору.
ВідповістиВидалитиЯ цікавлюся питанням медіаграмотності давно. Намагаюся привити у дітей культуру споживання інформації. Але ніколи не розглядала своїх колег у якості учнів із цього питання. А мабуть варто, бо дехто з них слабенько володіє комп'ютером, не користується соціальними мережами і інтернетом. Отже має обмежений об'єм інформації для повноцінного аналізу. Над цим справді треба замислитись. Дякую, колего.
ВідповістиВидалитиДякую автору статті за матеріал. Скористалася схемою "Моє медіаполе". Рекомендую усім колегам- це дуже корисно для аналізу свого медіаспоживання.
ВідповістиВидалитиМатеріал мені сподобався. Автор висвітлила проблему медіаграмотності нашого суспільства. Педагоги мали б краще орієнтуватися у інформаційному просторі та нажаль, рівень медійної компетенції дійсно низький. Є куди працювати.
ВідповістиВидалитиМедіаграмотність зараз у тренді. Дякую автору за матеріал. Удачі в роботі.
ВідповістиВидалитиПрикро це визнавати, та з віком дійсно стаєш інформаційно менш гнучким. Наче б то і досвід є і від колег намагаєшся не відставати. Але дивишся на більш молодих колег і про себе відмічаєш, що у багатьох речах, які вони обговорюють, ти розумієшся набагато слабкіше. Згодна, що андрагогічна складова повинна обов'язково враховуватись при навчанні педагогів. Дякую автору за статтю.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю. Погоджуюсь з автром, що медіаграмотність це невідємна частина освіти сучасного здобувача освіти. Педагоги як і діти мають вміло користуватись інформаційним простором.
ВідповістиВидалитиЗгодна повністю із автором статті - медіаосвіта важлива. Та ще більш важливо підійти до процесу навчання цій компетентності виважено, щоб охопити людей різного віку. Дякую автору.
ВідповістиВидалитиПереконана, в сучасному світі традиційні та інтернет-медіа мають неабияке значення у формуванні суспільної думки, а також можуть спричиняти зниження в соціумі імунітету до соціально шкідливих інформаційних впливів. Саме тому медіаосвіта освітянської спільноти є надзвичайно актуальною. Медіаграмотність – це насамперед розвиток здатності людини сприймати, створювати, аналізувати, оцінювати інформацію, а також здатність чинити спротив маніпуляціям та шкідливій пропаганді. Важливо не тільки знати, які небезпеки несуть із собою цифрові технології та, як на нас впливає інформаційний тиск. Особливо важливо вміти захищатися від цих небезпек і користуватися можливостями, які надають медіа. Тому, тема, яку розкрила колега в своїй роботі, є надзвичайно актуальною. Варто скористатися запропонованими рекомендаціями, щоб мати "постійне щеплення критичним мисленням та вакцинацію медіаграмотністю".
ВідповістиВидалитиЗгодна із автором, медіаосвіта - це саме той важіль, який педагог має використовувати у боротьбі із пропагандою. І при цьому ще й займатися роз'яснювальною роботою серед учнів, батьків і колег. Дякую автору.
ВідповістиВидалитиЦікава робота. Медіаграмотність важлива в усі часи, а у період війни її значення зростає у кількасот разів. Потрібно навчатися відрізняти фейки, пропаганду, мову ворожнечі, щоб не потрапити у тенета дезінформації та навчати цьому наших дітей, які ще недосвідчені, та наших батьків, які занадто довірливі. Автору бажаю натхнення, успіхів.
ВідповістиВидалитиДуже актуальна тема. Питання медіаграмотності повинно бути винесено як тема факультативних занять. І вчителі повинні бути серед учнів, щоб вивчати це питання досконало.
ВідповістиВидалитиПовністю згідна з автором статті і коментарями колег, що медіаграмотність дуже важлива. Нас щодня оточує різноманітна інформація. Іноді вона буває об'єктивною, а радше - суб'єктивною. Задача споживача інформації навчитися фільтрувати ці потоки і треба вміти це робити незалежно від віку.
ВідповістиВидалитиУ своїй статті пані Людмила точно підмітила, що сучасні діти починають користуватись інформаційним полем з наймолодшого віку. Навчити їх, яким джерелам можна довіряти, як критично оцінювати матеріал, знати, що таке фейкові новини – має педагог. Тільки педагог який навчається, багато знає про медіаспоживання може навчити дітей, як протистояти фейкам та дотриматися інформаційної безпеки. Дякую за цікаву статтю.Буду матеріал використовувати у своїй роботі.
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором, та коментарями, що медіаграмотності потрібно приділяти більше уваги у наш час. Здавалося б, що це стосується дітей, як самих недосвідчених споживачів, та у цьому і є спірне питання. Саме дорослим людям, які сформували свій світогляд на основі певних шаблонів та стереотипів видається найважче. Їм треба перебудовуватися і тут дійсно без андрагогіки не обійтись. Дякую, пані Людмило, матеріал викладений чудово і грамотно.
ВідповістиВидалитиДійсно, актуальна тема сьогодення. Педагог сам творець свого інформаційного простору, він сам обирає інформацію для споживання, але нам, педагогам потрібно навчитися захищатися від потеційно шкідливих ефектів медіа. Дякую за статтю, дуже цікава та повчальна.
ВідповістиВидалитиПовністю згодна з викладеною проблематикою. Зараз як ніколи важлива медіаграмотність. Звісно, що ми самі обираємо джерело інформації і питання у тому, щоб вміти правильно його спожити та опрацювати.
ВідповістиВидалитиВідверто кажучи, коли спілкуєшся зі знайомими, родичами, деякими колегами то стає таке враження, що всі новини вони отримують лише із Фейсбуку - однотипність і поверхневість суджень, ніякого критичного мислення. Я вважаю, що навчання медіаосвіті повинно торкнутися усіх вікових категорій та соціальих груп. Ми повинні вчитися: знайти, розпізнати, відфільтрувати, осмислити, проаналізувати і тільки потім за потреби поширити. У деяких осіб цей шлях обмежується: знайти-поширити. Це не лише неправильно, а й небезпечно. Піднята автором тема медіаграмотності педагогів сьогодні є найбільш доречною та актуальною бо педагог - це просвітитель який повинен уміти сам і навчати інших.
ВідповістиВидалитиТак, я згодна, що медіаграмотність потрібно підвищувати, але хочу відмітити, що за останні роки педагоги суттєво підвищили свій рівень медіаосвіти. Автор статті правильно підняла питання про саме андрагогічний напрям у навчанні педагогів. Здобування знань повинно відбуватися у відповідності до віку здобувачів освіти. Це використовується у навчанні дітей, а у навчанні дорослих чомусь ні. Гадаю, що часи змін настали. Навчаймо по-новому. Успіху автору!
ВідповістиВидалитиДуже актуальна стаття. Педагоги повинні навчати медіаграмотності учнів. А як це робити не маючи власних знань? Тільки навчання самих вителів створить той плацдарм, на якому можна буде прививати дітям розуміння та культуру медіа.
ВідповістиВидалитиФормування у громадян медіаінформаційної грамотності і медіакультури відповідно до їх вікових, індивідуальних та інших особливостей визначається як один з пріоритетних напрямів медіаосвіти в Україні. Погоджуюсь з автором, що медіапедагог, який включений в систему медіаосвіти та володіє навиками медіаграмотності, є ключовою фігурою на всіх рівнях системи сучасної освіти. Дякую за висвітлений матеріал, успіхів!
ВідповістиВидалитиСтаття пані Людмили містить надзвичайно корисний та необхідний для сучасного педагога матеріал! Дякую авторці за змістовну наукову розвідку!
ВідповістиВидалитиІрина Кочмар Ліцей "Муніципальний колегіум"
ВідповістиВидалитиПитання медіаграмотності дуже актуальне в наш непростий час. Учитель має навчити учнів мислити критично, а для цього сам повинен навчатися впродовж життя. Дякую Людмилі Іванівні за змістовну статтю й слушні поради
Ми живемо в епоху інформаційного суспільства, де сучасні ЗМІ та новітні інформаційно-комунікаційні технології здатні активно впливати на громадську думку, формувати суспільну та індивідуальну свідомість, змінювати життя соціуму. Сучасний педагог має орієнтуватися в інформаційних потоках, бути медіаграмотним, уміти відбирати й оцінювати все, що надходить ззовні, критично мислити. Надзвичайно цікава та актуальна стаття!
ВідповістиВидалити