Дякую автору за цікаву статтю. Дійсно, Нова українська школа вимагає нових підходів та методів. Зокрема, діяльнісний підхід є важливим при вивченні предметів природничого циклу. Це не лише гарна мотивація для учнів, а й чудовий спосіб організації освітнього процесу. Як показала автор статті на власному досвіді, дидактична гра сприяє командній роботі, що є важливим під час роботи в 5-х класах НУШ.
Дійсно, діяльнісний підхід під час вивчення дисциплін природничого циклу впливає на розвиток дитини як особистості, насамперед через навчально-пізнавальну діяльність. Аліна Олексіївна у своїй статті наглядно показала результативність використання дидактичної гри порівняно з вивченням матеріалу за допомогою підручника. Надзвичайно важливо навчити учня використовувати набуті знання та навички шляхом самостійної, активної та різнобічної навчально-пізнавальної діяльності. Дякую автору за змістовну статтю.
Повністю згодна з автором статті, що під час дистанційного навчання в учнів знизилася мотивація навчання. Діяльнісний підхід у навчанні підвищує інтерес та зацікавленість предметом, спонукає до вивчення теми уроку через цікаві дидактичні ігри та можливість використати здобуті знання в житті.
Дякую автору за цікаву статтю. Дійсно, Нова українська школа вимагає нових підходів та методів. Зокрема, діяльнісний підхід є важливим при вивченні предметів природничого циклу. Це не лише гарна мотивація для учнів, а й чудовий спосіб організації освітнього процесу. Як показала автор статті на власному досвіді, дидактична гра сприяє командній роботі, що є важливим під час роботи в 5-х класах НУШ.
ВідповістиВидалитиДійсно, діяльнісний підхід під час вивчення дисциплін природничого циклу впливає на розвиток дитини як особистості, насамперед через навчально-пізнавальну діяльність. Аліна Олексіївна у своїй статті наглядно показала результативність використання дидактичної гри порівняно з вивченням матеріалу за допомогою підручника. Надзвичайно важливо навчити учня використовувати набуті знання та навички шляхом самостійної, активної та різнобічної навчально-пізнавальної діяльності. Дякую автору за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиПовністю згодна з автором статті, що під час дистанційного навчання в учнів знизилася мотивація навчання. Діяльнісний підхід у навчанні підвищує інтерес та зацікавленість предметом, спонукає до вивчення теми уроку через цікаві дидактичні ігри та можливість використати здобуті знання в житті.
ВідповістиВидалити