Дякую за цікаву статтю в якій доступно узагальненно про сучасні тенденції та перспективи досягнення якісної дошкільної освіти. Гарних успіхів у подальшій роботі!
Дякую Вам за чудову статтю. Актуальність модернізації дошкільної освіти обумовлена: реформуванням галузі, необхідністю вдосконалення змісту, оновленням цілей, завдань, існуючими протиріччями.Завдання дошкільної освіти (від трьох до шести-семи років) спрямовані на особистісне зростання дитини, набуття дошкільної зрілості в різних видах дитячої діяльності, формування базових компетентностей, важливих для подальшого розвитку на наступних рівнях освіти, зокрема комунікації, навичок командної роботи, креативності, критичного мислення тощо.
У статті Ви висвітлюєте рівний доступ до дошкільної освіти. У дошкільному віці дитина починає засвоювати моральні норми, уявлення та оцінки, джерелом яких є спілкування з дорослими, їх особистий приклад, слухання казок та оповідань морально – етичного змісту, бесіди тощо. За умов правильного виховного впливу у дошкільнят формується контрольованість своїх дій, вміння керувати своїми емоціями та подолання труднощів. Дошкільний період є важливим для формування самооцінки дитини, здатності адекватно сприймати й оцінювати себе, свої вчинки. У результаті нормального розвитку вищесказаних показників формується особистісне новоутворення – дошкільна зрілість.Дякую автору за статтю, матеріали якої буду використовувати на практиці.
Дуже актуальна тема. Найважливішу роль на шляху до здобуття дошкільної зрілості дітей відіграє педагог. Його основна роль – організувати освітній процес, спираючись на здобуті дітьми знання, вміння та навички, але з прогнозуванням отримання нових; створення такого розвивального та ігрового середовища, в якому дитина прагне отримати нове шляхом зацікавлення, непримусового пізнання. «Треба визнати – самим головним фактором розвитку дошкільної зрілості виступає спосіб організації життєдіяльності дитини. Щодня, кожна година дошкільника мають бути насичені подіями, бо час швидкоплинний, а завдань дуже багато»
Проте дошкільна зрілість — це не лише володіння знаннями, перш за все, це володіння вміннями раціонально використовувати знання, міркувати та приймати рішення, правильно діяти в певних обставинах, з урахуванням своїх можливостей та з оглядом на інших учасників ситуації. Дякую вам Ірина Вікторівна за змістовну, цікаву та вичерпну статтю.
Дякую,за цікаву статтю👍💐
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву статтю в якій доступно узагальненно про сучасні тенденції та перспективи досягнення якісної дошкільної освіти. Гарних успіхів у подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиДякую вам за відгук
ВидалитиДякую Вам за чудову статтю. Актуальність модернізації дошкільної освіти обумовлена: реформуванням галузі, необхідністю вдосконалення змісту, оновленням цілей, завдань, існуючими протиріччями.Завдання дошкільної освіти (від трьох до шести-семи років) спрямовані на особистісне зростання дитини, набуття дошкільної зрілості в різних видах дитячої діяльності, формування базових компетентностей, важливих для подальшого розвитку на наступних рівнях освіти, зокрема комунікації, навичок командної роботи, креативності, критичного мислення тощо.
ВідповістиВидалитиУ статті Ви висвітлюєте рівний доступ до дошкільної освіти. У дошкільному віці дитина починає засвоювати моральні норми, уявлення та оцінки, джерелом яких є спілкування з дорослими, їх особистий приклад, слухання казок та оповідань морально – етичного змісту, бесіди тощо. За умов правильного виховного впливу у дошкільнят формується контрольованість своїх дій, вміння керувати своїми емоціями та подолання труднощів. Дошкільний період є важливим для формування самооцінки дитини, здатності адекватно сприймати й оцінювати себе, свої вчинки. У результаті нормального розвитку вищесказаних показників формується особистісне новоутворення – дошкільна зрілість.Дякую автору за статтю, матеріали якої буду використовувати на практиці.
ВідповістиВидалитиДуже актуальна тема. Найважливішу роль на шляху до здобуття дошкільної зрілості дітей відіграє педагог. Його основна роль – організувати освітній процес, спираючись на здобуті дітьми знання, вміння та навички, але з прогнозуванням отримання нових; створення такого розвивального та ігрового середовища, в якому дитина прагне отримати нове шляхом зацікавлення, непримусового пізнання. «Треба визнати – самим головним фактором розвитку дошкільної зрілості виступає спосіб організації життєдіяльності дитини. Щодня, кожна година дошкільника мають бути насичені подіями, бо час швидкоплинний, а завдань дуже багато»
ВідповістиВидалитиПроте дошкільна зрілість — це не лише володіння знаннями, перш за все, це володіння вміннями раціонально використовувати знання, міркувати та приймати рішення, правильно діяти в певних обставинах, з урахуванням своїх можливостей та з оглядом на інших учасників ситуації. Дякую вам Ірина Вікторівна за змістовну, цікаву та вичерпну статтю.
ВідповістиВидалити