Українська мова та література, як шкільний предмет, і в умовах звичного навчання - одна із складніших дисциплін шкільного курсу, а при нових умовах тим більше, носить раціоналізаторський характер. Тема розкрита глибоко і всебічно.
Тема роботи дуже актуальна на сьогодні. Дізнався багато нових платформ та сервісів для створення уроків, які в подальшому можна буде використовувати у власній педагогічній діяльності. Бажаю автору натхнення та успіхів в подальшій педагогічній діяльності)
Дякую авторці за цікаву роботу. Застосовуючи велику кількість різних онлайн сервісів ми, безумовно, заохочуємо і зацікавлюємо учнів. Але, нажаль, певна частина "пасивних" учнів випадає з поля зору вчителя які б різноманітні ІКТ він не застосовував. В даній статі наведені корисні поради, що допоможуть залучити більше таких "пасивних" учнів, обов'язково врахую їх у своїй діяльності.
Дякую за цікаву і актуальну статтю. Вчитель ділиться досвідом, як можна зацікавити учнів під час дистанційного навчання і зробити цей процес цікавим і плідним. В наших умовах це надзвичайно потрібно. Успіхів у роботі!
Підтримую пані Ольгу в тому, що під час дистанційного навчання дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, відтворення, але саме від учителя залежить, яким буде цей шлях— наповнений активною життєдяльністю чи пасивним спогляданням.
Дуже корисна стаття. Описано багато онлайн платформ та додатків, якими можна користуватись для дистанційного навчання, щоб зацікавити учнів.
ВідповістиВидалитиУкраїнська мова та література, як шкільний предмет, і в умовах звичного навчання - одна із складніших дисциплін шкільного курсу, а при нових умовах тим більше, носить раціоналізаторський характер. Тема розкрита глибоко і всебічно.
ВідповістиВидалитиМ. Комар Щиро дякую. Дуже захопила ідея організації групової роботи на дистанційних уроках.
ВідповістиВидалитиТема роботи дуже актуальна на сьогодні. Дізнався багато нових платформ та сервісів для створення уроків, які в подальшому можна буде використовувати у власній педагогічній діяльності. Бажаю автору натхнення та успіхів в подальшій педагогічній діяльності)
ВідповістиВидалитиДякую авторці за цікаву роботу. Застосовуючи велику кількість різних онлайн сервісів ми, безумовно, заохочуємо і зацікавлюємо учнів. Але, нажаль, певна частина "пасивних" учнів випадає з поля зору вчителя які б різноманітні ІКТ він не застосовував. В даній статі наведені корисні поради, що допоможуть залучити більше таких "пасивних" учнів, обов'язково врахую їх у своїй діяльності.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву і актуальну статтю. Вчитель ділиться досвідом, як можна зацікавити учнів під час дистанційного навчання і зробити цей процес цікавим і плідним. В наших умовах це надзвичайно потрібно. Успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиПідтримую пані Ольгу в тому, що під час дистанційного навчання дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, відтворення, але саме від учителя залежить, яким буде цей шлях— наповнений активною життєдяльністю чи пасивним спогляданням.
ВідповістиВидалити