Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Тетяна ТЕРНАВСЬКА

7 коментарів:

  1. Запропонована до розгляду стаття є досить актуальною, так як формування основних ключових компетентностей в учнів є складовою Державниго стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Стаття лаконічно та чітко висвітлює формування даних компетентностей під час уроків хімії. Тетяна Анатоліївна особливу увагу приділяє формуванню в учнів компетентностей, що розвивають в них екологічну грамотність, передбачають розумне та раціональне користування природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення та актуалізацію ролі навколишньої екосистеми для здоров’я та життя людини, бажання та можливість дотримуватися здорового способу життя. Також в статті є посилання на багато використаних джерел, в тому числі іноземних авторів. Ввавжаю даний досвід може бути корисним для педагогічної спільноти міста. Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Досить ґрунтовно окреслено цілі і завдання Нової української школи . Учитель формує у здобувачів освіти ключові компетентності визначенні Державним стандартом освіти, у своїй доповіді спирається на наукові здобутки сучасної педагогіки.
      Філіпова Л.О. , Чернецька Н.Б.

      Видалити
    2. Акішова Руслана16 січня, 2023

      Руслана Акішова, КЗ " НВО " Мрія".
      Запропонована для розгляду стаття є надзвичайно актуальною та цікавою, основні напрямки формування вчителем основних освітніх компетентностей здобувача освіти в результаті навчання у дистанційному форматі є актуальною підчас онлайн уроків хімії. Дійсно, формування основних освітніх компетентностей у процесі вивчення хімії та вибір методів роботи педагогічного працівника має бути гармонізовано відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти, кола їх інтересів. Варто використовувати проблемно-ситуаційні, фасилітативні та творчі методи освітнього процесу. Дякую автору за актуальну та змістовну статтю.

      Видалити
  2. Досить ґрунтовно окреслено цілі і завдання Нової української школи . Учитель формує у здобувачів освіти ключові компетентності визначенні Державним стандартом освіти, у своїй доповіді спирається на наукові здобутки сучасної педагогіки.
    Філіпова Л.О. , Чернецька Н.Б.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую Тетяні Анатоліївні за статтю!!! Лаконічно та доступно описано про основні ключові компетентності в процесі вивчення хімії!!! Дуже цікава стаття!!!

    ВідповістиВидалити
  4. В статті висвітлено реалії сьогодення, а саме важку роботу вчителя хімії підчас війни, дистанційного навчання. Все написано просто та зрозуміло. Дякую вам за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю! Прочитала досить цікаву статтю, і можу сказати що згідна з автором на 100, а можливо на 200 відсотків. Чому? Звичайно що формування основних освітніх компетентностей у процесі вивчення хімії та вибір методів роботи педагогічного працівника має бути гармонізовано відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти. І тому, перед педагогом стоїть вибір викладати предмет, щоб його зрозуміли усі здобувачі освіти, або викладати предмет, щоб його зрозуміли не усі. Звичайно що хімія досить важкий предмет...., але я уявляю як Тетяна Анатоліївна демонструє його, і я впевнена що на її уроках учні отримують знання, пізнають щось нове і цікаве. А новітні технології є невід'ємними, особливо у теперішніх реаліях нашого життя на сьогодні. Дякую з чудову статтю. Успіхів у всіх починаннях, і гарних і розумних учнів.

    ВідповістиВидалити