Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Альбіна СЄМІДЄТНА

12 коментарів:

  1. Дякую автору за цікавий матеріал! Сьогодні для багатьох педагогів буде актуальною онформація про те, як освітня програма дає можливість реалізувати автономію закладу та право на освіту через практичну діяльність учасників освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  2. Цікава стаття за змістом. Прочитавши статтю одразу розумієш як організувати освітню програму. Лишається тільки у відповідності до кроків, які розглянуті у статті, додати свій матеріал. Чітко вказані усі документи, які необхідні для створення освітнього простоу..

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую автору за чудову статтю. Багато чого зрозуміла, які програми інсують і чим вони одна від одної відрізняються. Як гарно організовується навчальний процес для кращого розуміння учнями матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  4. Створення власної освітньої програми є актуальним питанням сьогодення. У статті дуже добре розкрито тему створення власної освітньої програми для досягнення визначених результатів навчання, для реалізації автономії закладу, реалізації права на освіту, тощо... Дякую автору статті.

    ВідповістиВидалити
  5. У статті повно та доступно розкрито актуальне питання створення освітньої програми: опис, пояснення, нормативний супровід, розподіл, очікувані результати. Дякую за представлений матеріал.

    ВідповістиВидалити
  6. У статті послідовно та розгорнуто розкрито питання особливостей створення освітньої програми першого циклу базової середньої освіти - адаптаційного (5-6 роки навчання). Детально проаналізовано компоненти освітньої програми , яка дає можливість реалізувати право на освіту через практичну діяльність учасників освітнього процесу саме у процесі навчання. Дякую автору за цікаву і змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  7. В своїй статті авторка детально проаналізувала створення та реалізація навчальної програми, яка допоможе автономно здійснювати свою функцію закладам освіти, а споживачам послуг отримувати актуальні знання.

    ВідповістиВидалити
  8. Особливості створення освітньої програми першого циклу базової середньої освіти є актуальним і доречним.Тому дана стаття заслуговує на увагу!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже важливим і прогресивним фактом є, те, що освітня програма дає можливість у процесі навчання, урахувати потреби та інтереси здобувачів освіти та спроможність закладу освіти для надання якісних освітніх послуг. Дякую автору за змістовний опис особливостей створення освітньої програми першого циклу базової середньої освіти.

    ВідповістиВидалити
  10. Матеріал, представлений в робті, є цінним, адже в ньому деталізовано та проаналізовано компоненти освітньої програми, детально розкрито особливості створення освітньої програми першого циклу базової середньої освіти - адаптаційного (5-6 роки навчання). Саме це сьогодні надзвичайно актуально для педагогів, які працюють за новим Державним стандартом. Дякую колезі за представлений досвід та успіхів у розбудові сучасної української школи.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую автору за статтю, матеріал викладено ясно та доступно. Повністю згодна, що освітня програма дає можливість реалізувати автономію закладу та враховує потреби та інтереси здобувачів освіти першого циклу базової середньої освіти для надання якісних знань кожному.

    ВідповістиВидалити
  12. Автор цікаво і доступно висвітила у даній статті що, Освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання. Кожний заклад маючи автономію може підібрати освітню програму, відповідно до можливостей здобувачів освіти

    ВідповістиВидалити