Дуже корисна та цікава стаття. Автор розкриває методи і прийоми роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Навчає учнів пізнавати, осмислювати, оцінювати минуле України та світу. Використовує і запроваджує власні прийоми роботи з картою. Навчає учнів працювати з різними джерелами історичної інформації. Формує творчу, соціальну активність учнів.
Катерина Ярошевська, вчитель-дефектолог. З професійною цікавістю ознайомилась зі статтею колеги. Історичні компетентності у учнів з ООП важко сформувати через вади їх пізнавальних можливостей, але вчитель на своїх уроках вдало намагається знайти підхід до кожного учня, зацікавити їх, використовує інтерактивні і варіативні методи, успішно поєднує традиційні прийоми викладання з новими, прогресивними, дуже цікава умовно-графічна наочність на його уроках. І я вважаю, що учні, завдяки цим урокам, матимуть чітку громадянську позицію і стануть птріотами Батьківщини.
Без історії - немає і людини, коріння. Учнів з особливими освітніми потребами треба вміти зацікавити, щоб процес пізнання не був нудним, формальним. Автор чудово розкрив сучасні, новітні технології. Дякую!
Читаючи статтю, відразу видно, що вчитель систематично впроваджує предметні компетентності на уроках історії. Це дуже важливо зараз в освіті. Не на папері, а в реальному освітньому процесі реалізовувати компетентнісний підхід. Дякую автору за змістовний та корисний матеріал длі вчителів - предметників. Є чому повчитися. Успіхів вам у професійному житті!
Учителі – це люди, які виховують майбутнє нашої Батьківщини, вкладаючи в них частинку своєї мудрості. Дякую автору статті за цікавий і змістовний матеріал.
Дуже цікава стаття. Згодна з автором статті - використання різноманітних елементів освітніх технік і методик допомагають учням зацікавитися, сконцентруватися і краще засвоїти матеріал. Результатом освітнього процесу є компетентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення до свого майбутнього. Дякую, що поділилися досвідом.
Цікава змістовна стаття. Вчитель деталізовано розкрив поняття історичної компетентності, на конкретних прикладах показав її складові.Сподобались прийоми роботи з історичною картою за допомогою магнітних вказівників.Це суттєво підвищує інтерес здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями до роботи. Дякую за статтю.
Дякую за змістовну та корисну статтю. Педагог має великий досвід та практичні напрацювання у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Дуже важливо, коли вчитель застосовує не лише традиційні методи і прийоми навчання, а знаходиться у постійному пошуку ефективних власних педагогічних ідей та прийомів роботи. Натхнення та нових успіхів Вам!
Надзвичайно актуальна тема. Стаття розкриває сучасні підходи для глибокого та професійного викладання предмету. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю!
Дуже корисна та цікава стаття. Автор розкриває методи і прийоми роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Навчає учнів пізнавати, осмислювати, оцінювати минуле України та світу. Використовує і запроваджує власні прийоми роботи з картою. Навчає учнів працювати з різними джерелами історичної інформації. Формує творчу, соціальну активність учнів.
ВідповістиВидалитиКатерина Ярошевська, вчитель-дефектолог.
ВідповістиВидалитиЗ професійною цікавістю ознайомилась зі статтею колеги. Історичні компетентності у учнів з ООП важко сформувати через вади їх пізнавальних можливостей, але вчитель на своїх уроках вдало намагається знайти підхід до кожного учня, зацікавити їх, використовує інтерактивні і варіативні методи, успішно поєднує традиційні прийоми викладання з новими, прогресивними, дуже цікава умовно-графічна наочність на його уроках. І я вважаю, що учні, завдяки цим урокам, матимуть чітку громадянську позицію і стануть птріотами Батьківщини.
Згодна з попередніми коментарями. Стаття цікава та корисна. Дякую автору
ВідповістиВидалитиЗнання своєї історії- це життєво необхідний оьовязок кожного громадянина своєї держави. Дякую автору за цікавий, сучасний матеріал
ВідповістиВидалитиБез історії - немає і людини, коріння. Учнів з особливими освітніми потребами треба вміти зацікавити, щоб процес пізнання не був нудним, формальним. Автор чудово розкрив сучасні, новітні технології. Дякую!
ВідповістиВидалитиЧитаючи статтю, відразу видно, що вчитель систематично впроваджує предметні компетентності на уроках історії. Це дуже важливо зараз в освіті. Не на папері, а в реальному освітньому процесі реалізовувати компетентнісний підхід. Дякую автору за змістовний та корисний матеріал длі вчителів - предметників. Є чому повчитися. Успіхів вам у професійному житті!
ВідповістиВидалитиУчителі – це люди, які виховують майбутнє нашої Батьківщини, вкладаючи в них частинку своєї мудрості. Дякую автору статті за цікавий і змістовний матеріал.
ВідповістиВидалитиДуже цікава стаття. Згодна з автором статті - використання різноманітних елементів освітніх технік і методик допомагають учням зацікавитися, сконцентруватися і краще засвоїти матеріал. Результатом освітнього процесу є компетентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення до свого майбутнього. Дякую, що поділилися досвідом.
ВідповістиВидалитиЦікава змістовна стаття. Вчитель деталізовано розкрив поняття історичної компетентності, на конкретних прикладах показав її складові.Сподобались прийоми роботи з історичною картою за допомогою магнітних вказівників.Це суттєво підвищує інтерес здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями до роботи. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну та корисну статтю. Педагог має великий досвід та практичні напрацювання у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Дуже важливо, коли вчитель застосовує не лише традиційні методи і прийоми навчання, а знаходиться у постійному пошуку ефективних власних педагогічних ідей та прийомів роботи. Натхнення та нових успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву інформацію та сучасні підходи в такий не легкий час.
ВідповістиВидалитиНадзвичайно актуальна тема. Стаття розкриває сучасні підходи для глибокого та професійного викладання предмету. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю!
ВідповістиВидалити