Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Тетяна ЧЕКАЛІНА

27 коментарів:

  1. Дякую автору статті за цікавий матеріал та грамотне викладення. 100 % згодна, що оцінка не має бути покаранням, оцінка має бути спонуканням до подальшого вивчення, натхненням до подальшого розвитку, особливо, як зазначила автор "в умовах нестабільного доступу учнів до освітнього процесу". Удачі у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна Чекаліна15 січня, 2023

      Дякую за увагу до моєї статті.

      Видалити
  2. Лариса Назаренко, КЗЛ "Вікторія - П" КМР
    Стаття цікава тим, що розглянуто питання оцінювання, як інструменту взаємодії учнів і вчителів.
    Автор статті чітко розкриває власне бачення сутності оцінювання. Оцінка повинна стати інструментом, що допомагає знайти мету, відчути особистісний поступ і розвиток, отримати знання, має стати джерелом активності.
    Дякую за змістовну та актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна Чекаліна15 січня, 2023

      Дякую пані Ларисо за зворотній зв'язок.

      Видалити
  3. Дякую за цікавий та докладно роз'яснений матеріал щодо видів інструментів оцінювання. Кожен з них ефективний в певній ситуації і саме в комплексі ми можемо отримати об'єктивну оцінку динаміки розвитку компетенцій учня.

    ВідповістиВидалити
  4. Повністю підтримую автора, що оцінювання має бути адекватним, конструктивним, заохочувати та мотивувати, а не надавати відчуття учневі, що його зусилля повинні прикладені лише для того, щоб отримати оцінку. Ну і звичайно зворотній зв'язок в даному процесі є важливим аспектом, адже роз'яснення де важливо допрацювати спонукає зробити аналіз над власної діяльністю та покращити результат. Дякую, що піднімаєте такі важливі теми.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тетяна Чекаліна15 січня, 2023

      Дякую за коментар. Мені важливо почуту думку колег.

      Видалити
  5. В статті пані Тетяна розглянула питання оцінювання, як інструменту взаємодії вчителя та дітей. Проаналізувала різні способи оцінювання в умовах реформування школи в сучасних реаліях, представила аспекти і сторони оцінювання знань і вмінь школярів. Розкрила питання оцінювання з точки зору, того, що оцінка — інструмент, який має привести дітей до успіху.Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  6. Тетяна Чекаліна15 січня, 2023

    Дякую пані Людмило. Питання оцінювання і оцінки дійсно важливий аспект у роботі вчителя.

    ВідповістиВидалити
  7. Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.У своїй роботі колега розкрила питання оцінювання, як інструменту взаємодії учнів і вчителів. Цінним в даній роботі є те, що в ній проаналізовано різні сторони і фактори оцінювання в умовах реформування середньої освіти і викликів сучасних реалій. Матеріал, представлений пані Тетяною, актуальний, своєчасний та заслуговує на увагу педагогів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментар. Плідної та творчої праці усім нам.

      Видалити
  8. Погоджуюсь з авторкою статті про підсумкове оцінювання, адже учень/учениця працює не лише під час підсумкової роботи. Цікавим є виклад про інструменти оцінювання САМЕ ВПЛИВУ навчання на знання, уміння тощо. Правильно викладена градація цих інструментів: від закритих запитань до творчих робіт.
    Дійсно, оцінювання має показувати поступ дитини, проміжні результати, кожне зусилля дитини. Система сучасного оцінювання, як правильно зазначила пані Тетяна, продиктована не лише прописаними стандартами, а й самим життям. Оцінка - це не просто бал, це сходнка можливостей дитини. Дякую Тетяні Іллівні, що підняла та доступно описала проблему сучасного оцінювання.

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, пані Вікторія, за коментар. Намагалась у статті підкреслити саме важливість оцінювання, як індикатор поступу дитини.

    ВідповістиВидалити
  10. Чернецька В.В. "Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач". - підтримую цю тезу. Матеріал статті корисний та актуальний. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю! 100% підтримую Вашу думку, пані Тетяно, щодо завдання сучасного вчителя – розкрити потенціал кожної дитини. Вчительство повинно відійти від принципу “батога і пряника”. Німецький філософ Вільгельм Віндельбанд зауважив, що "будь-яка оцінка бере за мірило певну мету та має сенс і значення тільки для того, хто визнає цю мету". Тож, перш за все вчитель повинен ставити перед собою мету своєї діяльності та розуміти шляхи спільного досягнення її разом з учнями. І саме у такому поєднанні з'явиться поняття "партнерства учень-учитель" та розуміння дитини сенсу навчання.
    Дякую за мудре розуміння проблеми, висвітленої у статті. Творчої та плідної співпраці з учнями! Переможного миру!

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую пані Олено, за увагу до мого допису. Теж вважаю, що шлях вчителя - це "партнерство учень-учитель".
    Усім нам бажаю Перемоги !!!

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую, колего, за цікавий, корисний та змістовний матеріал, лаконічне та, водночас, широке висвітлення такої важливої теми. Підтримую повністю Вашу думку, вважаю, що оцінка орієнтується на рівень досягнень і прогрес учня, а не наголошує на рівні його невдач.
    Успіхів, плідної роботи та високих досягнень!

    ВідповістиВидалити
  14. Світлана Коляда21 січня, 2023

    В умовах реформування української освіти мають змінитися не тільки підходи до формування компетентностей учнів, а й підходи до оцінювання ключових та предметних компетентностей. Погоджуюся і повністю підтримую авторку статті, що оцінка повинна сприйматися учнями як ресурс для розвитку, а не вирок. Дійсно, чітке розуміння критеріїв оцінювання, усвідомлення можливості покращити свій результат, стають важливими аспектами взаємодії учителя і учнів у досягненні спільної мети - якісної освіти.

    ВідповістиВидалити
  15. Світлана Руда22 січня, 2023

    Авторка розглянула досить актуальне питання, яке постає перед кожним педагогом. А саме те, що оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Тому створюймо "ситуацію успіху", оцінюймо конструктивно. Дякую за актуальну та цікаву інформацію!

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую,пані Тетяно, за змістовну інформацію. Реформуванням загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання ,на розвиток особистості учня, на навчання його самостійно оволодівати новими знаннями, на формування функціональних, мотиваційних та соціальних компетентностей.У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання як складової освітнього процесу. Для забезпечення цілісності освітнього процесу необхідно враховувати результати оцінювання навчальних досягнень учнів у доборі змісту, форм і методів роботи для кожного уроку чи заняття. Тому, я цілком погоджуюсь з інформацією, яка викладена у статті. Перемоги нам!

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую за корисний, цікавий матеріал щодо видів інструментів оцінювання. Система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички Акцентує на формувальному оцінюванні – оцінюванні як навчанні та для навчання. Погоджуюся з автором статті, що це спонукає до творчості вчителя та учнів.

    ВідповістиВидалити
  18. Людмила Данильченко22 січня, 2023

    Дякую за статтю, актуальність теми, способи й методи роботи вчителя. Поділяю думку пані Тетяни, що розкрити потенціал кожної дитини - це завдання сучасного вчителя. Оцінка - це лише інструмент взаємодії вчителя й учня, а той фактор, який допомагає дитині піднятися на нову сходинку. Тому педагог має виважено й компетентно формувати критерії оцінювання, враховувати індивідуальність кожного учня. Бажаю успіхів у роботі й переможного року!

    ВідповістиВидалити
  19. Сокур Любов22 січня, 2023

    У цій статті розкрито питання оцінювання учнів . Сьогодні ця тема є актуальною , адже нові державні стандарти освіти НУШ вимагають нових підходів і в організації навчального процесу, і в оцінюванні дітей. Щодня перед будь - яким учителем постають питання - як привести учнів до успіху, як викликати бажання навчатися, як змусити дітей переконатися у власних можливостях і здібностях, яким має бути оцінювання з метою їх особистісного розвитку , як розкрити потенціал своїх вихованців, а не сухо оцінити рівень їх знань тощо. Дякую автору статті Тетяні Чекаліній , адже у цій публікації можна знайти відповіді на питання, що сьогодні постають перед сучасними педагогами у досягненні якісної освіти .

    ВідповістиВидалити
  20. Дякую за цікаву та актуальну статтю, дє розписано сучасні способи, форми й методи вчителя. Тема ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ сьогодення надважлива, це великий крок для вчителя, щоб не помилитися і ніяк не " скривдити учня" , а навпаки ,підтримати.Все актуально щодо очного навчання так і для дистанційного. Вчитель і учень-партнери. Пані Тетяна ,дуже чітко процитувала та надала методичні рекомендації,які мають значний результат для освітнього процесу та прогресу учня. Обов'язково скористуюся Вашими порадами та прикладами! Бажаю успіху у роботі!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Дякую за статтю на актуальну для кожного вчителя тему. Особлива подяка за детальну характеристику методів оцінювання, які дозволяють учителю спостерігати за динамікою розвитку особистісних
    якостей учня / учениці, рівнем сформованості навчальних дій, що співвідносяться
    з очікуваними результатами, сприяти формуванню впевненості щодо власних
    можливостей та навичок;

    ВідповістиВидалити