Дякую автору статті за цікавий матеріал та грамотне викладення. 100 % згодна, що оцінка не має бути покаранням, оцінка має бути спонуканням до подальшого вивчення, натхненням до подальшого розвитку, особливо, як зазначила автор "в умовах нестабільного доступу учнів до освітнього процесу". Удачі у подальшій роботі!
Лариса Назаренко, КЗЛ "Вікторія - П" КМР Стаття цікава тим, що розглянуто питання оцінювання, як інструменту взаємодії учнів і вчителів. Автор статті чітко розкриває власне бачення сутності оцінювання. Оцінка повинна стати інструментом, що допомагає знайти мету, відчути особистісний поступ і розвиток, отримати знання, має стати джерелом активності. Дякую за змістовну та актуальну статтю.
Дякую за цікавий та докладно роз'яснений матеріал щодо видів інструментів оцінювання. Кожен з них ефективний в певній ситуації і саме в комплексі ми можемо отримати об'єктивну оцінку динаміки розвитку компетенцій учня.
Повністю підтримую автора, що оцінювання має бути адекватним, конструктивним, заохочувати та мотивувати, а не надавати відчуття учневі, що його зусилля повинні прикладені лише для того, щоб отримати оцінку. Ну і звичайно зворотній зв'язок в даному процесі є важливим аспектом, адже роз'яснення де важливо допрацювати спонукає зробити аналіз над власної діяльністю та покращити результат. Дякую, що піднімаєте такі важливі теми.
В статті пані Тетяна розглянула питання оцінювання, як інструменту взаємодії вчителя та дітей. Проаналізувала різні способи оцінювання в умовах реформування школи в сучасних реаліях, представила аспекти і сторони оцінювання знань і вмінь школярів. Розкрила питання оцінювання з точки зору, того, що оцінка — інструмент, який має привести дітей до успіху.Успіхів!
Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.У своїй роботі колега розкрила питання оцінювання, як інструменту взаємодії учнів і вчителів. Цінним в даній роботі є те, що в ній проаналізовано різні сторони і фактори оцінювання в умовах реформування середньої освіти і викликів сучасних реалій. Матеріал, представлений пані Тетяною, актуальний, своєчасний та заслуговує на увагу педагогів.
Погоджуюсь з авторкою статті про підсумкове оцінювання, адже учень/учениця працює не лише під час підсумкової роботи. Цікавим є виклад про інструменти оцінювання САМЕ ВПЛИВУ навчання на знання, уміння тощо. Правильно викладена градація цих інструментів: від закритих запитань до творчих робіт. Дійсно, оцінювання має показувати поступ дитини, проміжні результати, кожне зусилля дитини. Система сучасного оцінювання, як правильно зазначила пані Тетяна, продиктована не лише прописаними стандартами, а й самим життям. Оцінка - це не просто бал, це сходнка можливостей дитини. Дякую Тетяні Іллівні, що підняла та доступно описала проблему сучасного оцінювання.
Чернецька В.В. "Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач". - підтримую цю тезу. Матеріал статті корисний та актуальний. Дякую!
Вітаю! 100% підтримую Вашу думку, пані Тетяно, щодо завдання сучасного вчителя – розкрити потенціал кожної дитини. Вчительство повинно відійти від принципу “батога і пряника”. Німецький філософ Вільгельм Віндельбанд зауважив, що "будь-яка оцінка бере за мірило певну мету та має сенс і значення тільки для того, хто визнає цю мету". Тож, перш за все вчитель повинен ставити перед собою мету своєї діяльності та розуміти шляхи спільного досягнення її разом з учнями. І саме у такому поєднанні з'явиться поняття "партнерства учень-учитель" та розуміння дитини сенсу навчання. Дякую за мудре розуміння проблеми, висвітленої у статті. Творчої та плідної співпраці з учнями! Переможного миру!
Дякую, колего, за цікавий, корисний та змістовний матеріал, лаконічне та, водночас, широке висвітлення такої важливої теми. Підтримую повністю Вашу думку, вважаю, що оцінка орієнтується на рівень досягнень і прогрес учня, а не наголошує на рівні його невдач. Успіхів, плідної роботи та високих досягнень!
В умовах реформування української освіти мають змінитися не тільки підходи до формування компетентностей учнів, а й підходи до оцінювання ключових та предметних компетентностей. Погоджуюся і повністю підтримую авторку статті, що оцінка повинна сприйматися учнями як ресурс для розвитку, а не вирок. Дійсно, чітке розуміння критеріїв оцінювання, усвідомлення можливості покращити свій результат, стають важливими аспектами взаємодії учителя і учнів у досягненні спільної мети - якісної освіти.
Авторка розглянула досить актуальне питання, яке постає перед кожним педагогом. А саме те, що оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Тому створюймо "ситуацію успіху", оцінюймо конструктивно. Дякую за актуальну та цікаву інформацію!
Дякую,пані Тетяно, за змістовну інформацію. Реформуванням загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання ,на розвиток особистості учня, на навчання його самостійно оволодівати новими знаннями, на формування функціональних, мотиваційних та соціальних компетентностей.У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання як складової освітнього процесу. Для забезпечення цілісності освітнього процесу необхідно враховувати результати оцінювання навчальних досягнень учнів у доборі змісту, форм і методів роботи для кожного уроку чи заняття. Тому, я цілком погоджуюсь з інформацією, яка викладена у статті. Перемоги нам!
Дякую за корисний, цікавий матеріал щодо видів інструментів оцінювання. Система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички Акцентує на формувальному оцінюванні – оцінюванні як навчанні та для навчання. Погоджуюся з автором статті, що це спонукає до творчості вчителя та учнів.
Дякую за статтю, актуальність теми, способи й методи роботи вчителя. Поділяю думку пані Тетяни, що розкрити потенціал кожної дитини - це завдання сучасного вчителя. Оцінка - це лише інструмент взаємодії вчителя й учня, а той фактор, який допомагає дитині піднятися на нову сходинку. Тому педагог має виважено й компетентно формувати критерії оцінювання, враховувати індивідуальність кожного учня. Бажаю успіхів у роботі й переможного року!
У цій статті розкрито питання оцінювання учнів . Сьогодні ця тема є актуальною , адже нові державні стандарти освіти НУШ вимагають нових підходів і в організації навчального процесу, і в оцінюванні дітей. Щодня перед будь - яким учителем постають питання - як привести учнів до успіху, як викликати бажання навчатися, як змусити дітей переконатися у власних можливостях і здібностях, яким має бути оцінювання з метою їх особистісного розвитку , як розкрити потенціал своїх вихованців, а не сухо оцінити рівень їх знань тощо. Дякую автору статті Тетяні Чекаліній , адже у цій публікації можна знайти відповіді на питання, що сьогодні постають перед сучасними педагогами у досягненні якісної освіти .
Дякую за цікаву та актуальну статтю, дє розписано сучасні способи, форми й методи вчителя. Тема ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ сьогодення надважлива, це великий крок для вчителя, щоб не помилитися і ніяк не " скривдити учня" , а навпаки ,підтримати.Все актуально щодо очного навчання так і для дистанційного. Вчитель і учень-партнери. Пані Тетяна ,дуже чітко процитувала та надала методичні рекомендації,які мають значний результат для освітнього процесу та прогресу учня. Обов'язково скористуюся Вашими порадами та прикладами! Бажаю успіху у роботі!!!
Дякую за статтю на актуальну для кожного вчителя тему. Особлива подяка за детальну характеристику методів оцінювання, які дозволяють учителю спостерігати за динамікою розвитку особистісних якостей учня / учениці, рівнем сформованості навчальних дій, що співвідносяться з очікуваними результатами, сприяти формуванню впевненості щодо власних можливостей та навичок;
Дякую автору статті за цікавий матеріал та грамотне викладення. 100 % згодна, що оцінка не має бути покаранням, оцінка має бути спонуканням до подальшого вивчення, натхненням до подальшого розвитку, особливо, як зазначила автор "в умовах нестабільного доступу учнів до освітнього процесу". Удачі у подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиДякую за увагу до моєї статті.
ВидалитиЛариса Назаренко, КЗЛ "Вікторія - П" КМР
ВідповістиВидалитиСтаття цікава тим, що розглянуто питання оцінювання, як інструменту взаємодії учнів і вчителів.
Автор статті чітко розкриває власне бачення сутності оцінювання. Оцінка повинна стати інструментом, що допомагає знайти мету, відчути особистісний поступ і розвиток, отримати знання, має стати джерелом активності.
Дякую за змістовну та актуальну статтю.
Дякую пані Ларисо за зворотній зв'язок.
ВидалитиДякую за цікавий та докладно роз'яснений матеріал щодо видів інструментів оцінювання. Кожен з них ефективний в певній ситуації і саме в комплексі ми можемо отримати об'єктивну оцінку динаміки розвитку компетенцій учня.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар.
ВидалитиПовністю підтримую автора, що оцінювання має бути адекватним, конструктивним, заохочувати та мотивувати, а не надавати відчуття учневі, що його зусилля повинні прикладені лише для того, щоб отримати оцінку. Ну і звичайно зворотній зв'язок в даному процесі є важливим аспектом, адже роз'яснення де важливо допрацювати спонукає зробити аналіз над власної діяльністю та покращити результат. Дякую, що піднімаєте такі важливі теми.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар. Мені важливо почуту думку колег.
ВидалитиВ статті пані Тетяна розглянула питання оцінювання, як інструменту взаємодії вчителя та дітей. Проаналізувала різні способи оцінювання в умовах реформування школи в сучасних реаліях, представила аспекти і сторони оцінювання знань і вмінь школярів. Розкрила питання оцінювання з точки зору, того, що оцінка — інструмент, який має привести дітей до успіху.Успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую пані Людмило. Питання оцінювання і оцінки дійсно важливий аспект у роботі вчителя.
ВідповістиВидалитиЦіннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.У своїй роботі колега розкрила питання оцінювання, як інструменту взаємодії учнів і вчителів. Цінним в даній роботі є те, що в ній проаналізовано різні сторони і фактори оцінювання в умовах реформування середньої освіти і викликів сучасних реалій. Матеріал, представлений пані Тетяною, актуальний, своєчасний та заслуговує на увагу педагогів.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар. Плідної та творчої праці усім нам.
ВидалитиПогоджуюсь з авторкою статті про підсумкове оцінювання, адже учень/учениця працює не лише під час підсумкової роботи. Цікавим є виклад про інструменти оцінювання САМЕ ВПЛИВУ навчання на знання, уміння тощо. Правильно викладена градація цих інструментів: від закритих запитань до творчих робіт.
ВідповістиВидалитиДійсно, оцінювання має показувати поступ дитини, проміжні результати, кожне зусилля дитини. Система сучасного оцінювання, як правильно зазначила пані Тетяна, продиктована не лише прописаними стандартами, а й самим життям. Оцінка - це не просто бал, це сходнка можливостей дитини. Дякую Тетяні Іллівні, що підняла та доступно описала проблему сучасного оцінювання.
Дякую, пані Вікторія, за коментар. Намагалась у статті підкреслити саме важливість оцінювання, як індикатор поступу дитини.
ВідповістиВидалитиЧернецька В.В. "Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач". - підтримую цю тезу. Матеріал статті корисний та актуальний. Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую за коментар.
ВидалитиВітаю! 100% підтримую Вашу думку, пані Тетяно, щодо завдання сучасного вчителя – розкрити потенціал кожної дитини. Вчительство повинно відійти від принципу “батога і пряника”. Німецький філософ Вільгельм Віндельбанд зауважив, що "будь-яка оцінка бере за мірило певну мету та має сенс і значення тільки для того, хто визнає цю мету". Тож, перш за все вчитель повинен ставити перед собою мету своєї діяльності та розуміти шляхи спільного досягнення її разом з учнями. І саме у такому поєднанні з'явиться поняття "партнерства учень-учитель" та розуміння дитини сенсу навчання.
ВідповістиВидалитиДякую за мудре розуміння проблеми, висвітленої у статті. Творчої та плідної співпраці з учнями! Переможного миру!
Дякую пані Олено, за увагу до мого допису. Теж вважаю, що шлях вчителя - це "партнерство учень-учитель".
ВідповістиВидалитиУсім нам бажаю Перемоги !!!
Дякую, колего, за цікавий, корисний та змістовний матеріал, лаконічне та, водночас, широке висвітлення такої важливої теми. Підтримую повністю Вашу думку, вважаю, що оцінка орієнтується на рівень досягнень і прогрес учня, а не наголошує на рівні його невдач.
ВідповістиВидалитиУспіхів, плідної роботи та високих досягнень!
В умовах реформування української освіти мають змінитися не тільки підходи до формування компетентностей учнів, а й підходи до оцінювання ключових та предметних компетентностей. Погоджуюся і повністю підтримую авторку статті, що оцінка повинна сприйматися учнями як ресурс для розвитку, а не вирок. Дійсно, чітке розуміння критеріїв оцінювання, усвідомлення можливості покращити свій результат, стають важливими аспектами взаємодії учителя і учнів у досягненні спільної мети - якісної освіти.
ВідповістиВидалитиАвторка розглянула досить актуальне питання, яке постає перед кожним педагогом. А саме те, що оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Тому створюймо "ситуацію успіху", оцінюймо конструктивно. Дякую за актуальну та цікаву інформацію!
ВідповістиВидалитиДякую,пані Тетяно, за змістовну інформацію. Реформуванням загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання ,на розвиток особистості учня, на навчання його самостійно оволодівати новими знаннями, на формування функціональних, мотиваційних та соціальних компетентностей.У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання як складової освітнього процесу. Для забезпечення цілісності освітнього процесу необхідно враховувати результати оцінювання навчальних досягнень учнів у доборі змісту, форм і методів роботи для кожного уроку чи заняття. Тому, я цілком погоджуюсь з інформацією, яка викладена у статті. Перемоги нам!
ВідповістиВидалитиДякую за корисний, цікавий матеріал щодо видів інструментів оцінювання. Система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички Акцентує на формувальному оцінюванні – оцінюванні як навчанні та для навчання. Погоджуюся з автором статті, що це спонукає до творчості вчителя та учнів.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю, актуальність теми, способи й методи роботи вчителя. Поділяю думку пані Тетяни, що розкрити потенціал кожної дитини - це завдання сучасного вчителя. Оцінка - це лише інструмент взаємодії вчителя й учня, а той фактор, який допомагає дитині піднятися на нову сходинку. Тому педагог має виважено й компетентно формувати критерії оцінювання, враховувати індивідуальність кожного учня. Бажаю успіхів у роботі й переможного року!
ВідповістиВидалитиУ цій статті розкрито питання оцінювання учнів . Сьогодні ця тема є актуальною , адже нові державні стандарти освіти НУШ вимагають нових підходів і в організації навчального процесу, і в оцінюванні дітей. Щодня перед будь - яким учителем постають питання - як привести учнів до успіху, як викликати бажання навчатися, як змусити дітей переконатися у власних можливостях і здібностях, яким має бути оцінювання з метою їх особистісного розвитку , як розкрити потенціал своїх вихованців, а не сухо оцінити рівень їх знань тощо. Дякую автору статті Тетяні Чекаліній , адже у цій публікації можна знайти відповіді на питання, що сьогодні постають перед сучасними педагогами у досягненні якісної освіти .
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та актуальну статтю, дє розписано сучасні способи, форми й методи вчителя. Тема ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ сьогодення надважлива, це великий крок для вчителя, щоб не помилитися і ніяк не " скривдити учня" , а навпаки ,підтримати.Все актуально щодо очного навчання так і для дистанційного. Вчитель і учень-партнери. Пані Тетяна ,дуже чітко процитувала та надала методичні рекомендації,які мають значний результат для освітнього процесу та прогресу учня. Обов'язково скористуюся Вашими порадами та прикладами! Бажаю успіху у роботі!!!
ВідповістиВидалитиДякую за статтю на актуальну для кожного вчителя тему. Особлива подяка за детальну характеристику методів оцінювання, які дозволяють учителю спостерігати за динамікою розвитку особистісних
ВідповістиВидалитиякостей учня / учениці, рівнем сформованості навчальних дій, що співвідносяться
з очікуваними результатами, сприяти формуванню впевненості щодо власних
можливостей та навичок;