Коваленко Марина, ліцей "Центральний". Повністю згодна з автором статті щодо необхідності засвоєння сучасними дітьми способів, методів і прийомів на розвиток здібностей у пізнанні нового, незнайомого, на створення умов для розвитку самостійності та набуття ще в шкільному віці досвіду вирішення проблеми, реалізації своїх намагань як в освітній діяльності, так і загалом у суспільстві. Таким чином вчителі готують учнів до майбутнього життя та вирішення нестандартних задач. А запропоновані проєкти допомагають доводити розпочату справу до кінця та бути наполегливими. Дякую!
Уроки трудового навчання надзвичайно важливі для прищеплення учням практичних навичок для застосування у побуті, у повсякденному житті ( забити цвях, приготувати обід тощо - це має вміти кожен )
Олександр Сергійович , я з вами повністю згодна , як колега я маю такі ж труднощі. Зараз в наш час, під час дистанційного ,або змішаного навчання дуже складно навчити , а не ознайомити учнів з технологіями трудового навчання або обслуговуючої праці. На дистанційному навчанні, ми можемо дітей направити , надихнути на «відкриття для себе», а далі учні обирають самі чи поглиблювати свої знання, чи займатися і надалі поданою технікою трудової діяльності( випилювання, шиття , вишивання тощо). Метод перевернутого навчання(в нашому випадку змішане навчання), оптимальний варіант навчання, де теоретичний матеріал вивчається вдома, а в майстерні набуті знання розбираються і закріплюються на практиці. Дякую, колего, що розкрили цю проблему!
Наталія Білобабченко, ліцей "Центральний". Автор у статті актуально висвітлює значимість використання на уроках трудового навчання дослідницьких, проблемних, проєктних методів, які сприяють розвитку мислення, дозволяють виробити навички управління інформаційними потоками, отримати необхідну інформацію. Дійсно, навчати потрібно так, щоб учні усвідомлювали необхідність застосування знань у подальшому житті. Дякую автору за змістовну статтю.
Дякую за статтю. Вкрай важлива та актуальна тема для сьогодення особливо з предмету "технології", тому що зазвичай складно уявити цей предмет та дистанційне навчання. Олександр Сергійович успішно розглянув окремі проблеми і особливості використання інноваційних підходів та технологій на уроках трудового навчання в умовах дистанційного навчання.
Світлана Шабанова Стаття дуже актуальна. Сучасних дітей важко залучити до трудової діяльності. Саме інтерактивні технології, які використовує автор допомагають зацікавити дітей та отримати певні знання. Використання на заняттях дослідницьких, проблемних і проєктних методів сприяє розвитку мислення учнів, дозволяє виробити навички управління інформаційними потоками, отримати необхідну інформацію. Щиро дякую автору за цікаву статтю.
Дякую за роздуми на такою актуальною проблемою. Дійсно дуже "гаряче" питання для багатьох предметів. Більшості з нас доводиться вирішувати питання як залучити дітей до активного навчання в умовах дистанційного навчання.
Євген Поркуян . Підтримую думки моїх колег про актуальність та важливість статті .Сучасний урок трудового навчання передбачає розуміння та бачення предмету з усіх боків.Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Ця тема досить сьогодні актуальна.
Володимир Іщенко Колего , щиро дякую за те , що поділились своїм досвідом. Обов'язково буду використовувати в своїй роботі, ваші ідеї , щоб стимулювати розвиток самостійності та набуття досвіду в учнів. А Вам бажаю успіхів , миру і здоров'я.
У статті розглянуто інноваційні підходи, котрі автор використовує на уроках технології під час дистанційного навчання. Дякую за інформаційність та практичні поради щодо доцільного використання різноманітних методів, які спрямовують здобувачів освіти на формування необхідних навичок та умінь. Дійсно, в сучасних умовах важко зробити урок ефективним. Ваш досвід і надбання будуть корисні для молодих спеціалістів.
Модель навчання "Перевернутий клас" вдало підібрана автором статті в умовах сьогодення. На таких уроках формується впевненість учня у власній значущості, утверджується віра в те, що в усіх життєвих ситуаціях людина дасть собі раду. А отже, навчання починає виступати для учнів, як теоретичний життєвий досвід, йде осмислення, що історія вчить жити.
Стаття розкриває проблеми використання інноваційних підходів та технологій на уроках трудового навчання в умовах дистанційного навчання. Автор доцільно розкрив особливості проведення синхронних і асинхронних уроків з використанням мультимедійних засобів.
Дуже корисна та цікава стаття, адже нові інформаційні технології мають величезний діапазон можливостей для вдосконалення навчального процесу і системи освіти в цілому, особливо під час проведення синхронних та асинхронних уроків
Дякую, Олександре Сергійовичу, за обмін досвідом роботи в умовах дистанційного навчання. Погоджуюся з Вами, що це дає можливість кожному учневі навчатися в зручному для нього темпі і на тому рівні, який відповідає його здібностям. Дійсно, виконуючи різні тематичні завдання, дитина має змогу розкрити свій потенціал та вчиться застосовувати набуті навички у повсякденному житті. Бажаю Вам творчих успіхів!
Зі статті дізналася про проблеми, які виникають саме у вчителів трудового навчання в умовах дистанційного навчання. Але наші креативні "трудовики" мають безліч шляхів їх подолання. Дякую, що поділилися своїм досвідом.
Стаття актуальна і на часі. Сьогодні процес формування освіти в Україні передбачає використання нових форм в межах традиційної системи навчання. Переваги застосування інноваційних технологій в тому, що вони вчать дитину мислити неординарно, активізують пізнавальну діяльність, сприяють розвитку творчих здібностей, дають поштовх для подальшої самореалізації. Дякую автору за досвід. Бажаю сил та натхнення!
Дякую автору за висвітлення актуальної теми, яка в умовах сьогодення та з метою підготовки учнів до свідомого, самостійного і вільного вибору професії у майбутньому, не може бути переоціненна. Зараз особливо на часі дати учням відомості про основи виробництва, сучасну техніку, технології, процеси управління, залучати учнів до основних видів проєктно-конструкторських і технологічних робіт, сформувати навички розв язання творчих і практичних завдань. Адже, в тому числі, і сьогодняшнім учням доведеться відбудовувати нашу державу після Перемоги! Дякую, пане Олександре, за Вашу працю!
Дякую за пізнавальну та змістовну статтю. Справді розвивати інтерес учнів до розв’язування завдання, практики необхідно через зміну процесу навчання, тобто впроваджуючи інтерактивні методи навчання, нові інформаційні технології та різні види дидактичних засобів навчання.
Дякую Олександру Сергійовичу за цікавий та змістовний матеріал! Дійсно реалії сьогодення диктують вчителям відходити від традиційних форм та методів навчання впроваджуючи щось нове. Використання ІКТ стимулює в учнів мисленнєву діяльність, викликає інтерес до навчання, довільна увага перетворюється у мимовільну, розвиваються всі види пам'яті і таким чином створюються належні умови для творчого розвитку уяви, яка спонукає кожного учня, незалежно від його індивідуальних задатків, до раціонального пошуку найоптимальніших кроків для самостійного оволодіння матеріалом. Бажаю творчих успіхів!
Головатюк А.В. Олександр Сергійович цікаво розкрив тему, використовуючи як теоретичне підґрунтя, так і практичні знахідки. Він показав шляхи реалізації даної проблеми, навів конкретні приклади, дав практичні поради щодо організації навчальних занять. Цей матеріал є корисним не тільки для вчителів трудового навчання, а й для всіх педагогів. Дякую, що поділилися досвідом!
Коваленко Марина, ліцей "Центральний". Повністю згодна з автором статті щодо необхідності засвоєння сучасними дітьми способів, методів і прийомів на розвиток здібностей у пізнанні нового, незнайомого, на створення умов для розвитку самостійності та набуття ще в шкільному віці досвіду вирішення проблеми, реалізації своїх намагань як в освітній діяльності, так і загалом у суспільстві. Таким чином вчителі готують учнів до майбутнього життя та вирішення нестандартних задач. А запропоновані проєкти допомагають доводити розпочату справу до кінця та бути наполегливими. Дякую!
ВідповістиВидалитиУроки трудового навчання надзвичайно важливі для прищеплення учням практичних навичок для застосування у побуті, у повсякденному житті ( забити цвях, приготувати обід тощо - це має вміти кожен )
ВідповістиВидалитиОлександр Сергійович , я з вами повністю згодна , як колега я маю такі ж труднощі. Зараз в наш час, під час дистанційного ,або змішаного навчання дуже складно навчити , а не ознайомити учнів з технологіями трудового навчання або обслуговуючої праці. На дистанційному навчанні, ми можемо дітей направити , надихнути на «відкриття для себе», а далі учні обирають самі чи поглиблювати свої знання, чи займатися і надалі поданою технікою трудової діяльності( випилювання, шиття , вишивання тощо). Метод перевернутого навчання(в нашому випадку змішане навчання), оптимальний варіант навчання, де теоретичний матеріал вивчається вдома, а в майстерні набуті знання розбираються і закріплюються на практиці. Дякую, колего, що розкрили цю проблему!
ВідповістиВидалитиНаталія Білобабченко, ліцей "Центральний".
ВідповістиВидалитиАвтор у статті актуально висвітлює значимість використання на уроках трудового навчання дослідницьких, проблемних, проєктних методів, які сприяють розвитку мислення, дозволяють виробити навички управління інформаційними потоками, отримати необхідну інформацію. Дійсно, навчати потрібно так, щоб учні усвідомлювали необхідність застосування знань у подальшому житті. Дякую автору за змістовну статтю.
Дякую за статтю. Вкрай важлива та актуальна тема для сьогодення особливо з предмету "технології", тому що зазвичай складно уявити цей предмет та дистанційне навчання.
ВідповістиВидалитиОлександр Сергійович успішно розглянув окремі проблеми і особливості використання інноваційних підходів та технологій на уроках трудового навчання в умовах дистанційного навчання.
Світлана Шабанова
ВідповістиВидалитиСтаття дуже актуальна. Сучасних дітей важко залучити до трудової діяльності. Саме інтерактивні технології, які використовує автор допомагають зацікавити дітей та отримати певні знання. Використання на заняттях дослідницьких, проблемних і проєктних методів сприяє розвитку мислення учнів, дозволяє виробити навички управління інформаційними потоками, отримати необхідну інформацію. Щиро дякую автору за цікаву статтю.
Дякую за роздуми на такою актуальною проблемою. Дійсно дуже "гаряче" питання для багатьох предметів. Більшості з нас доводиться вирішувати питання як залучити дітей до активного навчання в умовах дистанційного навчання.
ВідповістиВидалитиЄвген Поркуян .
ВідповістиВидалитиПідтримую думки моїх колег про актуальність та важливість статті .Сучасний урок трудового навчання передбачає розуміння та бачення предмету з усіх боків.Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Ця тема досить сьогодні актуальна.
Володимир Іщенко
ВідповістиВидалитиКолего , щиро дякую за те , що поділились своїм досвідом. Обов'язково буду використовувати в своїй роботі, ваші ідеї , щоб стимулювати розвиток самостійності та набуття досвіду в учнів. А Вам бажаю успіхів , миру і здоров'я.
У статті розглянуто інноваційні підходи, котрі автор використовує на уроках технології під час дистанційного навчання. Дякую за інформаційність та практичні поради щодо доцільного використання різноманітних методів, які спрямовують здобувачів освіти на формування необхідних навичок та умінь. Дійсно, в сучасних умовах важко зробити урок ефективним. Ваш досвід і надбання будуть корисні для молодих спеціалістів.
ВідповістиВидалитиМодель навчання "Перевернутий клас" вдало підібрана автором статті в умовах сьогодення. На таких уроках формується впевненість учня у власній значущості, утверджується віра в те, що в усіх життєвих ситуаціях людина дасть собі раду. А отже, навчання починає виступати для учнів, як теоретичний життєвий досвід, йде осмислення, що історія вчить жити.
ВідповістиВидалитиСтаття розкриває проблеми використання інноваційних підходів та технологій на уроках трудового навчання в умовах дистанційного навчання. Автор доцільно розкрив особливості проведення синхронних і асинхронних уроків з використанням мультимедійних засобів.
ВідповістиВидалитиДуже корисна та цікава стаття, адже нові інформаційні технології мають величезний діапазон можливостей для вдосконалення навчального процесу і системи освіти в цілому, особливо під час проведення синхронних та асинхронних уроків
ВідповістиВидалитиДякую, Олександре Сергійовичу, за обмін досвідом роботи в умовах дистанційного навчання. Погоджуюся з Вами, що це дає можливість кожному учневі навчатися в зручному для нього темпі і на тому рівні, який відповідає його здібностям. Дійсно, виконуючи різні тематичні завдання, дитина має змогу розкрити свій потенціал та вчиться застосовувати набуті навички у повсякденному житті. Бажаю Вам творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиЗі статті дізналася про проблеми, які виникають саме у вчителів трудового навчання в умовах дистанційного навчання. Але наші креативні "трудовики" мають безліч шляхів їх подолання. Дякую, що поділилися своїм досвідом.
ВідповістиВидалитиСтаття актуальна і на часі. Сьогодні процес формування освіти в Україні передбачає використання нових форм в межах традиційної системи навчання. Переваги застосування інноваційних технологій в тому, що вони вчать дитину мислити неординарно, активізують пізнавальну діяльність, сприяють розвитку творчих здібностей, дають поштовх для подальшої самореалізації. Дякую автору за досвід. Бажаю сил та натхнення!
ВідповістиВидалитиДякую автору за висвітлення актуальної теми, яка в умовах сьогодення та з метою підготовки учнів до свідомого, самостійного і вільного вибору професії у майбутньому, не може бути переоціненна. Зараз особливо на часі дати учням відомості про основи виробництва, сучасну техніку, технології, процеси управління, залучати учнів до основних видів проєктно-конструкторських і технологічних робіт, сформувати навички розв язання творчих і практичних завдань. Адже, в тому числі, і сьогодняшнім учням доведеться відбудовувати нашу державу після Перемоги! Дякую, пане Олександре, за Вашу працю!
ВідповістиВидалитиДякую за пізнавальну та змістовну статтю. Справді розвивати інтерес учнів до розв’язування завдання, практики необхідно через зміну процесу навчання, тобто впроваджуючи інтерактивні методи навчання, нові інформаційні технології та різні види дидактичних засобів навчання.
ВідповістиВидалитиДякую Олександру Сергійовичу за цікавий та змістовний матеріал! Дійсно реалії сьогодення диктують вчителям відходити від традиційних форм та методів навчання впроваджуючи щось нове. Використання ІКТ стимулює в учнів мисленнєву діяльність, викликає інтерес до навчання, довільна увага перетворюється у мимовільну, розвиваються всі види пам'яті і таким чином створюються належні умови для творчого розвитку уяви, яка спонукає кожного учня, незалежно від його індивідуальних задатків, до раціонального пошуку найоптимальніших кроків для самостійного оволодіння матеріалом. Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиГоловатюк А.В. Олександр Сергійович цікаво розкрив тему, використовуючи як теоретичне підґрунтя, так і практичні знахідки. Він показав шляхи реалізації даної проблеми, навів конкретні приклади, дав практичні поради щодо організації навчальних занять. Цей матеріал є корисним не тільки для вчителів трудового навчання, а й для всіх педагогів. Дякую, що поділилися досвідом!
ВідповістиВидалити