Комунальна установа «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради»

Світлана АНТОНОВА

26 коментарів:

  1. Систематичне застосування активних методів : діяльнісного підходу, ігрових технологій ,візуальна подача матеріалу на уроках дає результати. Учні стають мотивованими, краще сприймають, використовуть навчальний матеріал, вчаться працювати в команді, не бояться помилок, вміють відстоювати власну думку.
    Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції. Дякую за актуальну і змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  3. Вікторія11 січня, 2023

    Підтримую автора статті. Дійсно, актуальним завданням сучасного вчителя є виховання любові до книги, використовуючи Інтернет. Дякую за поради!

    ВідповістиВидалити
  4. Ольга Кравченко11 січня, 2023

    Компетентнісні завдання готують учнів до успішної професійної і соціальної кар'єри ,вчать опановувати нові технології,адаптуватися до нових умов праці,вирішувати професійні завдання,не пасувати перед проблемами,формують готовність постійно вчитися ,щоб бути успішними.Нинішній спосіб викладання має створити умови для духовного самовдосконалення ,самореалізації і самоствердження людини.Матеріал статті цікавий та актуальний.Дякую автору.

    ВідповістиВидалити
  5. Мамренко Ю.С (Гімназія "Інтелект")12 січня, 2023

    Особливо цікавим було познайомитись з новим для себе терміном та дізнатись про користь від буктрейлера для учня.

    ВідповістиВидалити
  6. Чухряєва Валентина12 січня, 2023

    Я погоджуюся із авторкою статті, що результатом освітнього процесу є компетентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці .Дякую, що поділилися досвідом!

    ВідповістиВидалити
  7. Зацепило Ірен12 січня, 2023

    У статті визначено умови реалізації компетентнісного підходу при викладанні зарубіжної літератури. Ця проблема актуальна в наш час. Учитель цікаво розкрила тему, використовуючи як теоретичне підґрунтя, так і практичні знахідки.

    ВідповістиВидалити
  8. Катя Майборода13 січня, 2023

    Дякую за цікаву та пізнавальну інформацію. Дуже корисно.

    ВідповістиВидалити
  9. Безумовно стаття є дуже актуальною та пізнавальною в сучасних умовах. Цікаві прийоми якими поділилася автор є універсальними та оригінальними.

    ВідповістиВидалити
  10. Ольга Дигас13 січня, 2023

    У статті дуже добре висвітлено форми роботи, які сприяють формуванню ключових компетентностей учнів, умінню читати і розуміти прочитане, висловлювати думку усно і письмово, критично мислити, стимулюють здатність логічно обгрунтовувати позицію, бути ініціативним і творчим, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення, конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект, розвивають здатність до співпраці в команді, організовувати свою діяльність для досягнення цілей, передбачають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях, формувати світогляд. Дякую. Успіхів у подоланні нових вершин

    ВідповістиВидалити
  11. КЗ"Гімназія "Інтелект" ,Губік Марина.
    Запропоновані сучасні методи та підходи значно допоможуть у педагогічній роботі. Дякую за підбір корисної інформації та можливість скористатися нею!

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую за коментар!

    ВідповістиВидалити
  13. Сiмонова Iрина13 січня, 2023

    Повнiстю згодна з авторкою,що системнiсть,послiдовнiсть у роботi вчителя,його вмiння побачити i зрозумiти кожного, прагнення запалити в душi учня вогник знань допоможуть подолати всi труднощi.Стаття дуже цiкава та корисна.Особливо сподобалась рефлексiя "Твiр-п ятихвилинка'.Обов язково скористаюся Вашими порадами.

    ВідповістиВидалити
  14. Дарія Лісова18 січня, 2023

    Дякую за таку корисну інформацію! У статті зазначено багато цікавих прийомів, щоб нестандартно розпочати урок, сподобались варіанти рефлексії і буктрейлер, як сучачна реклама книги, яка обов'язково спонукає учня до прочитання твору.

    ВідповістиВидалити