Систематичне застосування активних методів : діяльнісного підходу, ігрових технологій ,візуальна подача матеріалу на уроках дає результати. Учні стають мотивованими, краще сприймають, використовуть навчальний матеріал, вчаться працювати в команді, не бояться помилок, вміють відстоювати власну думку. Дякую за змістовну статтю.
Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції. Дякую за актуальну і змістовну статтю.
Компетентнісні завдання готують учнів до успішної професійної і соціальної кар'єри ,вчать опановувати нові технології,адаптуватися до нових умов праці,вирішувати професійні завдання,не пасувати перед проблемами,формують готовність постійно вчитися ,щоб бути успішними.Нинішній спосіб викладання має створити умови для духовного самовдосконалення ,самореалізації і самоствердження людини.Матеріал статті цікавий та актуальний.Дякую автору.
Я погоджуюся із авторкою статті, що результатом освітнього процесу є компетентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці .Дякую, що поділилися досвідом!
У статті визначено умови реалізації компетентнісного підходу при викладанні зарубіжної літератури. Ця проблема актуальна в наш час. Учитель цікаво розкрила тему, використовуючи як теоретичне підґрунтя, так і практичні знахідки.
У статті дуже добре висвітлено форми роботи, які сприяють формуванню ключових компетентностей учнів, умінню читати і розуміти прочитане, висловлювати думку усно і письмово, критично мислити, стимулюють здатність логічно обгрунтовувати позицію, бути ініціативним і творчим, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення, конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект, розвивають здатність до співпраці в команді, організовувати свою діяльність для досягнення цілей, передбачають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях, формувати світогляд. Дякую. Успіхів у подоланні нових вершин
КЗ"Гімназія "Інтелект" ,Губік Марина. Запропоновані сучасні методи та підходи значно допоможуть у педагогічній роботі. Дякую за підбір корисної інформації та можливість скористатися нею!
Повнiстю згодна з авторкою,що системнiсть,послiдовнiсть у роботi вчителя,його вмiння побачити i зрозумiти кожного, прагнення запалити в душi учня вогник знань допоможуть подолати всi труднощi.Стаття дуже цiкава та корисна.Особливо сподобалась рефлексiя "Твiр-п ятихвилинка'.Обов язково скористаюся Вашими порадами.
Дякую за таку корисну інформацію! У статті зазначено багато цікавих прийомів, щоб нестандартно розпочати урок, сподобались варіанти рефлексії і буктрейлер, як сучачна реклама книги, яка обов'язково спонукає учня до прочитання твору.
Систематичне застосування активних методів : діяльнісного підходу, ігрових технологій ,візуальна подача матеріалу на уроках дає результати. Учні стають мотивованими, краще сприймають, використовуть навчальний матеріал, вчаться працювати в команді, не бояться помилок, вміють відстоювати власну думку.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю.
Дякую за коментар!
ВидалитиУрок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції. Дякую за актуальну і змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиПідтримую автора статті. Дійсно, актуальним завданням сучасного вчителя є виховання любові до книги, використовуючи Інтернет. Дякую за поради!
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиКомпетентнісні завдання готують учнів до успішної професійної і соціальної кар'єри ,вчать опановувати нові технології,адаптуватися до нових умов праці,вирішувати професійні завдання,не пасувати перед проблемами,формують готовність постійно вчитися ,щоб бути успішними.Нинішній спосіб викладання має створити умови для духовного самовдосконалення ,самореалізації і самоствердження людини.Матеріал статті цікавий та актуальний.Дякую автору.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиОсобливо цікавим було познайомитись з новим для себе терміном та дізнатись про користь від буктрейлера для учня.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиЯ погоджуюся із авторкою статті, що результатом освітнього процесу є компетентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці .Дякую, що поділилися досвідом!
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиУ статті визначено умови реалізації компетентнісного підходу при викладанні зарубіжної літератури. Ця проблема актуальна в наш час. Учитель цікаво розкрила тему, використовуючи як теоретичне підґрунтя, так і практичні знахідки.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиДякую за цікаву та пізнавальну інформацію. Дуже корисно.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиБезумовно стаття є дуже актуальною та пізнавальною в сучасних умовах. Цікаві прийоми якими поділилася автор є універсальними та оригінальними.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиУ статті дуже добре висвітлено форми роботи, які сприяють формуванню ключових компетентностей учнів, умінню читати і розуміти прочитане, висловлювати думку усно і письмово, критично мислити, стимулюють здатність логічно обгрунтовувати позицію, бути ініціативним і творчим, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення, конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект, розвивають здатність до співпраці в команді, організовувати свою діяльність для досягнення цілей, передбачають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях, формувати світогляд. Дякую. Успіхів у подоланні нових вершин
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиКЗ"Гімназія "Інтелект" ,Губік Марина.
ВідповістиВидалитиЗапропоновані сучасні методи та підходи значно допоможуть у педагогічній роботі. Дякую за підбір корисної інформації та можливість скористатися нею!
Дякую за коментар!
ВидалитиДякую за коментар!
ВідповістиВидалитиПовнiстю згодна з авторкою,що системнiсть,послiдовнiсть у роботi вчителя,його вмiння побачити i зрозумiти кожного, прагнення запалити в душi учня вогник знань допоможуть подолати всi труднощi.Стаття дуже цiкава та корисна.Особливо сподобалась рефлексiя "Твiр-п ятихвилинка'.Обов язково скористаюся Вашими порадами.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар!
ВидалитиДякую за таку корисну інформацію! У статті зазначено багато цікавих прийомів, щоб нестандартно розпочати урок, сподобались варіанти рефлексії і буктрейлер, як сучачна реклама книги, яка обов'язково спонукає учня до прочитання твору.
ВідповістиВидалити